חיפוש

העובדים לא רוצים לבוא למשרד? מוצרים שיגבירו את המוטיבציה

ללא ספק, הרבה יותר מהנה לחיות במקום אסתטי ובעל ריח נעים. מהסיבה הזו אולמות קולנוע ותיאטרון, בתי מלון, מסעדות, מכוני ספא, משחקיות למיניהן ועוד שלל מקומות ציבוריים נוספים אליהם מגיע קהל רב, בוחרים לרכוש מפיצי ריח על מנת ליצור אווירה נעימה עבור שלל המבקרים. מתלבטים? הכתבה הבאה נועדה במיוחד עבורכם.

 

מדוע כדאי להתקין מפיצי ריח בעסקים?

יש לציין שבכל סוג עסק באשר הוא קיימים ריחות נלווים – בין אם מדובר בריחות כתוצאה מהחומרים איתם עובדים, למשל במפעלים או בחנויות בהן יש מגוון מוצרים, ובין אם מדובר בריחותיהם של העובדים והלקוחות הרבים שלוקחים חלק בתנועה ערה שמתקיימת בחלל העסק במהלך היום.

בחדרי הכושר הריחות נובעים כתוצאה מההזעה של המתאמנים, ובאולמות תצוגה למיניהם הריחות נובעים בהמשלך לריח שנפלט ממגוון המוצרים והאריזות שלהם, אשר עברו דרך ארוכה מאד מהמפעל דרך ההובלה ועד ההגעה הסופית לאולם התצוגה.

גם במשרדים קיימת תופעה זהה. במשרדים למשל, קיימים ריחות שקשורים לציוד שמונח בהם כמו ההדפסות, הקלסרים בארכיון, השירותים, האוכל שמחממים במטבח, ריחות הגוף של העובדים ועוד. כמובן, חלק מהריחות לא נעימים וניתן לחוש בהם במיוחד בחורף כאשר החלונות נשארים סגורים ואין אפשרות לאוורר את החדר. מהסיבה הזו, רבים מתקינים מפיץ ריח לעסקים, לרבות מפיצי הריח של ניחוחות הדר.

 

הפתרון – מפיץ ריח לעסקים

אחד הפתרונות המתוחכמים לריחות לא נעימים בחלל העבודה הוא התקנת מפיץ ריח, אשר בכוחו להפיץ ריח נפלא בכל חלל בו הוא נחוץ. את גודלו של המתקן יש להתאים לגודל החלל בהתאם למדידה בשטח או לחלופין במידה ומדובר בשטח גדול במיוחד – בהתקנת מספר מתקנים במרחקים גדולים זה מזה, כאשר כולם יחד יקיפו את שטח המרחב בכללותו.

 

היתרון של מפיצי ריח לעסקים

יתרון מפיצי הריח לעסקים נובע מעצם העובדה שממלאים אותם בחומר מרוכז וריחני בשם תמציות ריח, אשר מופצות לכל עבר מספר פעמים בדקה (או בהתאמה אישית בהמשך לבקשת הלקוחות).

כמובן, תיחום הזמן נתון לשינויים בכל זמן בהתאם לצורך המשתנה בכל עסק כשלעצמו. ניחוח מפיץ הריח נישא באוויר ולמעשה מגיע לחלל כולו, ומהסיבה הזאת יוצר אווירה מסוימת שמתקשרת בין היתר לניקיון. התקנת מפיצי ריחות לעסקים היא דבר שקורה באופן תדיר.

 

אווירה ריחנית ונעימה

למען אווירה נעימה יש חשיבות רבה לריח, אשר מזמין את הלקוחות והעובדים להישאר. למעשה, כל רשת או עסק שמכבד את עצמו בוחר לעצמו ריח שייחד אותו, ובאופן הזה הלקוחות מחברים בתת המודע שלהם בין הריח לבין המותג.

במקרים של חנויות למשל, מי שעובר ליד החנות בקניון ומריח ריח נעים מסוים שיוצא מפתח חנות ספציפית – יסתקרן להיכנס פנימה וייתכן שאף יישהה פרק זמן ממושך יותר, מכיוון שנעים להסתובב במקום כאשר הוא מלא בניחוח טוב.

 

לסיכום

רכשו מכונת ריח כדי לגרום לכל החלל שלכם להריח נהדר. אנו בניחוחות הדר מספקים פתרונות עבור חלל העבודה וחלל הבית שלך באמצעות ניחוחות נפלאים. אל תתפשרו על האווירה במרחב העבודה או העסק שלכם, אחד האיזורים הכי חשובים עבורכם.

מוצרי משרד מגבירים את המוטיבציה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא