חיפוש

ההיסטוריה של מגדל הלמידה: מהרעיון למציאות

אנחנו רוצים לעזור לילדים שלנו להתפתח כבר מהרגע שהם מתחילים לזחול ולהוציא חצאי מילים מהפה שלהם. כדי לממש את המטרה הזאת ביעילות, פותחו כל מיני כלים שמסייעים לילד ללמוד, לחשוב, להתנסות וליישם, גם בגילאים הצעירים ביותר. מגדל הלמידה הוא אחד מהכלים הללו, שמאפשר כל זאת בצורה הבטוחה ביותר.

 

מגדל למידה

כל אחד היה רוצה לעזור לילד שלו לחוות, לחשוב וללמוד כבר מגיל צעיר. כיום, ישנם כלים מיוחדים וייעודיים שמאפשרים לילדים הקטנים שלנו, אפילו אלו שמתחת לגיל שלוש, להתנסות וללמוד, תוך כדי ביצוע פעולות שבעבר לא בהכרח היו מתאפשרות. מגדל למידה הוא דוגמא למוצר שמאפשר זאת. מגדל הלמידה הוא מעיין הגבהה מלאכותית המיועדת לילד, דמויות שרפרף, שמוקף במסגרת גבוהה. הילד שלכם יכול להיכנס למגדל ולעלות לגובה מסוים בצורה בטיחותית, הודות לאותה מסגרת.

מגדל למידה

ממה נובע הרעיון?

הרעיון של מגדל הלמידה נובע מדבר אחד פשוט – הרצון לאפשר לילד שלנו לגדול וללמוד בכוחות עצמו, תוך כדי שימוש בחוש הסקרנות. ילדים קטנים מתאפיינים בסקרנות, ובלא מעט מקרים הגיל הקטן שלהם מונע מהם את היכולת לבצע פעולות מסוימות. לא מעט פעמים כשאנו מכינים אוכל על השיש, או מסדרים חפצים על השולחן, הילד הקטן שלנו רוצה לגשת ולגעת. באמצעות מגדל הלמידה הוא יכול להגיע לגבהים חדשים מבחינתו, בצורה בטיחותית, ולהתנסות בפעולות חדשות ושונות.

 

פיתוח עם דגש על בטיחות ולמידה

כדי לענות על הרעיון הזה כאמור, פותח מגדל הלמידה. הפיתוח של מגדל הלמידה שם דגש על הבטיחותיות בשימוש, בנוסף ליכולת ללמוד. גובה השרפרף אינו עולה על מטר אחד, כך שהגובה שהילד נמצא בו לא מהווה סכנה ממשית. בנוסף, המסגרת שעברה הגבהה מונעת נפילה שיכולה להיגמר בפציעה. גובה זה מאפשר למידה והתנסות, מכיוון שהילד לא נדרש להגיע למקומות שגבוהים יותר מהגובה של שולחנות, משטחי שיש, מדפים או שידות.

מגדל למידה

מוצר מוגמר להתפתחות הילד

לאחר הפיתוח שנתן את המענה לצורך הרעיוני במתן כלים מיוחדים ללמידה בשביל הילד, נוצר מגדל הלמידה. מגדל הלמידה מהווה מוצר מוגמר עבור כל ילד קטן. ברגע שהילד שלכם כבר מסוגל לעמוד על שתי הרגליים שלו ולעשות יותר מכמה צעדים, מגדל הלמידה יכול להיות שלב נוסף בהתפתחות שלו.

 

איפה זה פוגש אותנו?

מגדל הלמידה יכול לפגוש אותנו כהורים במספר מקומות שונים. אם אנחנו מטפלים בילד אחד למשל במקום מוגבה, הילד השני שלנו שבמגדל הלמידה יוכל למצוא תעסוקה בטיפוס במגדל ובצפייה בפעולות שלנו.

 

ללמוד בקצב שלו

כל ילד לומד בקצב אחר. מגדל הלמידה לא נוצר כדי לזרז למידה אצל ילד, אלא כדי לתת לו את האפשרות ללמוד בקצב שלו, תוך ביצוע פעולות שבעבר הוא לא היה מסוגל לעשות בעצמו. זהו כלי נוסף שמפתח היבט אחר אצל הילד שלכם.

מגדל למידה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לקנות פאות
איפה קונים פאות ראש?

לשיער יש תפקיד חברתי ברור מאוד. עבור נשים רבות, השיער הוא חלק בלתי נפרד מהן ומהאופן בו הן מגדירות את עצמן. לכן, במקרים בהם נדרשת

קרא עוד »