חיפוש

השכרה עם תוכנית: אבטחת דיור והיערכות לפינוי מהיר

כבעלי נכסים, חשוב לספק לדיירים שלכם לא רק מקום מגורים, אלא גם בית בטוח ונוח. אבטחת דיור והיערכות לפינוי מהיר הם תחת אחריותכם ויש להבטיח שהם יוכלו להתבצע היטב. במאמר זה נדון בדרכים להשכיר נכס עם תוכנית פעולה מובנית, שכוללת בתוכה גם את תחום אבטחת דיור וגם היערכות לפינוי מהיר במקרים שונים.

 

אבטחת דיור

אבטחה של הנכסים שלכם צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. הנכסים צריכים להיות בשכונות בטוחות וכדאי שתשקיעו במאפייני אבטחה שונים, כגון מנעולים איכותיים, מערכות כניסה מאובטחות וכדומה. אתם רוצים שהדיירים שלכם ירגישו בטוחים בבית שלהם, דבר שלא יעזור רק להם אלא גם יספק עבורכם שקט נפשי.

זה נכון גם בתוכניות ממשלתיות כמו דיור להשכרה, תוכנית בה אנשים מחוסרי דירות יכולים להשכיר במחירים מפוקחים. גם להם מגיע להרגיש מוגנים, וחלק מהאחריות הזו היא עליכם.

מוכנות לחירום

דבר נוסף שצריך להעסיק אתכם הוא מוכנות של הדירה לחירום. חשוב לקוות לטוב, אבל יש להתכונן גם לרע. יש לוודא שהנכסים להשכרה שאתם מציעים יכולים לגונן על דיירים בעת חירום, כולל מצבי מלחמה ורעידות אדמה. בדקו שיש ממ״ד או מקלט קרוב מספיק, שהדירות יציבות וכדומה.

 

פינוי שוכרים

לצערנו, לא כל השוכרים הם אמינים- גם אם הם היו נראים ככה בהתחלה. יהיו מקרים בהם הם לא ישלמו לכם בזמן, לא יסכימו לפנות את הנכס בסוף החוזה או יפגעו בדירה בדרך זו או אחרת. במצבים כאלה אתם תרצו לבצע פינוי מושכר במהירות.

הליך זה יכול להיות מסובך בירוקרטית מאחר וקיימים חוקים שמגינים על אנשים ששוכרים. תצטרכו לפצוח בהליך משפטי, לפנות לעורך דין, לשלם עלויות פינוי ועוד. אבל אם תפנו לגורם חיצוני מקצועי שיתווך בינכם לבין הסיטואציה, זה יכול להיות פשוט יותר ולחסוך מכם מאמצים רבים. לכן חשוב שמראש, כאשר אתם מכינים לעצמכם תוכנית שכירות, שתחשבו מה אתם עושים במקרים כאלה- ושיהיו לכם את אנשי הקשר הרלוונטיים.

פינוי שוכרים

מה עוד צריך להכניס לתוכנית השכרה?

כשאתם מתכננים להשכיר את הנכס שלכם, כדאי שתיקחו בחשבון מספר דברים נוספים. קודם כל, יש לתעד את כל המסמכים החיוניים- כולל הסכם השכירות, חוזה וחשבונות מול גופים שונים ועוד. כדאי גם לצלם את הנכס לפני כניסה של דיירים כדי שתוכלו לדעת בסוף החוזה אם נגרמו נזקים.

גם ביטוח הוא דבר שחשוב שתעשו- כדי לבטח את הדירה מפני נזקים, אם של השוכרים ואם מתאונות מצערות כאלה ואחרות. שכבת אבטחה נוספת זו יכולה לספק לכם יציבות פיננסית במקרים של אירועים בלתי צפויים.

 

לסיכום

כבעלי נכסים אתם צריכים להיות מחויבים לביטחון הדייר וגם לביטחונכם כבעלי דירה. כדאי שתנסחו עבורכם תוכנית ברורה למצבים שונים כדי להימנע ממורכבויות בהמשך.

השכרה עם תוכנית אבטחת דיור והיערכות לפינוי מהיר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לקנות פאות
איפה קונים פאות ראש?

לשיער יש תפקיד חברתי ברור מאוד. עבור נשים רבות, השיער הוא חלק בלתי נפרד מהן ומהאופן בו הן מגדירות את עצמן. לכן, במקרים בהם נדרשת

קרא עוד »