חיפוש

המדריך המלא לרכישת ציוד משרדי

הקמתם משרד! כל הכבוד, עכשיו כדי לגייס אנשים ולבנות את המשרד שלך כל מה שחסר הוא – ציוד משרדי! בין אם מדובר בדברים קטנים כמו עטים, פתקיות וספלים חמודים או בדברים שישמשו את כולם, כמו מדפסות, סורקים ומכונות קפה, לכל אחד מהפריטים הללו יש חשיבות ותפקיד גדול בשיפור האווירה המשרדית ועזרה בייעול העובדים. ברור שכיום מאוד קשה להבין מה בדיוק צריך לקנות ואיך. הרי, יש המון חנויות שמוכרות ציוד משרדי, ברשת או במציאות. המדריך הזה ייתן לכם כמה כללים כדי שלא תתבלבלו יותר. 

 

איזה ציוד צריך למשרד?

רגע לפני שמתחילים לדבר על איך כמה ואיפה קונים ציוד, חשוב להבין מה אתם צריכים למשרד שלכם. בדרך כלל, רוב המשרדים יצטרכו דברים פשוטים כמו כלי כתיבה, מחברות, פתקיות ודברים שהעובדים יוכלו לכתוב דברים חשובים שיעזרו להם בעבודה. בנוסף, נכון לקנות גם דברים כמו לוח מחיק כדי שמחשבות העובדים לא רק יהיו מוצבות אלא גם שאחרים יוכלו לראות אותן ולהיעזר בהן. כמובן שהציוד כולל גם מכשירים כללים כמו מדפסת ומכונת קפה.

 

לייעל את הקנייה

מאוד חשוב לקנות יותר דברים ביחד בגלל ההנחות. רוב המקומות שמוכרים ציוד משרדי ירצו שתקנו כמה שיותר, ולכן ייתנו לכם הנחות ככל שתקנו יותר ציוד. בנוסף, קנייה רחבה יכולה להועיל גם לקונה בכך שעלויות המשלוחים בקנייה אחת תהיינה נמוכות יותר מאשר העלויות של כמה משלוחים אם מזמינים את הציוד בנפרד מחנויות שונות או פשוט בתאריכים שונים.

 

השוואת מחירים

לפני שאתם מרימים את הטלפון ומתקשרים לחנות היחידה שאתם מכירים תחפשו, מהמלצות של משרדים אחרים, מחברים או אפילו מאתרים שונים באינטרנט, איפה המחיר הזול ביותר. ברור שלא צריך להתפשר על האיכות לחלוטין אבל בגלל שציוד משרדי הוא בדרך כלל יקר ויש המון ממנו, נכון יהיה להשוות מחירים של לפחות שלוש או ארבע חנויות כדי למצוא את האופציה הזולה ביותר.

 

מכונות ומכשירים גדולים

בניגוד לדברים קטנים כמו עפרונות או דפדפות, מכונות גדולות שישמשו את כל המשרד הן עסק שונה. מכונת קפה לעסק לדוגמה, קשה למצוא בחנות לציוד משרדי רגילה, יהיה נכון למצוא מוכרים שמתמחים במכשיר הספציפי שאתם מחפשים, כך גם עם מדפסת למשרד. ישנו הסיכוי גם שמצאו חנות אחת שמוכרת מכשירים מרובי משתמשים ככלל, אם כן יש לבדוק הנחות ומשלוחים כמו שהצענו עד עכשיו.

 

מכשירים גדולים – הרכבה

כאן המשלוח הוא קצר טריקי, אומנם תרצו שהוא יהיה זול אך גם שהחנות תהיה יחסית קרובה. הרי שדברים כמו מכונת הדפסה צריך שהחברה תשלח מי שיתקין אותה, או מכונת סריקה למשל. אם החנות ממוקמת במרחק של מאתיים קילומטרים ממשרדכם, יהיה מאוד קשה להזמין איש מקצוע עם אחריות שיתקין את המכונה. כך שלנוחיותכם, בדקו את קרבת החנות המוכרת.

 

לסיכום

חשוב מאוד שתבינו איזה ציוד אתם צריכים, בין אם מדובר בדברים קטנים או גדולים, חשוב שיתאימו למשרד שלכם. בנוסף, אחרי שהבנתם מה אתם צריכים, וודאו איפה המחיר הזול ביותר, בהשוואה לאיכות המובילה ביותר. כמובן כשמדובר במכונות לא רגילות עדיף לבדוק גם קרבה למשרד וחנויות נפרדות שמציעות אנשי התקנה ואחריות.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא