חיפוש

4 המקרים בהם אני חייב להתייעץ עם רואה חשבון אמריקאי

התייעצות עם רואה חשבון יכולה לחסוך לכם המון כסף, אך מתי כדאי דווקא לפנות לרואה חשבון אמריקאי?

בהנחה שהחלטתם לשכור את שירותיו של רואה חשבון כנראה שתפנו לרואה חשבון ישראלי אשר דובר עברית, מכיר את החוקים הפיננסיים בישראל ויסייע לכם לחסוך הרבה כסף ולהתנהל כלכלית נכון. אך ישנם מקרים אשר דווקא כדאי לפנות לרואי חשבון אמריקאיים או לחילופים לחברות אשר משלבות שירות מרואי חשבון ישראלים ואמריקאים.

 

השקעות בארצות הברית

עולם שוק ההון וההשקעות בנדל"ן הופכים עם השנים לנחלת הכלל כך שרבים מוצאים עצמם משקיעים חלק מהכסף שלהם באיזה שהוא מוצר השקעה, נייר ערך, נכסים ועוד. כחלק מהרצון לקבל תשואה גבוהה רבים גם פונים להשקעות בחו"ל, במקרה זה חייב להתייעץ עם רואה חשבון אמריקאי אשר מכיר מסי רכישה בחו"ל וגם מס רווח הון וכל ניכוי חובה אשר עליכם להכיר בתור משקיעים אמריקאים חדשים.

 

עסקאות פיננסיות בארצות הברית

בעוד בארץ כנראה שרוב אנשי העסקים מכירים טוב טוב אילו מסים מוטלים עליהם במסגרת כל סוג עסקה שהם מבצעים, בארצות הברית התמונה הפיננסית קצת שונה ועל כן לא כדאי להסתמך על כך שתדעו בוודאות מה עליכם לעשות על מנת להיות הוגנים ונקיים מול חוק. רואה חשבון אמריקאי בניגוד אליכם מתמקצע בנושא ועל כן יבטיח לכם מיצוי העסקה שלכם וגם היותה נקיה מול החוק האמריקאי.

 

שכיר או עצמאי בארצות הברית

מס ההכנסה בארצות הברית וכדומה גם בעבור מסים על אחזקת עוסק מורשה או פטור, בהכרח שונים מישראל וגם שונים עבור ישראלים אשר מרחיבים את העסק לחו". אל תרשו לעצמכם להקים עסק לבד בחול ובטח אל תתמודדו לבד עם כל החוקים והשלבים על מנת להחזיק עסק בארצות הברית. נוסף על כך, גם אם אתם מועסקים בחברה אמריקאית והנכם שכירים, חשוב שרואה חשבון יוודא את תלוש המשכורת שלכם, בדגש על הניכויים אל מול מדינת ישראל ואל מול ארצות הברית.

 

גילוי מרצון בארצות הברית

תוכנית גילוי מרצון מאפשרת לכם להצהיר על מסים אשר לא שילמתם בעבר ביודעין וגם בתמימות. ארצות הברית מציעה תוכנית מסודרת על מנת להצהיר על תשלומים אלו כך שתוכלו לצאת בלי עונש בכלל. בשלב זה, בגלל שהנושא גם יכול להתדרדר לפן פלילי מומלץ מאוד ואפילו חובה להתייעץ עם רואה חשבון אמריקאי אשר מכיר את התוכנית ואת הרכב המסים בארצות הברית.

רואה חשבון אמריקאי משלב שני תחומים מאוד חשובים – ראיית חשבון וידע אמריקאי. בכל התעסקות עם מיסים אמריקאים, ניכויי חובה או זכות מהמשכורת והן השקעות או תהליכי גילוי מרצון על העלמת מס, אתם חייבים לפנות לעורך דין לאמריקאי לייעוץ ועזרה.

לייעוץ, ניתן לפנות לרואי חשבון אמריקאיים כדוגמת MasAmerica אשר משלבות שירות מרואי חשבון ישראלים ואמריקאים.

 

כסף

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא