חיפוש

הר הביטוח והקשר אל החסכונות האבודים של הוריכם

ההורים שלכם נפטרו ואתם מנסים לקבל את כל המידע הרלוונטי אודות הכספים שהם הורישו לכם? אם כך, כדאי שתדעו שיש דרך לקבל את כל המידע הזה בימינו הרבה יותר בקלות מאשר אי פעם. אם נשווה את מה שהיה צריך לעשות בעבר לאופן שבו ניתן להשיג מידע כזה היום, אנחנו נראה שהיום הכול יותר מהר. בעבר אדם שרצה לחפש חסכונות של מישהו שאולי הוריש לו כסף היה צריך בעצמו לפנות אל חברות הביטוח השונות, אחת אחרי השנייה. היום, לעומת זאת, ניתן לפנות אל הר הביטוח, להשאיר שם את כל הפרטים החשובים אודות מי שאת חסכונותיו אנחנו מחפשים, ופשוט לחכות לתוצאות. הר הביטוח זו יוזמה ממשלתית שעושה את עבודתה על הצד הטוב ביותר ובצורה מהירה, אז למה שלא תנצלו זאת גם אתם כדי לקבל את המידע הדרוש לכם?

 

מתי כספי החיסכון יעברו אל חשבונכם?

בדרך כלל אחרי שפונים אל הר הביטוח ומשאירים אצלו את כל הפרטים לא צריך לחכות יותר מידי זמן לתשובות. חלק ממה שהופך את המערכת הזאת להיות כל כך מוצלחת, זו העובדה שהיא עובדת בצורה יעילה. למעשה הכול ממוחשב בימינו, מה שאומר שאחרי הכנסת הפרטים המערכת תבדוק את כל מה שצריך ומיד תקבלו דוח עם תוצאות שבדרך כלל יכולות להיות מעניינות. השאלה היא מה עושים אם אכן מגלים שההורים שהלכו לעולמם למעשה חסכו במשך שנים לא מעט כסף ועכשיו כל החיסכון הזה מחכה רק לנו. אומנם זה נכון שהשמחה כאן רבה, אך האם חברת הביטוח באמת תעביר לנו את הכסף? איך דורשים אותו וכמה זמן זה יכול לקחת? כמובן שאין תשובה אחת נכונה על כל השאלות האלה. לכן, לפני הכול, צריך יהיה לדבר עם חברת הביטוח ולבקש ממנה לאתר את החיסכון המדובר. בהמשך יהיה עליכם להוכיח שאתם אכן היורשים החוקיים וכך תוכלו לפעול למען קבלת הכסף. קחו בחשבון שאומנם לא תמיד מדובר על סכומים מאוד גבוהים, אך אפילו אם זה רק כמה אלפי שקלים, למה שתוותרו על כך?

 

האם יש טעם לעשות גם בירור לגבי הביטוחים שאתם עשיתם בעבר?

התשובה היא בהחלט כן. כלומר, מעבר לעובדה שאולי להורים שלכם יש חסכונות אבודים שמחכים לכם, בהחלט יכול להיות שגם אתם בעצמכם עשיתם ביטוחים וחסכונות שונים. זה נשמע אבסורד, שאדם שעובד כל כך קשה יזרוק את כל כספו על ביטוחים ובכלל לא יהיה מודע לכך, אך האמת היא, שזה קורה. הסיבה לכך היא בדרך כלל ריבוי מוצרי הביטוח הקיימים ואתם לא היחידים שלא מודעים לשאלה כמה ביטוחים יש להם. לכן, אם אתם כבר פונים אל הר הביטוח ומנסים לעשות דרכו את החיפושים הנדרשים, מדוע שלא תבררו גם איזה ביטוחים יש לכם? כמובן שלא כדאי יהיה לבטל את כל מוצרי הביטוח שקניתם בזמנו, אך בהחלט יש טעם לבדוק אותם. לא אחת אנשים מגלים בצורה כזאת כפילויות רבות בביטוחים שלהם, כך שאם נמאס לכם לתרום כספים לחברת הביטוח שלכם – מהיום אפשר לעשות קצת סדר בדברים!

הורים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא