חיפוש

המדריך המלא להקמת מספרה

חולם על מספרה בבעלותך? הגיע הזמן להגשים את החלום. בדקות הקרובות נציג את המדריך המלא להקמת מספרה מקצועית, החל משלב התכנון ועד לפתיחה החגיגית.

הקמת מספרה – הגיע הזמן להגשים את החלום

במדינת ישראל עוסקים בתחום השיער עשרות אלפי בני אדם, כאשר ההיקפים אינם ידועים. למעשה, שוק המספרות הינו שוק בו עוסקים הן באופן עצמאי והן באמצעות מספרות מקצועיות, כחלק משגרת החיים והטיפוח של גברים ונשים כאחד. החלום לגבי מספרה ללא ספק מהווה את אחד החלומות הגדולים ביותר בקריירה של כל ספר/ית, ובדיוק לשם כך הכנו בעבורכם את המדריך המלא להקמה של מספרה, כך שתוכלו להגשים חלום ולהקים לחיים מספרה מקצועית.

המדריך המלא להקמת מספרה

·       חקר שוק – שוק השיער בישראל מגלגל מיליוני שקלים, ולכן התחרות בתחום היא עזה. משום כך, עליכם לבחון היטב את המיקום של המספרה, ולבדוק כי היא ממוקמת במיקום נגיש ואטרקטיבי. ככל שבסביבתכם יהיו יותר מספרות, כך הסיכוי להצליח הופך למאתגר במיוחד, וזאת בשל הנאמנות הרבה של לקוחות לספרים ותיקים. משום כך, בחנו היטב את המתחרים מבחינת הקרבה הגיאוגרפית.

·       ציוד – ציוד למספרות מהווה את הבסיס בפתיחה וכן בתפעול השוטף של המספרה, וזאת לאור העובדה כי כל ספר/ית המכבדים את עצמם חייבים לרכוש את הציוד הטוב והאיכותי ביותר. ציוד למספרות כולל רשימה ארוכה, אותה תוכלו לקבל באמצעות חברה מקצועית ומובילה בתחומה. חברה כזו הינה חברת הכול לספר המספקת ציוד ושירות למעצבי שיער מזה למעלה מ 30 שנה. באמצעות האתר הרשמי של החברה תוכלו לבצע רכישה של ציוד למספרה באיכות מצוינת, ובמסגרת הצעת מחיר משתלמת ונוחה.

·       ערך מוסף – והן מבחינת היצע השירותים הניתנים ללקוח. כך לדוגמא, ברוב המספרות בישראל נהוג להשאיר מקום לעמדת ציפורניים מקצועית. בדקו מהו היתרון שלכם ביחס למתחרים, ומה תוכלו להציע ללקוח אשר ימשוך אותו להיכנס דווקא אליכם. ככל שהמיתוג של המספרה וכן ערך המוסף יהיה גבוה, כך תוכלו להבטיח את כדאיות פתיחת העסק החדש.

·       בניית תוכנית עסקית – מספרה היא עסק ולכן היא צריכה להיות מנוהלת ע"פ תוכנית עסקית ברורה ומסודרת. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות יצירת קשר עם יועץ עסקי אשר ידע לבנות מטרות ברורות הכוללות את ההכנסה וההוצאות הצפויות, צפי לגיוס כוח אדם והתרחבות בהמשך וכן בחינה של שירותים אותם ציינו לעיל אשר יאפשרו להגדיל את ההכנסה מהעסק באופן משמעותי.

·       מיתוג – תחום הביוטי והשיער בפרט הינו תחום מתפתח ודינאמי, ולכן יש צורך בחשיבה מחוץ לקופסא בכל הקשור למיתוג של המספרה. ככל שהמיתוג יהיה מדויק וקולע לטעם הקהל הפוטנציאלי, כך תוכלו להבטיח כי המספרה החדשה תזכה לתהודה רחבה אשר תבשיל בהמשך למספרה מצליחה ומשגשגת.

איש מסתפר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא