חיפוש

השתלת שיער – מהם השלבים שצריך לעבור

לא מעטים האנשים מהאוכלוסיה במדינת ישראל, נשים וגברים כאחד, צעירים ומבוגרים כאחד, שבוחרים לעבור טיפולים של השתלת שיער.

הצורך בטיפולים נובע בקרב אנשים שיש להם בעיות כמו התקרחות, מפרצים, שיער דליל או נשירה אינטנסיבית, ופתרון השתלת שיער הוא לא פחות ממושלם עבורם.

אם גם אתם מתמודדים עם בעיות דומות, והיות ומדובר על טיפול שמביא איתו כמה וכמה שלבים – כדאי גם לכם להכיר אותם בצורה קצת יותר עמוקה, על מנת שתוכלו לדעת לקראת מה אתם הולכים כאן בעצם.

אז הנה המידע הנחוץ לכם רגע לפני שאתם מתיישבים על כסא הטיפולים – בואו נתחיל.

 

האם השתלת שיער מצריכה היערכות מוקדמת?

כשמדברים על השתלת שיער מדברים על טיפול שלא מצריך היערכות כלשהי. חלק מהרופאים המטפלים, ובהתאם לשיטת ההשתלה הנבחרת, בהחלט יכולים לבקש להגיע למעמד הטיפול עם קרקפת נקיה וללא שיער בכלל, כלומר ההיערכות תכלול בתוכה גילוח של השיער. מעבר לזה, לא יתבקשו בדרך כלל היערכויות מוקדמות נוספות.

 

שלב אחרי שלב בהשתלת שיער – כך זה קורה

כמובן שבשלב הראשון יש לבחור את הקליניקה שבה תבצעו השתלת שיער, בין אם היא נמצאת בישראל ובין אם במקומות אחרים כמו בטורקיה, קפריסין ועוד. לאחר מכן, תצטרכו לבחור גם את השיטה להשתלת שיער, כשתוכלו לבחור מבין אפשרויות שונות כמו FUE, DHI ועוד.

ברגע שהקצוות האלו יהיו סגורים, תוכלו להתחיל בהליך. ביום הטיפול תגיעו לקליניקה, והרופאים המטפלים ירדימו מקומית את איזור הטיפול. לאחר מכן, בהתאם לשיטה הנבחרת, יתחילו להיות מושתלים זקיקי שערה או רצועות עור שמתוכן יצמחו זקיקי השיער.

 

אחרי הטיפול – שלב ההחלמה מהשתלת שיער

בין אם ההשתלה תתבצע בטיפול אחד ובין אם בסדרת טיפולים ארוכה יותר, יגיע בסופו של דבר גם שלב ההחלמה. שלב ההחלמה מהשתלת שיער הוא ארוך יחסית, ויכול להגיע גם לשנה אחת שלמה. באופן כללי, בשלבים הראשונים שלאחר ההחלמה חשוב להימנע ממגוון פעולות, כמו חבישת כובעים, חשיפה לקרני השמש, פעילות גופנית מאומצת ועוד.

שלב זה יתפרש על פני כמה שבועות, שלאחריהם ניתן יהיה לחזור לאט לאט לשגרה. במקביל, חשוב להקפיד על מריחת תכשירי הגנה שיינתנו לכם על ידי הרופאים המטפלים, על מנת לזרז את תהליך ההחלמה ולהקפיד עליו.

 

שלב התוצאות – השלב האחרון בהשתלת שיער

בשלב האחרון, לאחר מספר חודשים עד שנה, יתחיל הטיפול להראות את אותותיו על גבי ראשו של המטופל. התוצאות יגיעו בדמות שיער מלא ושופע, שניתן יהיה להתחיל להנות ממנו בצורה מוחלטת, על ידי חפיפה, סירוק ועיצוב השיער.

 

מתלבטים על השתלת שיער? זה הזמן לצאת לדרך!

אין ספק שקיים היסוס לא מועט לקראת השתלת שיער, אולם זה הזמן שלכם לקחת את כל המידע החשוב הזה ופשוט לקפוץ למים. התוצאות יראו את עצמן תוך זמן קצר, ולכם רק יישאר להנות מכל הטוב הזה. בהצלחה!

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ניתוח לייזר
בדיקת התאמה לניתוח לייזר

ניתוח לייזר יכול לחסוך את הצורך במשקפיים, לשפר את איכות החיים ואף להקל על התנהלות בעבודה ובחיי היום יום. התנאי היחיד הוא לעבור בדיקת התאמה

קרא עוד »