חיפוש

הכירו את Activate

שירותי מחשוב לעסקים בשנים האחרונות, הפכו להיות Must have. הסיבה העיקרית היא, שדאטה הפכה להיות כל כך חשובה ורגישה והאפשרות לנתח את הנתונים ולשפר את העסק, יצרו עולם חדש בו יש לבעלי עסקים הרבה יותר שליטה. אם אתם רוצים לשדרג את העסק שלכם, או לא מרוצים משירותי המחשוב שאתם מקבלים היום, יש לנו את הפיתרון המושלם.

 

האתגרים בעבודה עם שירותי מחשוב חיצוניים

אתם בטח מכירים את זה, שאתם מגיעים למשרד בבוקר ופתאום הרשת לא עובדת, השרתים לא מגיבים ואתם צריכים מענה עכשיו! אבל שירותי המחשוב החיצוניים שלכם, לא נותנים מענה, בטח לא מהיר. הגיע הזמן להכיר את Activate ופשוט ליהנות מעולם אחר https://activate.co.il.

אתגר נוסף שבעלי עסקים רבים נאלצים להתמודד איתו, זה ספקים שונים לכל דבר. Activate מציעה לכם את כל שירותי המחשוב במקום אחד, בלי לדבר עם אנשים שונים, בלי להסביר את הבעיה פעם אחר פעם, פשוט, קל ויעיל. 

האתגרים בעבודה עם שירותי מחשוב חיצוניים

מעטפת 360 בשביל העסק שלך

יכול להיות שיש לכם חלק משירותי המחשוב שנפרוט פה, או את כולם. Activate מציעים פגישת ייעוץ ללא עלות, כך שבכל מקרה תהיו רגועים שאתם בידיים טובות. אז איזה שירותים Activate מציעים?

 

מחשוב לענן

מחשוב ענן ומיגרציה של השירותים והתוכנות שיש לכם בשרתים פיזיים, ישר לענן. כך תוכלו להוזיל את העלויות ולתפעל את הכל בנוחות ופשטות.

 

גיבוי בענן

הסוף ל-"אוי לא נחמק לי הדו"ח". כל המידע הקריטי בארגון יהיה בענן, כדי שיוכל לשרת את העסק גם בעתיד הרחוק. גיבוי בענן יעשה לכם שקט נפשי וימנע אסון של איבוד נתונים.

 

אבטח מידע וסייבר

ריבוי ההאקרים ונסיונות פריצה לנתונים של עסקים, מטילה אימה על מסדי נתונים. Activate מציעים פתרונות אבטחה מקיפים, עם תוכנות אבטחה, אנטי וירוס (כמובן) ופיירוול מנוהל.

 

אנטי וירוס ארגוני

אבטח מידע זה אחלה, אבל צריך גם אנטי וירוס ארגוני שישמור על השרתים והמחשבים שלכם. 

 

שירות תמיכה וניהול רשתות

בעולם העבודה ההיברידי של היום, שירות תמיכה וניהול רשתות הפך לחלק קריטי בעבודה. ב- Activate תוכלו ליהנות מחיבורים מרחוק ותמיכה בכל תקלה, כולל הגעה למשרדים שלכם במידת הצורך הנותן פיתרון במקום.

 

אופיס 365 הטמעה ותמיכה

כמעט כל חברה היום מטמיעה office 365 ולא בכדי, אופיס 365 מאפשרת עבודה נוחה, מהירה וחלקה. Activate, מאפשרת ניהול מלא של חברות האופיס שלכם ותמיכה לאורך כל הדרך.

 

שירותי תמיכה Help desk

טיפול מהיר ומיידי בכל תקלה שיש לכם. השירות יוכל לספק מענה ראשוני לבעיה שלכם, עד לקבל פתרון מלא.

מעטפת 360 בשביל העסק שלך

לסיכום

שירותי מחשוב בשנים האחרונות הפכו למשמעותיים. הצמיחה של הטכנולוגיה, צרכי העסק, איסוף דאטה ועבודה היברידית, הביאו אתגרים חדשים איתם חברות צריכות להתמודד. בדיוק בשביל זה, אתם צריכים שותך כמו Activate שיפתור את התקלות ויתן לכם להתעסק בדברים החשובבים באמת.

הכירו את activate

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא