חיפוש

ההשקעות של העתיד – איך להרוויח מנכסים דיגיטליים

שמעתם כבר על הנדל"ן של העתיד? השקעות פאסיביות מבלי להתאמץ עם רווחים כמעט מובטחים שלא מושפעים מהתנודות בכלכלה העולמית ותמיד נשארים? העולם עובר למרחב הדיגיטלי וגם כך כדאי למשקיעים של דור העתיד, אז איך מרוויחים מנכסים דיגיטליים ומה זה אומר?

 

מה זה נכסים דיגיטליים?

נכסים דיגיטליים הם כל אתר, עמוד או ערוץ שנמצאים במרחב הדיגיטלי המציעים תוכן מסוים שמושך אחריו עוקבים ותנועת גולשים. ההכנסות של נכסים אלו נוצרות מצפייה בפרסומות, שטחי פרסום לרכישה, מכירת מוצרים דיגיטליים ומכירת קישורים על אלו נפרט בהמשך. כל אחד יכול ליצור נכס דיגיטלי גם אם הוא לא מפורסם בעל יכולת השפעה, העניים הוא לייצר תוכן טוב ומעניין, עיצוב ברור ושיווק נכון.

 

זה נשמע כמו עבודה קשה, איך זה פאסיבי?

לתחזק נכס דיגיטלי בעצמך זה אכן עבודה לא פשוטה וכדי להצליח צריך להשקיע רבות בתוכן ומציאת דרכים להכנסות על בסיס הנכס שיצרתם לכן יש חברות שונות המאפשרות השקעה בנכסים דיגיטליים המאפשרת לכם המשקיעים לנוח ולתת למומחים לעשות את העבודה במקומכם וכך ליצור סיכוי טוב לרווחים. חשוב לזכור שנכסים דיגיטליים מתנהגים באופן דומה לנדל"ן ולכן יש להתאזר בסבלנות ולראות בהשקעה זו כהשקעה לטווח ארוך.

 

איך זה עובד וכמה מרוויחים?

אז כפי שציינו כל אחד יכול להקים נכס דיגיטלי על בסיס פלטפורמה קיימת כמו רשתות חברתיות וחנויות מקוונות או אתר עצמאי ולנסות את מזלו בתוכן כמו בלוג נישתי, ייצור לידים, אתר מסחר, או אפיליאציה. INVESTA חברה להשקעה בנכסים דיגיטליים מציעה לבנות עבורכם אתר מבוסס תוכן בעל לפחות 30 עמודי תוכן שעומדים בסטנדרטים של גוגל ומייצרים הכנסה מאותם ערוצים שהזכרנו – מצפייה בפרסומות, שטחי פרסום לרכישה, מכירת מוצרים דיגיטליים ומכירת קישורים.

 

דברו אליי בנתונים

עלות רכישת נכס דיגיטלי הינה 17,500 שקלים, חשוב להדגיש ששירת מכירת הנכסים הוא לא בית השקעות ולא יכול להבטיח תשואה. אלו הנתונים מלקוחות קיימים. בשלושה החודשים הראשונים צוותי המומחים של אינבטסה יבנו ויעצבו את הנכס, עד כחצי שנה לאחר הרכישה יחוברו לאתר מנגנוני ההכנסה שפורטו. לאחר חצי שנה ועד שנה ממועד הרכישה רוב הלקוחות מייצרים כ 5% מסך ההשקעה בשנה, 1-3 שנים לאחר מכן תוכלו לייצר הכנסה של כ 22.5% מסך ההשקעה לשנה ולאחר 5 שנים ההכנסה של רוב הלקוחות מגיעה ל115% אחוז מסך ההשקעה לשנה.

 

מסכמים

אינבטסה מציעה שירות בניית נכסים דיגיטליים מא' ועד ת' עם ליווי צמוד בשיחות וידאו, וואצאפ, טלגרם. כמובן ניהול מלא של שיווק הנכס והטמעה של ערוצי ההכנסה. במקרים של עלייה בהכנסות לא תהיה תקרת זכוכית למשך שנים רבות ותוכלו להנות מעלייה בהכנסה שלכם. השקעה במרחב הדיגיטלי הינה ללא ספק צעד חכם בהתחשב בצעדי הענק של העולם לעבר הדיגיטל והמיחשוב.

השקעה דיגיטלית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
פיתוח מוצר
5 שלבים בדרך לפיתוח מוצר

  בעולם המהיר של היום, ההתקדמות הטכנולוגית ממשיכה לעצב את הדרך בה אנו חיים ועובדים. מסמארטפונים ועד מכוניות חשמליות, מוצרים חדשניים צצים כל הזמן, שובים

קרא עוד »