חיפוש

הדפסת ספרים עכשיו זה כדאי

בשנים האחרונות עולם הדפוס בכלל ותחום הדפסת הספרים בפרט התפתח מאוד מבחינה טכנולוגית ועיצובית. כיום, ניתן להדפיס ספרים בקלות ומהירות ולהנות מספרים איכותיים, אסתטיים ומרשימים תמורת סכום נמוך. כמעט כל אחד יכול להדפיס ספרים, בין אם אלו ספרי קודש, ספרי קריאה או ספרי ילדים. במאמר זה נפרט על הדפסת ספרים ועל דגשים חשובים שיש לשים לב אליהם.

 

כיצד תדפיסו ספר?

הדפסת ספרים היא תהליך חשוב שיש לבצע באופן מקצועי ומחושב. כאשר אתם מדפיסים ספר עליכם להחליט מספר החלטות חשובות ומשמעותיות שישפיעו על תהליך הדפסת הספר:

  • צבע הדפוס והעיצוב: עליכם להחליט האם אתם מעוניינים בהדפסה צבעונית, או בהדפסה שחור לבן. עניין זה ישפיע באופן משמעותי על הרושם שהספר ייצור ועל המחיר של הדפסתו.
  • מספר העמודים: עליכם להחליט מהו מספר העמודים שיכיל הספר. מספר העמודים ישפיע על מחיר הדפסת הספר.
  • מספר העותקים: בנוסף, יש להחליט מהו מספר העותקים בו אתם מעוניינים. החליטו על מספר העותקים על פי הביקוש לספר והקפידו לא להוציא יותר מדי ספרים מיותרים או להוציא פחות עותקים מהדרוש.
  • השבחות דפוס: עליכם להחליט אילו השבחות דפוס אתם מעוניינים לשלב בספר שלכם. נפרט על סוגי השבחות הדפוס בהמשך.
  • סוג הכריכה: אחד מהדברים המשמעותיים ביותר שיש להחליט לגביו כאשר מדפיסים ספר הוא סוג הכריכה. סוג הכריכה ישפיע על מחיר הדפסת הספר ועל הרושם הראשוני שהספר ייצור. נפרט על סוגי הכריכות בהמשך.
  • גודל הספר: עליכם לקבוע מהו גודל הספר הרצוי. מומלץ להתייעץ בעניין זה יחד עם מפיק הדפוס איתו תעבדו.

 

סוגי כריכות

הכריכה מהווה חלק משמעותי מהמסר והרושם שהספר מעביר. מומלץ לשים דגש מיוחד על בחירת הכריכה ולהתחשב ביתרונות ובחסרונות של כל סוג המפורטים כדלקמן:

  • כריכה קשה: ספר שמדפיסים עם כריכה קשה ישאיר רושם רציני ויוקרתי. לכריכה קשה יש יתרונות רבים לרבות: עמידות בפני רטיבות, קיפולים וקימוטים. הדפסת ספר עם כריכה קשה תעלה יותר מהדפסת סוגי כריכות אחרים אך בסוף התהליך תקבלו תוצאה איכותית ומרשימה יותר. ניתן להדביק את פנים הספר לכריכה קשה בשתי שיטות שונות: תפירת גיליונות או הדבקת גיליונות.
  • כריכה רכה: הדפסת ספר עם כריכה רכה תיצור מראה מרשים ויפה תמורת סכום נמוך. כריכה רכה תודבק לדפים על ידי דבק חם. כריכה זו מתאימה לספרי לימוד, ספרי קריאה וכדומה.
  • כריכת עור: ניתן להדפיס ספר עם כריכת עור שתיצור מראה אותנטי ומרשים. בדרך כלל תמצאו כריכות עור על ספרי קודש יחד עם השבחות ועיטורים מיוחדים.

 

סוגי השבחות

ניתן להדפיס ספרים מיוחדים עם השבחות דפוס כגון: לכה, הטבעות, פויל וכדומה. השבחות אלו ייצרו מראה מרשים ומהודר. היכנסו ל – https://print.pirsumgil.co.il והדפיסו ספרים תמורת מחיר זול ומשתלם.

הדפסת ספרים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משאבי אנוש
המידע המלא אודות תפקידו של HR

HR או "Human Resources" הוא תחום ניהולי העוסק בניהול ההון האנושי בארגון. תפקיד מחלקת משאבי אנוש הוא לקדם ולשמור על סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומתגמלת

קרא עוד »