חיפוש

הדשא של השכן ירוק יותר 6 ?דרכים לשדרוג הגינה

אם כבר יש לנו גינה צמודה לבית, למה שהיא לא תהיה מטופחת ומתוחזקת כראוי? קיימות מגוון דרכים לשדרוג הגינה. כאן בכתבה נסקור את הדרכים המובילות שכדאי שתכירו אם אתם מעוניינים לחולל שינוי נעים בגינה הביתית שלכם. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

דואגים לתאורה מספקת

הבסיס הראשוני לשדרוג גינה היא תאורה מספקת לכל שטח הגינה. כולבו בר אילן מציע מגוון רחב של גופי תאורה לגינה המתאימים לתאורת חוץ. ברכישת תאורה כזו חשוב לוודא שהתאורה מתאימה לשטח הגינה המיועדת כדי למנוע תאורה חלשה מידי.

 

דואגים להצללה

גינה יפה ככל שתהיה, אם אין בה הצללה המגינה מפני קרני השמש, לא תהיה נעימה לשהייה. באמצעות שמשיות, רשתות או ברזנטים, תוכלו בקלות להצליל את הגינה שלכם ולהוסיף לעצמכם פינת חמד נעימה גם בימות הקיץ החמים. הצללה יכולה להגן גם מפני גשמים, אם תרצו בכך, דאגו לרכוש הצללה מתאימה.

 

לוכדים מזיקים מעופפים

עונות המעבר ובמיוחד בקיץ, כמויות היתושים העלולים להופיע בגינה יכולים להציק מאוד. כדי לפטור בעיה זו, כדאי להתקין לוכד זבובים ויתושים בגינה. קיימים מלכודות שונות ליתושים, אתם יכולים להסתפק במכשיר התאורה הקוטל את היתושים באופן מיידי.

 

מכניסים קצת ירוק לנשמה

גינה עושה טוב על הלב כשהיא מטופחת. גם אתם יכולים לטפח את הגינה שלכם ולהוסיף בה צמחים ירוקים ומשובבי עין. בכל משתלה מצויה תוכלו למצוא צמחים מתאימים לגידול בגינה. בבחירת צמחים לגידול בגינה חשוב להיעזר באיש מקצוע כדי לבחור את הצמח המתאים לאפשרויות הגידול שאתם יכולים להתחייב להן. אין סיבה לרכוש צמח תבלין הדורש טיפוח יומיומי בעוד שאין לכם זמן להשקיע בכך… עציצים ואדניות פרחים יכולים לשדרג גינה ולהפוך אותה למקום מרגיע ומהנה.

 

הולכים על גדול ומתקינים דשא סינטטי

התקנת דשא סינטטי עולה לא מעט, אך היא משתלמת לחלוטין בגינות בהן אין ריצוף. אם גם הגינה שלכם צמודה לבית והיא מכניסה לכם לכלוך ובוץ בימות החורף, אין סיבה שתוותרו על דשא סינטטי בגינה שלכם. דשא סינטטי נותן מראה מסודר אחיד לכל שטח הגינה, הוא מאפשר הנאה מרובה והוא לא מצריך תחזוק שוטף כמו דשא אמיתי צומח.

 

מוסיפים פינה לישיבה

בכל גינה מפנקת תוכלו למצוא פינת ישיבה מפנקת. וזו לא חייבת להיות כורסא יוקרתית, זה יכול להיות גם מערכת ריהוט חוץ נחמדת, ערסל מפנק או אפילו כיסא הנוח בודד שעליו תוכלו לשבת ולהירגע ממרוץ החיים השוטף.

 

לסיכום

קיימות מגוון דרכים לשדרוג הגינה. כאן סיכמנו עבורכם דרכים מובילות ובסיסיות להפיכת הגינה למקום שנעים לשהות בו. ואם יש לכם גינה, תעשו טובה לעצמכם ותפרגנו לעצמכם גינה מטופחת ומזמינה. גינה נעימה תאפשר לכם לארח בה ולשבת בה לארוחת ערב שגרתית ונעימה.

גינה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כלי גינה
6  כלי עבודה שימושיים

בין אם אתה גנן מושבע או חובב עשה זאת בעצמך, הכלים הנכונים חיוניים לפרויקטים מוצלחים של תחזוקת גינות ובנייה. הכלים הנכונים לא רק מקלים על

קרא עוד »
במה כרוכה בניית פרגולה?

בנייה של פרגולה מעץ זה לא עניין של מה בכך. לאחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים של אנשים שחושבים אחרת ומנסים לבנות את הפרגולה באופן

קרא עוד »