חיפוש

הראש בעננים – הכירו את שירותי המחשוב בענן של חברת טריפל סי

אנשים פרטיים וחברות רבות גילו כי עליהם לשמור על הקבצים השונים שנמצאים במחשביהם, כדי לשמור עליהם במידה וחלילה המחשב ייהרס. מי שמבין עניין בתחום, יודע כי עליו להתחבר אל שירותי מחשוב בענן שמאפשרים לגבות את כל המידע שקיים על המחשב, אך לא כל אחד יודע איזו חברה היא המתאימה ביותר.

יצאנו לבדוק הפעם את שירותי המחשוב של חברת טריפל סי, כדי להבין מה זו מספקת והאם כדאי להשתמש בשירותיה. הישארו אתנו ותגלו את כל התשובות.

 

תכירו את השירות ה – 1 של חברת טריפל סי: OFFICE 365

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בשירותי ענן מבלי לציין את הגישה אל מערכת האופיס שנמצאת במחשבים של כל אחת ואחת מאתנו. חברת טריפל סי מעניקה גיבוי לכל המערכות הללו, למשל:

  • וורד
  • אקסל
  • פאוור פוינט ועוד

 

כך שאתם יכולים לשכוח מהמצבים המביכים שקרו בעבר, כמו למשל המצגת שהכנתם ונמחקה בטעות בזמן שהמחשב קרס או הקובץ החשוב שעבדתם עליו תקופה ארוכה ונעלם מסיבה לא ברורה. שכן, הענן יאפשר לכם לשמור את הקבצים ואפילו לראות את ההיסטוריה של הגרסאות השונות.

טריפל סי

תכירו את השירות ה – 2 של חברת טריפל סי: מערכת נוכחות בענן

חברת טריפל סי מאפשרת לבעלי העסקים להשתמש במערכת נוכחות בענן בקלות. כך שאם מדובר במשהו שאתם זקוקים לו, כדאי שתבדקו את העניין באופן מעמיק ותיהנו ממערכת שתהיה זמינה עבורכם לא רק במקום העבודה, אלא גם מחוצה לו.

 

מי זקוק לשירותים אלה?

יש עוד היצע רחב של שירותים שניתנים למי שמסתייעים בחברת טריפל סי וראוי לציין זאת. המדריך הנוכחי הינו מקוצר. זו הסיבה שבחרנו להציג בו רק 2 שירותים עיקריים. נאמר בשלב זה כי כל אחד זקוק לשירותים שניתנים על ידי החברה. פשוט כי לכל אחד מאתנו יש כל מיני מסמכים, תמונות או סרטונים שהוא רוצה להיות בטוח שיש להם גיבוי.

שירותים

מה הגולשים ברשת חושבים על שירותיה של חברת טריפל סי?

קראנו חוות דעת טובות על חברת טריפל סי ברחבי הרשת ואנו ממליצים לכם לבדוק את העניין בעצמכם. שכן, אנו מעדיפים לאפשר לגולשים שלנו לראות במו עיניהם את הדעה של לקוחות החברה. דעו כי תוכלו להגיע אל חוות דעת אלו תוך גלישה במנוע החיפוש של גוגל והעברה אל לשונית הביקורות. ניתן גם לקרוא פוסטים שנרשמו בפייסבוק או בפורומים שעוסקים בנושא, כדי להבין מה טיב החברה.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את שירותי הענן של חברת טריפל סי. בשלב זה נותר לכם רק לבדוק בעצמכם את חוות הדעת שנכתבו עליה, כדי שתוכלו לדעת אם אתם רוצים לקבל את שירותיה בשלב זה או בהמשך. נאחל לכם שתבחרו נכון ושתגבו את כל המידע שלכם בהקדם.

שירותי מחשוב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא