חיפוש

החשיבות באבטחת מידע לעסקים

לאנשים רבים עדיין אין מושג לגבי החשיבות של אבטחת מידע עבור עסקים. למנהלים רבים יש תפיסה מוטעית שהמידע שלהם מאובטח לחלוטין ונקי מכל איומים. וזו טעות גדולה! ככל שעסק נוקט בצעדים כדי להגן על הקניין הרוחני שלו, חשוב להניח בצד את האמונה שלא ייתכן שמישהו יפרוץ למאגר המידע שלכם. עם התקדמות הטכנולוגיה, מתקפות הסייבר קורות במהירות, ועוד לפני שאתם יודעים זאת, ייתכן שהעסק שלכם כבר נמצא בסיכון לדליפת מידע שעלולה לסכן את קיומו. לכן אתם צריכים להיות זהירים מאוד באבטחת המידע שלכם.

 

הסכנה של התקפות סייבר לעסק שלכם

עבור עסקים קטנים ובינוניים, התקפות סייבר הפכו נפוצות יותר ויותר בשנים האחרונות. נכון לשנת 2021, 86% מהעסקים בעולם נפגעו על ידי התקפות סייבר מוצלחות, עלייה של 24% בשבע השנים הקודמות, על פי דוח משנת-2021 של CyberEdge Group. בעלי עסקים ומנהלים יודעים שהם חייבים לנקוט באמצעי זהירות כדי להגן על עצמם, אך לעתים קרובות הם מזלזלים בסכנה שעלולה לעלות לעסק כסף רב.

 

מדוע אבטחת מידע חשובה כל כך לעסקים קטני ובינוניים?

בהתחשב בחשיבות המידע הפנימי והשתתפותו בהון העצמי של החברה, אם הוא ייפגע, עלול להיות לכך אפקט דומינו, מה שגורם למספר השלכות לא נעימות, כמו פגיעה בתדמית החברה, חשיפת סודות וגם פגיעה בתוכניות. תוך התעלמות מאבטחה דיגיטלית, העסק כולו נמצא בסכנה חמורה, שכן הנתונים והמידע מלקוחות ושותפים עסקיים עלול להיגנב למטרות זדוניות שונות. מתקפת סייבר עלולה לגרום לבעיות חמורות ולנזק בל יתואר לעסק. אפילו הקטנים, רואה? עסקים קטנים ובינוניים רבים נוטים לגלות שהם אינם יעד פוטנציאלי ולכן אינם צריכים להשקיע בתעשיית אבטחת המידע. בשל היעדר הגנה של מערכות אלו, רבות מההתקפות המוצלחות כוונו לחברות בסדרי גודל אלו.

 

איומי אבטחת מידע מובילים

תוכנה זדונית – התוכנות הזדוניות הן וירוסים מדבקים שתוקפים תוכנה או חלק מהתוכנה בקוד זדוני במטרה לגרום נזק לנתונים או למכשירים בעסק. רק אבטחת מידע לעסקים מקצועית תוכל לספק לכם את המעטפת הדרושה להתמודד עם התוכנות הללו.

התקפה על נקודות תורפה – ההאקרים והפושעים מחפשים נקודות תורפה בתוך המערכות הממוחשבות של עסקים, שיכולות להקל על ההתקפות שלהם. נקודות תורפה אלו הן תוצאה של רשלנות של החברה עצמה, כלומר חוסר טיפול והשקעה באבטחת מידע.

מערכת לא מקוונת – חלק מהמערכות לא יכולות להתנתק מהאינטרנט, ויש התקפות שפוגעות בדיוק ביציבות של אותן מערכות, וגורמות לקריסות שפוגעות כתוצאה מכך בתדמית החברה, או גרוע מכך, משפיעות על ההכנסות שלה.

פגיע בסודיות – חלק מהנתונים והמידע צריכים להיות מוגנים ולגשת אליהם רק על ידי אנשים מורשים. כאשר כלל ההגנה הבסיסי הזה בתוך חברות אינו מבוצע, אנשים מחוץ למעגלי האמון עשויים לקבל גישה לנתונים אלה ולהשתמש בהם לרעה.

אבטחת מידע לעסקים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא