חיפוש

הופעת סטנדאפ בקורונה – כיצד להתכונן

לפני שנה היינו רגילים לקנות כרטיסים למופע סטנדאפ ולהגיע פשוט בזמנים שהקצו לנו, אולי חצי שעה לפני ליתר ביטחון, אך כיום בתקופת הקורונה המציאות קצת אחרת. השנה התרגלנו להגיע לאירועים מהבית, כלומר, צפייה בהופעות בזום דרך המחשב. במאמר זה נדבר קצת על איך זה עובד בזום ומה מצפה לנו עכשיו עם ההתחסנות הגוברת במדינה ופתיחת אירועי תרבות לציבור הרחב:

סוף סוף אנחנו מתחילים לחזור לשגרה והזדמנויות ללכת לסדנת צחוק או מופע סטנדאפ בשביל לשפר את המצב רוח ולצחוק נפתחות בפנינו, סידרנו לכם את מה שאתם צריכים לדעת בשביל להבין איך זה הולך לעבוד:

 

הופעות סטנדאפ בזום:

אז כן, האופציה הזאת עדיין רלוונטית ואם אתם תוהים איך זה עובד נסביר לכם כאן:

הופעת סטנדאפ בזום מצד אחד יותר זולה עקב החיסכון בעלויות ונגישה יותר לקהל עקב העובדה שאנחנו לא צריכים לצאת מהבית בשביל להגיע להופעה, אין אפילו קוד לבוש ואנחנו יכולים להזמין את מי שאנחנו רוצים להצטרף אלינו לראות את המופע במחשב.

מצד שני, אין ספק שלמרות שהופעות סטנדאפ בזום יכולות להיות מושקעות ומצחיקות, זה עדיין לא אותו דבר כמו הופעה בלייב.

הופעות סטנדאפ כאלו יכולים גם להגיע מוקלטים ולהכיל ברכות אישיות במקרה והאירוע פרטי לחברים ומשפחה מה שקורה יותר בתקופת הקורונה.

 

איך הופעה בלייב תעבוד?

אז התחסנתם פעמיים ועבר שבוע מאז החיסון השני, אתם זכאים לתו הירוק המקנה לכם זכות להגיע למקומות ואירועים כגון חדרי כושר שייפתחו כעת או מופעי סטנדאפ.

מופעי סטנדאפ משתנים לפי המקום המארח את המופע או הסטנדאפיסט עצמו אך בעיקרון המכנה המשותף הוא שהעובדים צריכים להיות גם מחוסנים או לפחות אם בדיקת קורונה תקפה לאירוע.

באמצעות אפליקציית רמזור יוכלו לסרוק לכם את האישור שקיבלתם את שתי מנות החיסונים ותוכלו להיכנס למופע.

 

הופעה באולם, הופעה בחוץ?

חלק מהופעות הסטנדאפ, תלוי בגורם המארגן או בסטנדאפיסט עצמו, יקרו או בחוץ באוויר הפתוח או באולמות סגורים בהם תידרשו לשמור על מרחק, לא תשבו אחד על יד השנייה ותישארו עם מסכות עליכם לאורך המופע או שלא, תלוי במרחק שאתם יושבים אחד מהשנייה ואם אתם בחוץ, התקנות בין האירועים משתנים מאירוע לאירוע.

לסיכום, סצנת הסטנדאפ חוזרת ובגדול, אמנם קצת מורכב יותר ומעיק ממה שאנחנו רגילים אליו, אבל אם נמאס לכם לצפות בסטנדאפיסטים ביוטיוב או בתוכניות פריים טיים בטלוויזיה, כעת יש לכם אופציות קונקרטיות לחוות מופע סטנדאפ במופע ישיר במחשב, בקרוב באולמות אירועים ואף בחוץ.

כולנו תקווה שמגמת פתיחת אירועי התרבות לקהל הרחב תמשיך וכי נימנע מסגר רביעי. גם אנחנו צריכים מעט אסקפיזם ולשבור את השיגרה הביתית וגם הקומיקאים וכלל אנשי התרבות צריכים וראויים להתפרנס בכבוד.

 

זום

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אירוע חברה מושלם
איך לתכנן אירוע חברה מושלם

העובדים שלכם נותנים מעצמם הרבה בימי העבודה, משקיעים זמן אנרגיה ומסירות רבה למשימות שלהם ואוהבים לבוא לעבודה – וחשוב לגרום לזה להמשיך כך. דרך מעולה

קרא עוד »