חיפוש

מה ההבדל בין סיגריה אלקטרונית לרגילה?

נראה כי כל כמה שנים מפציעה תחלופה חדשה לסיגריה הרגילה אותה אנו מכירים ובהבטחה כי היא בריאה יותר, נוחה יותר, ומשתלמת יותר.

מבין כולן, היחידה אשר הצליחה לפרוץ את השוק, והצליחה להישאר היא הסיגריה האלקטרונית.

לאחר כניסתה לשוק, הסיגריה האלקטרונית בלבלה רבים, וגרמה לתחושה כי, כמו אחרות, גם היא טרנד חדש אשר יחלוף מתודעתנו בקרוב. אך לא זה המצב, וכעת חשוב להבין היכן היא נפרדת והיכן היא דומה לסיגריה הקלאסית אותה אנו מכירים ומדוע דווקא היא צלחה במבחן הזמן, ונחשבת כעת לפופולרית מאד ברחבי העולם ורלוונטית לכל שכבות הגיל שהם כמובן מעל הגיל המותר.

 

מה זו הסיגריה הקלאסית?

אמנם נראה מיותר להסביר, ועם זאת חשוב להזכיר קצת על מאפייניה של הסיגריה הקלאסית וזאת על מנת שנוכל להבדיל אותה מן הסיגריה האלקטרונית. הסיגריה הקלאסית שאנו מכירים, מכילה ניקוטין ותערובת טבק במידת חוזק משתנה ובגדלים משתנים. תכולת הסיגריה עטופה בנייר הנשרף בעת העישון ופילטר. לרוב סיגריות משאירות אחריהן עשן חזק וריחן לרוב נשאר עמנו לכמה שעות, באופן בולט בעיקר בשיער ובקצות האצבעות. ידוע כיום כי הסיגריה הקלאסית ממכרת עקב חומר הניקוטין הנמצא בה ואף מזיקה לבריאותנו היות והעשן נכנס לריאות ועלול להוביל למגוון בעיות עתידיות דוגמת אי ספיקה נשימתית, סרטן, ועוד.

 

מה היא סיגריה אלקטרונית?

לעומת הסיגריה הקלאסית, הסיגריה האלקטרונית היא רב פעמית ומגיעה בדגם מכשיר העשוי פלסטיק. סיגריה זו עובדת על אידוי ובעת השאיפה מופעל המעגל החשמלי ובכך מתאפשר אידוי הנוזל אשר נמצא בו. אם כן, בשונה מסיגריה רגילה, לא נצטרך כל פעם לקנות חבילת סיגריות חדשה אלא רק את נוזל האידוי בו נרצה להשתמש, ואת שניהם נוכל להשיג ב- www.classcig.co.il.

 

אז למה הסיגריה האלקטרונית כה מצליחה?

היתרון של הסיגריה הזו לא מגיע רק מהשימוש הרב פעמי בה, אלא מאלמנטים נוספים ההופכים את חוויית המשתמש של אלו הרגילים לסיגריות קלאסיות לזהה מאד, אך בסיכון נמוך יותר. נוסף על כך נראה כי השימוש בה אף מקרבת אותם לגמילה. להלן כמה מהיתרונות הטמונים בה:

ידידותית לסביבה

הסיגריה האלקטרונית גם מוציאה עשן בעת הנשיפה ובכך מספקת חווית משתמש זהה לסיגריה הקלאסית. אך לעומת זו האחרונה, העשן היוצא ממנה הוא אינו תוצאה של שריפת טבק ועל כן מתנדף במהירות ובכך גם לא משאיר אחריו נזק סביבתי. כמו כן, הריח שלרוב נשאר בעקבות העשן בשערינו וכפות ידינו, לא יישאר לאחר שימוש בסיגריה אלקטרונית.

 

רמת ניקוטין דינמית

כפי שציינו, בסיגריה האלקטרונית אין טבק אך כן ישנו הצורך למלא אותו בנוזל המתאדה שהוא מעין טבק נוזלי. טבק זה גם הוא מכיל ניקוטין אך בשונה מהסיגריה הקלאסית, נוכל לבחור נוזלים שונים ברמות שונות של ניקוטין ובכך לשלוט אט אט בכמות אותה אנו שואפים עד לרמה שבה לא נזדקק לניקוטין כלל. במקרה ואכן כבר לא נרגיש צורך בניקוטין נוכל לבחור נוזל שהוא ללא ניקוטין כלל. בנוסף, נוכל אפילו לבחור נוזל אידוי בטעמים שונים וריחות מגוונים.

 

חווית משתמש

הסיגריה האלקטרונית מספקת למשתמש, כאמור, את חופש הבחירה בכל הנוגע לכמה ניקוטין הוא מכניס לגופו אך החוויה אותה הסיגריה מספקת הינה זהה לזו של סיגריה קלאסית. בנוסף לחוויית השימוש עצמה, התחזוקה של הסיגריה האלקטרונית הינה ידידותית יותר היות והיא רב פעמית, קטנה, מעוצבת, נוחה וקלה לנשיאה.

 

לסיכום

לעומת המקובל לחשוב, סיגריה אלקטרונית היא איננה רק טרנד חולף, והיא כאן בשביל להישאר. הסיבה הייחודית לכך מצויה בכך שהיא מאפשרת למשתמש בה את חופש הבחירה בנוגע לחומרים שהוא מכניס לגופו, וזאת אפילו עד רמת הטעם שלהם, ולא רק הכמות שלהם. נוסף על כך, היא מאפשרת למשתמש לחוות עישון ידידותי לסביבה ובמחיר נוח לכיס. אם כן, הסיגריה האלקטרונית מאפשרת לנו לשחרר מן הטאבו הכרוך סביב העישון עצמו ואף מעצם עקרונה שואפת לגמול אותנו מן המנהג.

 

אישה מעשנת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ניתוח לייזר
בדיקת התאמה לניתוח לייזר

ניתוח לייזר יכול לחסוך את הצורך במשקפיים, לשפר את איכות החיים ואף להקל על התנהלות בעבודה ובחיי היום יום. התנאי היחיד הוא לעבור בדיקת התאמה

קרא עוד »