חיפוש

הכירו את הרכבים התפעוליים של מטרו!

נבחרת הרכבים התפעוליים של מטרו מוטור כבר כאן עם הדגמים הכי חמים ופופולאריים בישראל. באתר של מטרו מוטור תוכלו למצוא את הרכבים מבוססי הבנזין והחשמליים המעולים של היצרניות ימאהה ומרשל במחירים משתלמים במיוחד ובמראה מעוצב שישתלב נפלא בכל פארק או איזור תפעולי.

אז אם אתם מחפשים את העובד המצטיין של החודש, בכל חודש, על ארבע גלגלים, היכנסו עוד היום לאתר הבית של מטרו מוטור ותתחילו ליהנות מרכב תפעולי חדש ומרהיב.

 

מה זה רכב תפעולי?

קטגוריית הרכבים התפעוליים כוללת רכבים חשמליים או בנזין כגון רכב תפעולי ימאהה המסוגלים לשאת בין 2 ל – 6 נוסעים או לחילופין להגיע עם ארגז לנשיאת ציוד כבד וכלי עבודה ומשמשים בעיקר לאיזורים כגון פארקים גדולים, מוסדות כגון בתי חולים, מרכזי למידה, שדות תעופה ועוד, מפעלים ואיזורי תפעול, מושבים וקיבוצים, מטעים ושדות חקלאיים וכל מי שזקוק להובלה מהירה ובטוחה של נוסעים וציוד מכני או גישה נוחה לאנשי מקצוע לכל נקודה במהירות ובנוחות. מתאים במיוחד לאנשי תחזוקה, שמירה ואבטחה, נקיון, גינון, סיוע בהסעת נכים בתוך המתחם ועוד.

הכירו את הרכבים התפעוליים של מטרו!

הרכבים התפעוליים של ימאהה

חברת מטרו מוטור מייבאת ומשווקת מגוון רחב של רכבים תפעוליים וביניהם שני דגמי ימאהה, החברה היפנית הוותיקה אשר ידועה באיכות ללא פשרות עם כל החידושים והקדמה שיש רק ליפן להציע. הרכבים התפעוליים שלה נחשבים אמינים, יעילים, חזקים ואשר שומרים על ערכם לאורך שנים, לכן היא חברה מומלצת ביותר על ידי טובי המומחים המוטוריים והפכה בין החברות הפופולאריות והאהובות ביותר על ישראלים. הכירו את הדגמים למכירה של ימאהה חשמלי או בנזין:

  • U – MAX YAMAHA – ימאהה יו מקס הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בישראל ומגיע בארבע צבעים מרהיבים: כחול, ירוק, לבן ואפור. הוא מגיע בשתי גרסאות, חשמלי / בנזין ומסוגל לנסוע גם בשטח פתוח. ניתן לחבר לו עגלה נגררת עד למשקל של 680 ק"ג ושני נוסעים בנוחות מירבית. מתאים במיוחד לאיזורים פתוחים, מטעים ושדות חקלאיים וניתן לבצע עימו עבודות תחזוקה שונות ולשאת ציוד מקצועי כבד.
  • DRIVE  2  YAMAHA – ימאהה דרייב טו מוכר יותר מפארקים ציבוריים ומגרשי הגולף, מותאם יותר להסעת נוסעים עם מטען קל כגון מזוודות או ציוד לבילוי וקייט, מגיע עם מנוע בנזין או חשמלי לבחירתכם, מגיע במגוון צבעים מרהיבים, יכול לשאת עד ארבעה נוסעים בנוחות מירבית ומתאים בעיקר לנופש ובילוי בפארקים רחבי ידיים, קיבוצים ומושבים.

 

הרכבים התפעוליים של מטרו מוטור – הכי משתלמים בישראל

מטרו מוטור מייבאת ומשווקת בישראל רכבים מסוגים שונים כבר משנת 1981 וצברה מוניטין ונסיון רב בהתאמת הדגמים השונים לקהל הישראלי. הרכבים התפעוליים של מטרו מוטור מתאימים לאופי ולצרכים של ענף התעשייה, החקלאות והפנאי בישראל באמינות, בבטיחות ובאחריות.

הכירו את הרכבים התפעוליים של מטרו!

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא