חיפוש

הגיע הזמן להתקדם – הכל על מערכת CRM לעסק

כל בעל עסק צריך להכיר את מערכת ה – CRM שמאפשרת להביא לניהול נכון ויעיל. יצאנו לשוחח עם מי שעושים שימוש יום יומי במערכת זו וביקשנו לקבל את כל המידע החיוני בנושא. לאחר מכן, חזרנו הנה עם כל האינפורמציה ואנו מזמינים אתכם להישאר אתנו, כדי להכיר את כל הפרטים החשובים.

 

CRM –  מה זה?

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף על המערכת מבלי להסביר מה היא. מדובר בעצם במערכת שמטרתה לנהל קשרי לקוחות. זוהי תוכנה שיש בה כל מיני כלי ניהול ממוחשבים שמציגים תמונה עדכנית ומלאה של כל לקוח בכל רגע נתון. התוכנה כוללת בין היתר, את הלשוניות החיוניות הבאות:

  • מלאי
  • הנהלת חשבונות
  • תהליכי מכירה
  • ניהול של פרויקטים
  • משימות וכו'

מערכת CRM לעסק קטן

תכירו את היתרון העיקרי של המערכת

נאמר לנו מספר רב של פעמים כי יש למערכת יתרון משמעותי שבא לידי ביטוי באמצעות מיזוג של כל פרטי הקשר של הלקוח. כלומר, הפרטים נגישים עבורכם בתוך ממשק אחיד, כך שניתן לגשת אליהם בקלות. ראוי לציין כי היתרון הזה של מערכת CRM לעסק קטן וגם לעסקים גדולים. שכן, זה לא משנה כמה לקוחות יש לכם, ברגע שיש לכם את המערכת על המחשב, מתאפשר לכם לראות את התמונה המלאה במקום אחד.

 

יש CRM בענן

מי שמנהלים עסק מעל ל – 20 שנה, מכירים טוב מאוד את החשש שבא לידי ביטוי לא פעם, כאשר המחשב במשרד קורס ולא חוזר לחיים. מי שחוו זאת בעבר, מצאו את עצמם לעיתים ללא גיבוי. כך שכל המידע הלך לפח. היום המצב שונה. יש מערכת CRM שמותקנת על ענן. כך שבעצם ניתן להיות בטוחים כי התוכנה כולה מגובה ברשת והיא לא צפויה להיעלם, גם במצבים שבהם המחשבים קורסים מסיבה כזו או אחרת.

מערכת CRM לעסק קטן

מערכת ה – CRM: הרבה מעבר לניהול לקוחות

מסתבר שהמערכת לא נוגעת אך ורק לניהול של הלקוחות, אלא גם לניהול של העובדים ושל העסק שלכם באופן כללי. הכוונה היא שאתם יכולים למשל לבצע דיווחי שעות באמצעות המערכת ולעקוב מרחוק אחר שעות העבודה של כל עובד. מדובר בלחיצת כפתור מהירה שמציגה בפניכם דיווחי שעות של כלל עובדי העסק. אם לא די בכך, תוכלו גם לבדוק תהליכי עבודה שונים, כך שלא תצטרכו למצוא את עצמכם שואלים כל עובד ועובדת בנפרד לגבי התפוקה שלהם מידי יום ביומו.

 

כמה מילים לסיום המדריך

מדריך זה צפוי להסתיים בעוד כמה רגעים וזו ההזדמנות שלנו לאחל לכם שתתקדמו. כן, כן, עכשיו כשאתם מכירים את מערכת ה – CRM והיתרונות החיוניים שלה, נותר לכם רק לבצע התקנה על המחשבים שלכם. אנו מקווים שתבצעו את ההליך בהקדם ותיהנו מכל הטוב שיש למערכת לתת לעסק שלכם.

מערכת CRM לעסק קטן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא