חיפוש

האם השרשרת שלכם מתאימה לחליפת העסקים

לכל אחד מאתנו יש קופסת תכשיטים שמלאה בשרשראות מסוגים שונים, מתוך מטרה להתאים כל שרשרת ללוק אחר. מדריך זה עולה לרשת, כחלק מסדרת מדריכים מקצועית שעוסקת בתחום האופנה שמטרתה לסייע בבחירה נכונה של תכשיט ללוק נבחר. הפעם נציג בפניכם את הדרך הנכונה להתאים את השרשראות שברשותכם לחליפת עסקים. הישארו כאן ותגלו מהי השרשרת שתשתלב עם החליפה הקיימת על הצד הטוב ביותר.

 

אפשרות מספר 1 – שרשרת קצרה

סביר להניח שיש בידיכם שרשראות קצרות שצמודות יחסית לצוואר. שכן, מדובר בסגנון שרשראות שנפוץ מאוד בשנים האחרונות. נציין שניתן לשלב שרשרת מסוג זה עם חליפת עסקים שנלבשת עם חולצה בעלת פתח עגול בלבד. הימנעו משילוב של שרשרת זו עם פתח וי, מכיוון שהדבר ייצור מראה לא פרופורציונאלי.

שרשרת קצרה

אפשרות מספר 2 – שרשרת ארוכה

אי אפשר להעלות מדריך שעוסק בשרשראות מבלי לציין את השילוב המושלם שבא לידי ביטוי תוך שימוש בשרשראות ארוכות. שכן, מדובר בטרנד חם שצפוי להישאר כאן למשך שנים. נסביר ששרשראות אלה משתלבות היטב עם כל סוגי החליפות. כך שניתן ללבוש חליפה עם חולצה בעלת פתח עגול או פתח וי ולהיות בטוחים בכך שהשרשרת תשתלב בה בקלות.

אם מסיבה כלשהי לא לקחתם חלק בטרנד המדובר, כדאי שתעיפו מבט בקטלוג השרשראות של ג.ר.א.ס ותבחרו את הדגם המתאים ביותר לסגנון שלכם.

 

אפשרות מספר 3 – שילוב של שרשראות

ניתן לשדרג את הלוק העסקי שלכם תוך שילוב של כמה שרשראות שונות. נדגיש שאפשרות זו מתאימה למי שיודעים דבר או שניים על ענייני אופנה. שכן, השילוב בין השרשראות שיש ברשותכם צריך להתבצע תוך מתן תשומת לב לפרמטרים הבאים:

  • אורך השרשראות
  • צבע המתכת
  • נוכחותם של תליונים

אם אתם יודעים שאין לכם את הידע בנושא, תוכלו פשוט לרכוש שרשרת חדשה. שכן, בחנויות התכשיטים המובחרות יש היצע רחב של שרשראות כפולות שיאפשרו לכם לענוד אותן כשהן מחוברות יחדיו, כך שלא תצטרכו להסתבך בביצוע ההתאמה.

 

טיפ חשוב: תבחרו בשרשרת איכותית

רגע לפני סיום המדריך, נציג בפניכם טיפ חשוב שיאפשר לכם לבצע התאמה מושלמת לחליפת העסקים שברשותכם. נציין שהשילוב חייב להתבצע תוך שימוש בשרשרת שעשויה מחומרים איכותיים בלבד. לכן, נמליץ להימנע מענידת שרשראות שעשויות ממתכות פשוטות וזולות. בחרו בשרשראות מכסף או זהב טהור בלבד. שכן, בחירה שכזו תעיד על יוקרה ותשתלב עם החליפה שלכם בקלות.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן לבצע את ההתאמה הנכונה

אתם יכולים להתאים בקלות את השרשראות שלכם לחליפת העסקים הקיימת. כדי שזה יקרה, עליכם ליישם את המידע שהוצג בפניכם במדריך הנוכחי. נאחל בהזדמנות זו שתזכרו את הטיפים שלנו ותבצעו אותם על בסיס יום יומי, כדי שתוכלו לשדרג מעתה ואילך את המראה העסקי שלכם במינימום מאמץ.

שַׁרשֶׁרֶת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא