חיפוש

המדריך המקיף להשתלות שיניים

רפואת השיניים הוא תחום כואב אך חשוב ביותר.

אין מי שלא עובר מדי פעם אצל רופא שיניים, ולכולם חשובה הנראות של השיניים, וכמובן גם התחושה בהם.

לעיתים אנשים צריכים לעבור פרוצדורות מורכבות הקשורות לשיניים, ביניהם גם השתלות שיניים.

כדי להקל על אנשים בנושא זה, ריכזנו עבורכם מדריך מקיף כיצד לעבור השתלת שיניים בצורה הטובה ביותר.

 

השתלות שיניים

ראשית, עלינו להבין מהי השתלת שיניים, ומי זקוק לעבור אותה. השתלות שיניים הן פתרון מודרני לאנשים המאבדים את שיניהם מסיבות שונות, בין אם מנשירת שיניים בגילאים מבוגרים, ובין אם מעקירות שיניים מלאכותיות בגילאים צעירים יותר. בהשתלת השיניים משתילים לחניכיים חומרים המחליפים את שורש השן, ולאחר זמן מסוים מחברים אליהם שן מלאכותית. שני שלבים אלו נעשים באופן שונה על פי מצב המטופל, ועל פי הארכות הרופא. בעקבות כך, במכון השתלות שיניים בבת ים ממליצים להגיע לניתוח ההשתלה במצב בריאותי טוב של החניכיים, על מנת לקצר את זמן ההמתנה בין שני השלבים.

 

אבחנה

את האבחנה לצורך בהשתלת שיניים יחסית פשוט לעשות. ההמלצה כיום בין רופאי השיניים היא שכל אדם שעשוי לאבד את אחת משיניו, יכול ואף מומלץ שיעשה השתלת שיניים. ממילא האבחנה לצורך בהשתלת שיניים היא פשוטה ביותר. בנוסף, מעטים הם האנשים אשר לא יכולים לעבור טיפול זה, ואפילו לאנשים מבוגרים מאוד ממליצים לעשות השתלות שינים, על מנת לשפר את איכות חייהם.

 

בחירת רופא

השלב הבא בדרך להשתלת שיניים הוא החשוב ביותר, והוא שלב בחירת הרופא המטפל. השתלת שיניים היא פרוצדורה מורכבת ומסובכת, ועל כן חשוב ביותר לעשות אותה אצל המומחים הגדולים ביותר בתחום. זהו תחום שמאוד לא מומלץ להתפשר בו, אפילו אם הדבר כרוך בעלויות גבוהות ביותר. השתלת שיניים היא ניתוח לכל דבר, וכמו שבניתוחים אסור להתפשר על המנתח, כך גם בהשתלות שיניים.

הדרך למציאת רופאים טובים יכולה להיות בעזרת המלצות ממכרים, או בעזרת המלצות המופיעות באתרי האינטרנט. אולם, עף על פי כן, מומלץ בחום לבצע בדיקה אישית על ידי שיחת יעוץ עם הרופא, כך שניתן יהיה להתרשם ממקצועיותו ומאיכותו. שלב זה עשוי להיות ארוך וקשה, אך הוא חשוב ביותר, ועם בחירה טובה יכולים לעבור את ה'חוויה' הזו באופן הטוב ביותר.

 

תהליך ההשתלה

השלב הבא הוא כבר תהליך ההשתלה עצמה. כאן אין כמעט מה להרחיב בעניין, כיוון שכל רופא מדריך את המטופל ומסביר לו מה עליו לעשות, ומה ההשלכות של כל פעולה. אולם, נציין רק כי גם בשלב זה על המטופל לנסות ולהבין מה קורה בכל שלב. מומלץ מאוד לשאול את הרופא ולהתעניין במצב. התעניינות זו גורמת לרופא להבין שמדובר באדם שמבין בתחום, וכך הרופא ישתדל יותר, ויבצע עבודה טובה ומקצועית יותר.

שיניים קדמיות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ניתוח לייזר
בדיקת התאמה לניתוח לייזר

ניתוח לייזר יכול לחסוך את הצורך במשקפיים, לשפר את איכות החיים ואף להקל על התנהלות בעבודה ובחיי היום יום. התנאי היחיד הוא לעבור בדיקת התאמה

קרא עוד »