חיפוש

הדרך החכמה לקבל הלוואה לעסק הקטן שלכם

הלוואה – סיכוי וסיכון, המון אפשרויות והחלטות שעשויות להתברר כקריטיות.

מתי מומלץ לבעל עסק קטן לקחת הלוואה? מהי הדרך החכמה ביותר לקבל הלוואה לעסק קטן ומהן האפשרויות? כל התשובות במאמר שלפניכם

 

עסק קטן, ראש גדול – מתי לקחת הלוואה לעסק קטן

מתי בדר"כ לוקחים הלוואה לעסק קטן?

מי לוקח? למה
עסק חדש מי שמעוניין להקים עסק חדש, צריך להשקיע סכום גדול במיידי. הסכום עתיד להחזיר את עצמו בתוך תקופה. בדיוק לצורך כך קיימת הלוואה: היא מאפשרת לכסות את עלויות ההקמה ולהחזיר את הכסף כשהעסק כבר פעיל ומכניס.
עסק קיים עסק קיים שרוצה לעשות קפיצה קדימה, כמו: השקעה במוצרים, בתנאי ייצור, שיפוץ, קמפיין פרסומי והגדלת כוח האדם בעסק. לכל אלו נדרשים סכומי כסף גבוהים, אך אם העסק מצליח וריווחי הוא יוכל להחזיר אותם בתקופה קצרה. בנוסף, מצבים של משבר כלכלי לא פוסחים על אף אחד. גם במצבים כאלה הלוואה עשויה להיות פתרון.

 

בין אם מדובר בעסק חדש או בעסק קיים, כדי לקחת הלוואה יש צורך לחשוב בראש גדול. כי הכי קל להישאר באזור הנוחות, להשקיע רק את הכסף שיש לך עכשיו, להימנע מסיכונים – ולהיתקע במקום.

אתר Expert מגיש את כל המידע והשירותים הנחוצים לצורך הלוואות לעסקים קטנים. cאקספרט מעודדים עסקים קטנים לצמוח, להתפתח ולהרוויח. גם אם עכשיו זה נראה רחוק, באקספרט מאמינים שכל אחד יכול.

 

כל האפשרויות: גופי ההלוואה השונים

אילו גופי הלוואה קיימים עבור עסקים קטנים? ואיזו הלוואה היא המומלצת ביותר?

סוג הלוואה הלוואה בנקאית הלוואה בערבות מדינה גופי אשראי חוץ בנקאיים
יתרון הבנק מאפשר גמישות בהתאם למצב החשבון שלכם, שאחריו קל לו לעקוב הלוואה בתנאים מעולים וריבית נמוכה במיוחד הלוואה מהירה ולא על חשבון האשראי, מוכנות לסיכונים גבוהים
חיסרון ההלוואה עלולה להיות יקרה מעט, או לבוא על חשבון מסגרת האשראי שלכם ייתכן שסכום ההלוואה יהיה מוגבל יותר ריבית גבוהה, הלוואה יקרה יותר

יתרון נוסף של חברות פיננסים ואשראי חוץ בנקאיות: לעתים קרובות הן מעניקות שירותי ייעוץ פיננסי מקצועי ומתנהלות מול הגופים השונים, ובכך מורידות מעול ההתנהלות מול הגופים השונים. דבר זה חשוב במיוחד עבור עסקים חדשים, הזקוקים לליווי הזה.

 

מה עליכם להציג בעת בקשת ההלוואה?

בגדול, כדי שתוכלו לקבל הלוואה לעסק הקטן שלכם, עליכם להוכיח שהיא מוצדקת. כלומר, שאתם מתכוונים להשקיע את הכסף במשהו שאכן יקדם את העסק ויהפוך אותו לרווחי יותר, וכך שיהיה לכם דרך להחזיר אותו. ככל שההיגיון הכלכלי שלכם בולט ומשכנע יותר, כך יאפשרו לכם גופי ההלוואה תנאים נוחים יותר.

 

ההיגיון הכלכלי שלכם מורכב מ-

  1. מטרת ההלוואה – האם אתם עומדים לרכוש ציוד מתקדם, להשקיע בשיווק וכו'
  2. דו"חות שונים המפרטים את המצב הפיננסי שלכם
  3. הכנסות והוצאות של העסק
  4. שווי העסק

תמיד כדאי להבליט את נקודות החוזקה, והיתרונות של העסק שלכם על פני מתחרים.

אקספרט ממליצה: אל תפחדו להתמקח. בקשו הצעות שונות, השוו ביניהן והתייעצו עם מומחים בתחום במידת הצורך. הפרטים הקטנים בהלוואה יכולים להיות ההבדל הגדול עבורכם!

מטבעות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא