חיפוש

7 הדרכים לבדוק האם האוכל של הכלבים שלכם איכותי

אתם רוצים להיות בטוחים שהכלב שלכם מקבל אוכל איכותי וטוב, רוצים לדאוג לו לטוב ביותר ובין היתר גם לתזונה הולמת. יש כמה דברים שחשוב לכם לבדוק כדי לוודא ולבדוק שהאוכל של הכלבים שלכם אכן איכותיים, מספקים להם את אבות המזון וכל רכיב נחוץ, וכי הם מתפתחים כיאות, וחיים את החיים שלהם בטוב ובנעימים.

 

כך תבדקו אם האוכל של הכלבים שלכם איכותי

בשלב הראשון של הבדיקה נבדוק את המזון ונוודא את הנקודות הללו:

  • מותג

איזו חברה עומדת מאחורי אוכל הכלבים שאתם קונים? יש להבין שיש כיום חברות בינלאומיות ומותגים מובילים שהמוצרים שלהם נחשבים לאיכותיים ברמה אחרת. כאשר אתם בוחרים לכלבים שלכם מוצרי מזון איכותיים של חברות נחשבות, אתם יכולים להיות רגועים ביחס למענה התזונתי שהכלב שלכם מקבל. כי חברות אלו משקיעות עמל רב בפיתוח מתכונים של אוכל איכותי שמספק מענה ביולוגי לכלבים.

 

  • חלבון

וודאו כי המזון מכיל כמות משמעותית ונדיבה של חלבון מן החי. החלבון הינו רכיב נחוץ מאוד לכלב, הוא משליך על ההתפתחות שלו, על פעילות מערכות גופו ועל מראה הפרווה שלו.

 

  • איכות וטריות

החלבון חייב להיות טרי ואיכותי כדי שהוא אכן יענה על הצורך של הכלב. יש לבדוק מה מקור החלבון – האם מדובר על בשר כבש? דגים? אולי בשר עוף? בכל מקרה יש לוודא כי הבשר או הדג טרי ונחשב לאיכותי ומספק לכלב.

 

  • ויטמינים ומינרלים

חשוב לבדוק כי הילס אוכל לכלבים מכיל בתוכו ויטמינים ומינרלים בכמות הרצויה. כמו כן יש לוודא כי באוכל יש נוכחות מספקת של חומצות שומן נחוצות להתפתחות תקינה של הכלבים שלכם.

 

  • ללא רכיבים מזיקים

אחרי שווידאנו שהאוכל מכיל כל מה שנחוץ, נעבור לשלב הבא בו נבדוק שהאוכל אינו מכיל רכיבים מיותרים ומזיקים. יש לא מעט רכיבים שעלולים להכביד על הכלב, להשביע אותו אך בלי לספק לו מענה תזונתי.

 

  • מצב הכלב

לאחר תקופה מסוימת של הזנה באוכל שבחרתם, בדקו את הכלב, את המראה, את המשקל ואת ההרגשה הכללית שלו. אלו בהחלט מהווים אינדיקציה לגבי איכות האוכל וההתאמה שלו לכלב בהתאם לגזע שלו, לגיל ולמצבו הבריאותי.

 

  • התייעצות

תמיד כדאי לקבל ייעוץ מקצועי והכוונה על ידי צוות חנות לחיות מחמד, אנשי מכירות מנוסים יוכלו לחוות דעה, להמליץ על מאכלים איכותיים ומתאימים לכלב שלכם, ולסייע לכם בבחירת המוצר הרצוי לכם.

 

לסיכום 

חשוב לבדוק שהאוכל של הכלב שלכם איכותי. בדיקת הרכיבים של האוכל, מעקב אחרי הכלב ומצבו הבריאותי וכן התייחסות למותג שמייצר את המזון, מאפשרים לכם להיות בטוחים כי הכלב שלכם מקבל אצלכם אוכל טוב ומזין, שהוא יכול להתפתח כנדרש וליהנות מהחיים אצלכם בבית. כשאתם בטוחים שהוא אוכל כמו שצריך, אתם שלווים ויכולים לבלות יחד עם הכלב שלכם בנעימים!

מזון לכלבים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוכי בבית
4 טיפים לגידול תוכי בבית

בני האדם גידלו ציפורים מיוחדות כבר לפני אלפי שנים, ואם אנו מדברים על ציפורים מיוחדות, כמובן שתוכים נמצאים גבוה מאוד ברשימה. מדובר על ציפורים יפות

קרא עוד »