חיפוש

החזרי מס לבעלי חברה משפחתית

על פי נתונים רשמיים, מתוך 200 חברות גדולות בבורסה בתל אביב, 80 מהן הן חברות משפחתיות.

עוד על פי נתונים רשמיים, הביצועים של חברות משפחתיות טוב יותר באופן ממוצע מאשר הביצועים של חברות אחרות.

האם ההבדלים בשיטות המיסוי מובילים להצלחתן היחסית על פני החברות שאינן משפחתיות? נסביר.

מסתבר ששיטות המיסוי של חברות משפחתיות, שונות מאשר שיטות המיסוי של חברות שאינן משפחתיות, מה שעשוי להוביל לביצועים טובים יותר של אותן חברות משפחתיות.

למעשה, כשמדברים על הנושא הזה, גם חשוב להזכיר את העובדה, שחברות משפחתיות גם נהנות מהחזרים גבוהים יותר ממס הכנסה.

 אז אילו הקלות או הטבות ניתן לקבל, אם אתם מוגדרים כחברה משפחתית? ואם כבר, כיצד בכלל מוגדרת חברה משפחתית? עבור כל המידע הכי רלוונטי ועדכני, כנסו לאתר של מאני בק החזרי מס באינטרנט.

 

באפשרותכם להיחשב כחברה משפחתית במקרים אלו:

  1. על פי סעיף 76(ד) בחוק, חברה משפחתית היא חברה אשר החברים בה הינם בני משפחה, לרבות אחים ואחיות, בני זוג, הורים, הורי ההורים שלכם, צאצאיהם של בני הזוג.
  2. במידה שהחברה העבירה בקשה להיות מוגדרת כחברה משפחתית בתוך 3 חודשים לאחר ההתאגדות שלה, או כחודש לאחר ההתחלה של שנת המס החדשה.

 

 מה הם הטבות המס לבעלי חברות משפחתיות?

בעוד שאופן המיסוי של חברה רגילה הוא ספציפי בעבורה, המיסוי של חברות משפחתיו יהיה שונה והוא יאפשר לכם חישוב על נישום יחיד. למעשה, במקום שהחישוב יבוצע על כלל החברה, הוא יבוצע של אותו נישום אשר מייצג את החברה המשפחתית. במילים אחרות, זה יהיה כאילו מדובר בנישום עצמו ולא בחברה רגיל בע"מ.

בכל מקרה, בין אם אתם מוגדרים כחברה משפחתית או מתכננים להיות מוגדרים בתור כזו בעתיד הקרוב, ההמלצה הכי גורפת היא להסתייע אך ורק במומחי ייעוץ מס ומומחים של בקשות להחזרי מס הכנסה.

 

אפשר להגיש בקשה עצמאית להחזר מס חברה משפחתית?

שימו לב, אם במקרים מסוימים יהיה בהחלט אפשרי להגיש בקשה עצמאית להחזרי מס הכנסה, הרי שבמקרה של חברות משפחתיות, התמונה משתנה ממקרה למקרה. יהיה צורך לבצע חישובים שונים בכל פעם, להתאים הטבות שונות בכל מקרה, לקחת פרמטרים שונים בחשבון וכו'.

אם אתם מחפשים אחר מקצוענים אמיתיים בתחום זה של החזרים ממס הכנסה, ב-2020 מסתייעים אך ורק בחברה הנקראת מאני בק (MONEYBACK). אתם מוזמנים להסתייע בצוות של מומחי ראיית חשבון וייעוץ מס, שנמצאים שם בעבור מטרה אחת – החזרת הכסף המגיע לכם בחוק על ידי מס הכנסה.

צריכים ייעוץ נוסף ולא מוכנים להתפשר על המקצועיות? צודקים, חברות מסוימות עלולות גם לסבך אתכם עם רשויות המס בעקבות עיגול פינות, ככה שמומלץ להסתייע אך ורק במומחים. בהצלחה, חברת מאני בק ממתינה לפנייתכם!

לייעותץ ובדיקת החזרי מס: http://taxes-refund.co.il.

 

בעלי חברה -אנימציה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא