חיפוש

הפרת התחייבות בנק למתן ליווי בנקאי – מה זה?

כאשר אנחנו מקימים עסק או מרחיבים את העסק הקיים שלנו אנחנו פעמים רבות זקוקים ללווי כספי של הבנק שיעניק לנו מתוך התחייבות וסיכום אתו תנאי חשבון מועדפים, קרנות או הלוואות כספיות. התחייבות מסוג זה בינינו ובין הבנק ידועה כהתחייבות בנק למתן ליווי בנקאי. הפרת התחייבות בנק למתן ליווי בנקאי משאירה אותנו חסרי אונים מבחינה כלכלית ולמעשה היא מהווה הפרה של חוזה עליו חתמנו בעל פה או שבכתב עם נציגי הבנק ועובדיו. במקרה של הפרה מסוג זה עלינו לפנות כמה שיותר מהר לעורך דין פיננסי מומחה שיוכל לייעץ לנו מהם האפשרויות המשפטיות העומדות בפנינו.

 

מה יש לעשות במקרה זה?

הפרת התחייבות בנק למתן ליווי בנקאי מהווה מקרה שעלינו להגיב עליו במהרה. עורך דין מומחה לפיננסים ולתחום הבנקאות יוכל לנהל משא ומתן מחודש בשמנו מול הבנק. עורך הדין יוכל להראות לבנק שהוא מפר התחייבות חוזית שהוא חתם עליה אתנו והוא יוכל גם להנחות אותנו האם כדאי לנו לתבוע את הבנק או לא. מומלץ מאוד להתייעץ עם עורך דין גם לפני שאנחנו מסכמים עם הבנק על כל הפרטים של הליווי שלו כך במקרה שהבנק יפר את ההתחייבות שלו יהיה לנו קל יותר להתמודד עם זה מבחינה משפטית.

 

מהם אפשרויות הפעולה שלנו?

במקרה של הפרת התחייבות בנק למתן ליווי בנקאי האפשרויות שעומדות בפנינו הן קודם כל לפנות למנהל בכיר יותר בסניף הבנק שלנו ולבקש ממנו שיתיר את מתן הליווי של הבנק בהיקף עליו סיכמנו בתחילה. אפשרות פעולה נוספת שיכולה לעמוד בפנינו היא לתבוע את הבנק ובכך להכריח אותו מכורח צו של בית משפט שהוא יעניק לנו מתן ליווי בנקאי. ייעוץ של עורך דין מומחה לדיני בנקים יוכל לסייע לנו להתנהל בצורה הטובה ביותר מול הבנק שלנו כך שנוכל לקבל מהם את כל השירותים שאנחנו צריכים.

 

הפרת התחייבות בנק למתן ליווי בנקאי – איך עורך דין בנקים מומחה יסייע במקרה זה?

הפרת התחייבות בנק למתן ליווי בנקאי מהווה מכשול עיקרי לעסק שלנו או למימון הוצאות פרטיות שלנו. עורך דין בנקים מומחה או עורך דין שמתמחה בתחום הפיננסיים יוכל לסייע לנו להחליט מהם אפיקי הפעולה העומדים לרשותנו ומהי הדרך המהירה והטובה ביותר שתאפשר לנו ליהנות מהליווי אליו אנחנו זקוקים. פנייה לעורך דין מומחה ובעל ניסיון יוכל לסייע לנו להרגיש בטוחים יותר שנקבל את כל אחוזי המימון שאנחנו צריכים. חשוב שנקרא את האותיות הקטנות של ההסכם שיש לנו עם הבנק כי אותיות אלו קובעות בין השאר מתי הבנק רשאי להפסיק את הליווי ומתי לא. כדאי תמיד להתייעץ עם עורך דין מומחה לפני שאנחנו חותמים על כל הסכם ובכלל זה גם על הסכמים בנקאיים.

 

עורכי דין בתחומים אחרים

עריכת דין פלילי הוא תחום מורכב ולכן חשוב להתייע. עם עו"ד בעל ניסיון רב. אנו ממליצים על מרטינדייל – אתר מקצועי שיתן לכם את המענה לגבי כל תחום הפלילי.

כנסו לאתר עכשיו: https://www.martindale.co.il

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עורך דין צבאי
הוטרדתי בצבא מה עושים?

לאחרונה שמענו על מקרי הטרדות מיניות שאירעו למכרים שלנו במסגרת השירות הצבאי. אלה פנו אלינו, כדי לקבל כתף תומכת ולהתייעץ בנוגע לבאות. החלטנו שלא להישאר

קרא עוד »