חיפוש

היתרונות במד לחץ דם ביתי

לחץ דם גבוה מכונה ברפואה הספרותית "הרוצח השקט" אנשים שנראים בריאים כשור, מגלים בעיות במדדי לחץ הדם וכך הם נחשפים לסיכון לבבי יותר משאר האוכלוסייה. אם גם אתם נמנים על המתמודדים על לחץ דם גבוהה, כדאי שתכירו את היתרונות במד לחץ דם ביתי. 

איך בודקים את רמת לחץ הדם?

לחץ דם גובה הוא מחלה איתה מתמודדים ישראלים רבים. סטטיסטיקות מצביעות על תמותה בשל יתר לחץ דם. כאשר יודעים שלחץ הדם הוא לא תקין, הזהירות נשמרת, המדדים נבדקים וכך נמנעות מחלות נוספות שכיחות. הדרך למדידת לחץ דם היא באמצעות מד לחץ דם.

מד כזה תוכלו למצוא בכל מרכז רפואי, בין אם מדובר בקופת חולים או בי"ח או אפילו מרכז גריאטרי. אל תתפלאו לגלות שגם לשכן שלכם יש מד לחץ דם ביתי. אם גם אתם יודעים על רמת לחץ דם לא תקינה, חשוב שגם לכם יהיה בבית מכשיר למדידת לחץ דם.

מד לחץ דם

למה לרכוש מד לחץ דם ביתי?

לחץ דם גבוה הוא הרוצח השקט, אנשים שמרגישים טוב, מסתובבים, עובדים ופעילים לא יודעים שיש להם רמת לחץ דם לא תקין וכך הם מוצאים את עצמם משלמים מחיר יקר על כך. באמצעות מדידת לחץ דם ביתית ניתן למדוד ולמטר את רמות לחץ הדם ללא יציאה אל המרפאה הסמוכה. המטופל מודע למצב הבריאותי שלו וכך הוא יודע אם הוא יכול להתחיל בפעילות גופנית ולהתאמץ או שהוא צריך לנוח.

נתונים שנבדקו מראים כי מטופלים שמדדו באופן ביתי את רמות לחץ הדם בבית, נשמעו יותר לרופאים. הם קלטו טוב יותר את חומרת מצבם והם הצליחו טוב יותר משאר המטופלים לשפר את איכות חייהם מתוך מטרה לשמור על ערכים תקינים של רמת לחץ דם.

 

על מה חשוב להקפיד ברכישת מד לחץ דם ביתי?

שרוול מותאם ליד

כשאתם רוכשים מד לחץ דם לשימוש ביתי, חשוב שתבדקו את התאמת היד השרוול. השרוול אמור להיות צמוד ליד שלכם ולא רופף או גדול מידי. כאשר השרוול לא מתאים במדויק, הערכים לא יצאו תקינים ומדויקיים וחבל.

 

חברה אמינה

חשוב לרכוש מד לחץ דם אמין מחברה מוכרת. אמנם ניתן לרכוש מכשירים כאלו דרך אתרים סיניים אך זה ממש לא כדאי. הבריאות שלכם זה לא משחק ולא כדאי לרכוש מכשיר שלא יראה לכם תוצאות אמינות שיסייעו לכם לשמור על בריאותכם.

 

שימו לב

כאשר אתם רוכשים מד לחץ דם ביתי, אתם לא פטורים מבדיקה שגרתית אצל רופא שיתן את חוות דעתו הרפואית להמשך הטיפול. גם אם אתם רואים שהכל תקין, בדיקה שגרתית אצל הרופא היא הכרחית ואסור לבטל אותה בטענה של "מדדתי באופן עצמאי בבית את רמת לחץ הדם…" שימו לב להקפיד על ההנחיות הרפואיות.

מד לחץ דם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ניתוח לייזר
בדיקת התאמה לניתוח לייזר

ניתוח לייזר יכול לחסוך את הצורך במשקפיים, לשפר את איכות החיים ואף להקל על התנהלות בעבודה ובחיי היום יום. התנאי היחיד הוא לעבור בדיקת התאמה

קרא עוד »