חיפוש

השתלת שיער בטורקיה – האם זה משתלם לבצע שם את הפרוצדורה

היחסים בין ישראל לטורקיה ידעו עליות ומורדות. שכנתנו הגדולה היא מזמן מעצמה בכל הקשור למוזיקה, אוכל, ואפילו כבשה את מסכי הטלוויזיה עם כלה אחת מאיסטנבול. מאז ומתמיד טורקיה נחשבת למרכז תרבותי עתיק ועשיר, אך בשנים האחרונות הפכה למעצמה בתחום נוסף – השתלות השיער. רכבות אוויריות יוצאות מישראל לטורקיה במטרה להגשים את חלום השתלת השיער. אך האם זה משתלם לעבור את ההליך דווקא שם?

 

איסטנבול – בירת השתלות השיער

הטורקים הפכו לאימפריה של ממש בתחום האסתטיקה בכלל והשתלות השיער בפרט. על פי נתונים, יותר מ1,000 השתלות שיער מתבצעות באיסטנבול, לגברים ונשים כאחד. בעיר עצמה ישנם מספר בתי חולים יוקרתיים ומקצועיים ביותר המציעים טיפולים ברמה גבוהה, עד כדי כך שלא רק ישראלים אלא גברים מכל העולם שמים פעמיהם לאיסטנבול.

השתלת שיער בטורקיה הפכה לתופעה של ממש. הקרבה הגיאוגרפית בשילוב הסטטיסטיקה (אחד מכל ארבעה ישראלים סובל מנשירת שיער בגיל מוקדם) הופכת את טורקיה למקום עלייה לרגל בתחום השתלת השיער. מרפאות ישראליות לאסתטיקה מציעות חבילות הכוללות שיתופי פעולה עם הטובים בתחום בטורקיה.

 

מוניטין טוב במחיר משתלם

הרופאים הטורקים נחשבים לפורצי דרך בתחום, והיחס בין הטיפול המקצועי למחיר הינו אטרקטיבי, לעיתים גם בפער משמעותי מטיפול זהה בארץ. הרפואה הפרטית בישראל יקרה ואינה ברת השגה לכל אחד, לכן טיפול בטורקיה, על אף עלויות הטיסה והלינה, עשויות להיות נמוכות בהרבה מטיפול "קרוב לבית". הפערים בין מחירי ההשתלות בארץ לבין אלו שבטורקיה ניכרים ביותר: השתלת שיער בארץ יכולה להאמיר עד ל30,000 שקלים, בעוד בטורקיה התהליך כולו מסתכם בעלויות באזור 12,000 שקלים.

 

מגוון שיטות בציוד הטוב ביותר

השתלת שיער בטורקיה מומלצת בעיקר משום שהטורקים מתמחים בשלל שיטות ההשתלה אך בפרט בשיטת FUE, השתלת זקיקי שיער, שנחשבת גם למוצלחת מכולן. כמו כן הטורקים מצוידים בטכנולוגיה החדשנית ביותר בתחום, כמו טיפול PRP להאצת תהליך הריפוי.

 

בטיחות מובטחת

כל השתלות השיער בטורקיה מבוטחות באופן מלא (כמובן שיש לוודא זאת מול החברה עימה בחרתם לעבור את התהליך). העובדה שהניתוחים מבוצעים באופן פרטי מחד ומאידך בפיקוח ממשלתי, מעניק שקט וביטחון למטופלים בדרך להגשמת היעד.

 

לסיכום, זו הבחירה החכמה ביותר

רבים מן המומחים בארץ בתחום השתלת השיער ימליצו לעבור את התהליך בטורקיה. הסיבות כפי שצוינו כאן, רבות- ובראשן הכלכלית והמקצועית. השילוב של המוניטין שצברה טורקיה בתחום לאורך השנים האחרונות, לצד שיתוף הפעולה ההדוק בין המרפאות המתווכות בארץ לרופאים המטפלים באיסטנבול, ועד המחירים הנוחים ביחס לפרוצדורה הרפואית הרגישה- כל אלו הופכות את טורקיה ליעד האולטימטיבי בתחום השתלות השיער שמבטיחה תוצאות אופטימליות ומשביעות רצון. הפערים האדירים במחירים בין ישראל לטורקיה, לצד המומחיות של הטורקים בתחום השתלת השיער, היא זו שמובילה את הישראלים לבחור בטיסה הקצרה והגשמת החלום.

השתלת שיער

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא