חיפוש

הסכם שלום בית לחלופין גירושין

פרק הנישואין עומד בפני משבר אך אתם רוצים לנסות לשקמו? הסכם שלום בית לחילופין גירושין הוא הפתרון האידיאלי למצב זה.

לעיתים, גם כאשר מערכת היחסים של בני זוג נקלעת למשבר קשה, הם אינם שלמים עם הרצון להתגרש.

הסכם שלום בית יאפשר מתן הזדמנות נוספת לשיקום מערכת היחסים, אך גם אם תעלה ההחלטה לסיים את פרק הנישואין בסופו של יום, הסכם הגירושין כבר יהיה בידכם.

 

אז, מה זה הסכם שלום בית לחילופין גירושין?

הסכם שלום בית, מגדיר את הצעדים שעל בני הזוג לבצע על מנת לשקם את יחסיהם. ההסכם יתייחס ויכלול את המחלוקות העיקריות בין בני הזוג וכן, יכלול הסכם גירושין, שיכנס לתוקפו באם בני הזוג יגיעו לפרידה.

 

יתרונות

להסכם שלום בית לחלופין גירושין כמה יתרונות. ראשית, זו היא הזדמנות לשיקום מערכת היחסים של בני הזוג שיכולה למנוע גירושין. שנית, מכיוון שהסכם שלום בית כולל בתוכו הסכם גירושין, באם בני הזוג מחליטים להיפרד, ההסכם נכתב מראש ולכן נכתב באווירה טובה יותר ויכול להיכנס לתוקפו ללא צורך בפניה לערכאה שיפוטית נוספת.

להסכם זה, השלכות רבות, המשפיעות על עתידם של בני הזוג, גם בפן הכלכלי. בשל כך, עולה הצורך לפנות לעורך דין דיני משפחה. עורך דין המתמחה בדיני משפחה וגירושין, ינסח הסכם שייתן מענה מלא לבני הזוג.

 

גישור

נקודת המוצא של הסכם שלום בית לחלופין גירושין יכולה להתחיל הן בפרק הגירושין והן בפרק שלום הבית. לרוב, על מנת להתחיל את התהליך ממקום שלו רצוי להסיר חשש מבני הזוג. לאחר שנסיים את הסכם הגירושין נוכל לפתוח בפרק הסכם שלום הבית. גישור גירושין יכלול העלאת המחלוקות העיקריים בין בני הזוג על מנת להגיע ליצור מתווה לפיו בני הזוג צריכים להתנהל ולהגיע להסכמה בכלל הסוגיות. לרוב, בהליכי גישור מסוג זה, השיח יתנהל בצורה נינוחה יותר. דבר העשוי לתת הזדמנות לשיקום מערכת היחסים והצלת הנישואין.

הגישור להסכם שלום בית ולחלופין גירושין, יבוא לסופו כאשר שני הפרקים, הגירושין ושלום הבית יבואו למיצוי וכאשר לשני הצדדים תמונה המשקפת כיצד יתנהלו הגירושין ואילו צעדים עליהם לבצע על מנת להשיג שלום בית.

התובנות שהושגו בהליך הגישור, ינוסחו בכתב להסכם ויועברו לאישור בית המשפט לענייני משפחה.

 

משבר זוגי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עורך דין צבאי
הוטרדתי בצבא מה עושים?

לאחרונה שמענו על מקרי הטרדות מיניות שאירעו למכרים שלנו במסגרת השירות הצבאי. אלה פנו אלינו, כדי לקבל כתף תומכת ולהתייעץ בנוגע לבאות. החלטנו שלא להישאר

קרא עוד »