חיפוש

הכירו את דוג'ו תל אביב

כולנו מכירים את התחושה שאנחנו רוצים להתאמן, אבל לא מצליחים לקבע זמן בלוח המזנים שלנו שיגרום לנו לצאת מהבית לאימון. הסיבה המרכזית לכך היא שאנחנו לא מצליחים למצוא מקום נוח להתאמן בו, כזה שחווית היאמון בו תהיה מעבר לסתם אימון. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן כדי לספר על מועדון מיוחד שבו תוכלו להתאמן בצורה שלא הכרתם אף פעם.

 

דוג'ו תל אביב

דוג'ו תל אביב הוא מועדון אימון, אולם הוא שונה במידה ניכרת מכל מועדוני הכושר שאותם היכרתם עד היום. אם הייתם רגילים עד עכשיו להגיע למועדון הכושר, לבצע את האימון הקבוע שלכם וללכת, דוג'ו מציע לכם חוויה שונה לחלוטין. בדוג'ו קיימות עבורכם מספר אפשרויות אימון, כאשר המרכזיות שבהן הן אימון פונקציונלי ואימוני לחימה. למה זה שונה ממה שהכרתם עד עכשיו? מיד תבינו.

 

אימון פונקציונלי

בניגוד לכל מה שאנחנו מכירים על כושר, אימון פונקציונלי הוא סגנון שונה לגמרי. בעולם הכושר הרגיל אנחנו בדרך כלל עובדים על שריר מסוים או על יכולת ספציפית בגוף שלנו על ידי זה שאנחנו עובדים בצורה ממוקדת ועצימה על אותו דבר. זה נכון גם כאשר אנחנו מבצעים כל הזמן ריצות, רכיבה על אופניים או אימוני כוח בחדר הכושר.

בניגוד לכל זה, אימון פונקציונלי הוא אימון שבו אנחנו משלבים בתרגיל אחד חלקים גדולים מהגוף שלנו יחד עם מספר רב של שרירים. האימון הזה נועד לדמות את התנועות הרגילות שאנחנו מבצעים כל המזן ולכן הוא גם נקרא אימון פונקציונלי.

 

אימוני לחימה

אפשרות נוספת שקיימת בדוג'ו היא אימוני לחימה. אם רציתם להרגיש בטוחים יותר, לדעת שאתם יכולים להתמודד עם כל סיטואציה, גם אם היא לא נעימה במיוחד, אימוני לחימה זה בדיוק מה שאתם צריכים. מלבד השימוש המעשי של האימון הזה, מדובר על אימון עצים מאוד שגם בונה לכם גוף הרבה יותר חזק.

באימוני לחימה האלמנט של עבודת הצוות חזק יותר, ואם אתם מחפשים חברה מעבר לאימונים, זה בדיוק המקום בשבילכם.

 

צוות מנוסה ומקצועי

את כל האימונים שעליהם דברנו, אי אפשר לבצע אם לא מלווה אותנו צוות מוסמך של מאמנים שמכירים היטב את השיטות השונות לאותם אימונים. בדוג'ו תוכלו להנות מצוות מאמנים מוסמך, שיעזור לכם כבר מהשלב הראשוני להיות חלק מהאימון. כל מה שנשאר לכם זה פשוט לעשות מנוי ולהגיע בקביעות לדוג'ו ת"א.

 

לסיכום

אם עד עכשיו לא מצאתם את עצמכם מתאמנים באופן קבוע, לנו בדוג'ו תל אביב יש חדשות טובות עבורכם. במקום לעשות אימונים שלא באמת עוזרים, בואו להתאמן בצורה שתגרום לכם להיות בריאים יותר וחזקים יותר, בלי לחזור על אותו אימון כל הזמן. בדוג'ו תוכלו לבחור בין אימון פונקציונלי לבין אימוני לחימה בשעות שנוחות לכם, יחד עם ליווי של מדריכים מהטובים ביותר בתחום שלהם.

מתאגרפת

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אסים
3 משחקים לאתנחתא של סוף היום

הימורים מקוונים הפכו בשנים האחרונות לצורת בידור פופולרית יותר ויותר. עם עליית בתי הקזינו המקוונים, לשחקנים יש כעת גישה למגוון רחב של משחקים בקצות אצבעותיהם.

קרא עוד »
רגליים
רכישת גרביים אונליין

כמה פעמים קרה לכם שגיליתם שאתם זקוקה לגרביים חדשות ופשוט לא היה לכם כוח ללכת עד הקניון הקרוב רק בשביל גרביים. גלו את חנות האונליין

קרא עוד »