חיפוש

המקומות הטובים ביותר ללינה באבו דאבי לאנשי עסקים

אבו דאבי היא אחת מזירות העסקים החדשות והמסקרנות ביותר שנפתחו לאחרונה עבור קהילת העסקים הישראלית.

אספנו למענכם כמה דוגמאות למלונות יוצאי דופן שתוכלו למצוא בעיר, וטיפים נוספים שיסייעו לכם למצוא את החדר המתאים עבורכם.

אבו דאבי, בירתה של איחוד האמירויות ושל הנסיכות אבו דאבי, היא אחת הערים החשובות והמרשימות במפרץ הפרסי, בעיקר עבור קהילת העסקים העולמית. כדי לקבל את הגישה הנוחה ביותר לעיר מרתקת זו, חשוב לבחור את המלון הנכון. אבו דאבי מציעה למבקרים בה מגוון רחב של שירותים ואטרקציות, שרבות מהן נמצאות במלונות עצמם או בקרבתם.

למטה אספנו עבורכם כמה מלונות מומלצים באבו דאבי, בדגש על צרכיו של איש העסקים הישראלי ועל גישה נוחה לכל הטוב שיש לאבו דאבי להציע.

כדאי לשים לב לנקודות אלה לפני שבוחרים מלון:

  • יש/אין במלון חדרי ישיבות או שירותים אחרים לאנשי עסקים
  • קרבת המלון למרכז העיר או לרובע העסקים
  • מרחק משדה התעופה
  • מספר המסעדות במלון ובקרבתו (מיקום חשוב לפגישות)
  • יכולת החדר להרשים אורח
  • שירותים ואטרקציות נוספות
  • מחיר משתלם עבור השירות

 

Grand Mercure Abu Dhabi

מלון זה מייצג במידה רבה את אסכולת המלונאות של אבו דאבי – פאר ואלגנטיות המשולבים עם נגישות ופרקטיות. ה-Grand Mercure Abu Dhabi הוא מלון דירות הממוקם בליבה של העיר, וכשלושים דקות ברכב מנמל התעופה. בנוסף לפורמט מלון הדירות הנוח מאוד עבור אנשי עסקים, ניתן למצוא במלון מרכז וטרקלין עסקים, כמו גם חדר כושר, בריכה, מסעדות ועוד. מחיר חדר במלון נוטה להיות סביר, ולא עולה לרוב על כמה מאות שקלים ללילה.

 

Pearl Rotana Capital Centre

מלון עסקים קלאסי במיטב המסורת המערבית. ה-Pearl Rotana Capital Centre פונה בראש ובראשונה לקהילה זו. מיקומו בלב רובע העסקים של העיר, יחד עם שירותים כמו טרקלין עסקים, חמש מסעדות שונות ומרכז כושר משוכלל, הופכים מלון זה לאופציה מושכת עבור הנוסע העסקי. במלון ניתן למצוא גם שירותים מותאמים אחרים, כמו חדרי ישיבות הזמינים לאורחי המלון. לאיש העסקים המעוניין במלון הכולל את כל צרכיו ובמחיר שווה לכל נפש, ה-Pearl Rotana Capital Centre הוא אופציה מצוינת.

 

The Abu Dhabi EDITION

לאיש העסקים שמחפש חוויה כוללת ונוחות מרבית, ה-The Abu Dhabi EDITION, הממוקם במרינת Al Bateen אשר במרכז אבו דאבי, מציע חבילה מושכת ומפנקת במיוחד. עם שתי בריכות שחייה מרשימות, מועדון לילה ייחודי, חדרים מודרניים ומרווחים וצוות הידוע במסירותו ובאיכותו, ב-EDITION יש משהו עבור כולם. זהו מלון חמישה כוכבים יוקרתי, ומחיר החדרים משקף זאת, אך עבור מי שמבקש להרשים ולהתרשם, זוהי השקעה מעולה.

 

לסיכום

אבו דאבי מציעה מלון המתאים לכל סוג של תייר ולכל עת. חמושים בהמלצות אלו, העסקה הבאה שלכם שם כבר ממש מובטחת. נסיעה נעימה!

 

מיטה זוגית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא