חיפוש

כל מה שרציתם לדעת על סדנאות אופנה לבני נוער

חוגגים בת מצווה אינטימית בבית ומחפשים הפעלה מהנה ואטרקטיבית לבנות? סדנאות אופנה לבני נוער הן הדבר הבא לחוויה בלתי נשכחת ומדליקה. המאמר יפרט כל מה שרציתם לדעת על סדנאות אופנה לבני נוער.

 

מדוע סדנת אופנה?

ישנן עד אין סוף אטרקציות למסיבות בת מצווה שיהפכו אותן למושלמות עבור הילדות שלכם. רוב הבנות בגיל העשרה אוהבות להתלבש יפה, להתאפר ולגלות את הנשיות שלהן. הן בגיל כזה בו הן מתחילות לגבש את הטעם האישי שלהן מבחינת הנראות החיצונית ונוהגות לטפח את עצמן בין אם הן הולכות לבית הספר בתלבושת אחידה ובין אם הן מצטלמות לטיקטוק ומעלות סרטון שגורף הרבה לייקים.

כלומר, המודעות למראה החיצוני ולדימוי הגוף מתגבשת בגיל מוקדם משהיה בעבר בשל כוכבי הרשת הצעירים והמפורסמים, הפרסומות בטלוויזיה והתקדמות הטכנולוגיה. סיבות אלו מספיק טובות כדי להזמין סדנה כדוגמת הסדנאות של לאון שניידרובסקי – הפעלות לבת מצווה, במיוחד אם כלת השמחה מעוניינת בפעילות מסוג זה.

 

מה מיוחד בסדנת אופנה לבני נוער?

ישנן סדנאות רבות שניתן להזמין כפעילות לבת מצווה כגון: סדנת אפייה, יצירה, איפור, ריקודים וכד'. ביחד עם זאת לסדנת אופנה יש ערך מוסף מכיוון שהיא מסייעת לחיזוק דימוי הגוף ולהעלאת הביטחון העצמי מעבר לכך שהיא מהנה. בסדנה מגוונת ניתן לבחור פרטי לבוש, ללמוד מה מתאים למה, לבדוק מותגים שונים, ללבוש אותם ולערוך תצוגת אופנה. ללכת על המסלול זו הגשמת חלומה של כל נערה, אך גם בנים רבים נהנים מן הסדנה. המודעות לאופנה אינה שייכת רק לצד הנשי ובנים רבים מגלים בכך סקרנות.

בפעילות מודרכת ניתן לפזר בחלל פרטי לבוש ואקססוריז לבנים ולבנות כמו: כובעים, משקפי שמש, תיקים, צעיפים וכד', להעמיד תא הלבשה ולתת לילדים להתלבש לפי טעמם. לבסוף הילדים מצטלמים להנצחת הרגע ועולים על המסלול כדי להציג מה שהכי אהבו. ניתן לשלב משחק תפקידים ולהפעיל צוות של במאי, עיתונאי, מנחה, מלבישים, דוגמנים, צלמים ולתת לילדים לעבוד בשיתוף פעולה כצוות הפקה. בהנחיה נכונה ובתנאי לחץ בני הנוער יעבדו ביחד על מנת לעמוד בזמנים שנקבעו לתחילת תצוגת האופנה.

 

היתרונות של סדנת אופנה לבני נוער

פעילות סדנת אופנה כאמור מחזקת את הביטחון העצמי ודימוי הגוף, מעודדת חשיבה יצירתית ודמיון, מלמדת מהי עבודת צוות, כיצד ניתן להפיק תצוגת אופנה ביחד ומסייעת לעמידה מול קהל. הילדים ממציאים סגנון לבוש על פי טעמם ומתנסים בסטיילינג לעצמם ולחבריהם.

בפעילות כזו אף אחד לא יושב בצד. כולם משתתפים ופעילים בהפקת תצוגת האופנה גם אם הם בוחרים שלא להתלבש. מדובר על פעילות מעניינת לבני נוער שלא תשעמם אותם ולא תישכח לאורך זמן. אפשר לפתח את התמונות שהילדים יצלמו על מגנטים כמזכרת או להעביר אותם באופן מיידי דרך המייל.

 

נערה עם סטייל אופנתי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הסנדלים הטובים ביותר לקיץ
הסנדלים הטובים ביותר לקיץ

הקיץ ממש מעבר לפינה, ואיתו מגיע הצורך בהנעלה נוחה ומסוגננת. סנדלי נשים הם בחירה פופולרית לחודשים החמים יותר, מכיוון שהם מספקים יכולת נשימה ורב-גוניות. בישראל

קרא עוד »
טימקס
איפה קונים חלקים לטימקס? 

להזמין חלקים ממוסך זה עסק יקר. אבל היום, כשיש את האפשרות לרכשות חלקים לקטנוע  במחירים מעולים, למה לא להתחדש, לשפר וליהנות כל פעם ממראה אחר.

קרא עוד »