חיפוש

מהי התדירות הנכונה לביקור אצל הווטרינר

כשזה מגיע לכלב שלנו, אנחנו רוצים לעשות הכל נכון.

כמו שהם נאמנים אלינו אנחנו רוצים להיות נאמנים אליהם, לכן אנחנו עשויים להיות לעיתים מודאגים לבריאות של הכלב שלנו, בצדק או לא בצדק, ותוהים מתי צריך או כדאי לקחת אותו לווטרינר, במאמר הזה נעשה לגם

מעט סדר.

השאלה הנכונה יותר היא מתי לקחת את הכלב לווטרינר, ולא כמה פעמים.

אז מה הם הגורמים שצריכים להוביל אתכם לווטרינר? ובלי קשר, כמה פעמים נהוג לקחת אותו לווטרינר?

 

מהי התדירות הנכונה לביקור אצל הווטרינר

עקרונית יש לקחת את הכלב שלכם אחת לשנה לווטרינר שכן רצוי שיעבור בדיקה שנתית, מהזנב ועד הראש, לוודא שהכל תקין ושאין משהו שאולי לא שמתם לב אליו או שכמובן לא הייתם אפילו יכולים לדעת.

במידה וכמובן יש לכלב שלכם בעיות ספציפיות, מחלה כרונית וכדו' התשובה לשאלה זו תשתנה, ככל הנראה תצטרכו לקחת אותו כמה פעמים בשנה, בהתאם למצב הבריאותי של הכלב שלכם. אך בכל מקרה אנחנו רוצים לתת לכם כמה סיבות לשקול לקחת את הכלב שלכם לווטרינר במידה ואתם שמים לב לאחד מהדברים הבאים:

 

סיבות לקחת את הכלב שלכם לווטרינר:

במידה והכלב שלכם פשוט אוכל מסיבה שאתם לא יכולים לחשוב עליה בהחלט אמורה להוביל אתכם ללכת לווטרינר. ניתן לראות זאת גם כאשר ישנה ירידה משמעותית במשקל של הכלב. במידה והצרכים של הכל שלכם נראים לכם לא תקינים, שלשולים חוזרים ונשנים, ייתכן וישנה בעיה שמצדיקה ביקור אצל הווטרינר.

צליעה היא אינדיקציה פופולרית שמובילה את בעלי הכלבים לווטרינר. לפעמים זה פציעה יבשה שעוברת או אפילו הצגה שהכלב עושה בשביל תשומת לב. אך במידה וזה מרגיש ונראה לכם חמור וזה נמשך לאורך זמן, בהחלט כדי שתשקלו לקחת את הכלב שלכם לווטרינר

 

איך אני מוצא את הווטרינר הנכון?

כמובן שאולי הדבר הכי חשוב בכל הסיפור הזה הוא למצוא ווטרינר מלכתחילה שתוכלו לסמוך עליו כשזה מגיע לבריאות של הכלב שלכם ותוכלו להפקיד אותו בידיעה שהווטרינר שלכם מקצוען אמיתי ואכפתי.

אנחנו ממליצים לכם להתייעץ קודם כל עם חברים, שכנים או קרובי משפחה שגרים באזור המגורים שלכם. המלצות של אנשים שאתם סומכים עליהם היא הדרך הטובה ביותר בסופו של דבר להגיע לווטרינר מקצועי.

בנוסף לכך תוכלו למצוא באינטרנט מגוון של ווטרינרים המתמחים בחיות ותחומים שונים שעשויים להתאים לצרכים שלכם.

תנסו לחפש גם ברשתות החברתיות וכמובן תנסו למצוא ביקורות! וכמובן שיהיו חיוביות. זאת האינדיקציה האובייקטיבית ביותר שתוכל להעיד עבורכם אם כדי לכם ללכת לווטרינר מסוים או לא.

אנחנו מקווים שהצלחנו לעשות לכם קצת סדר. קחו את הכלב שלכם לווטרינר פעם בשנה, וכשאתם רואים שמשהו חריג קורה אצל הכלב שלכם, אם זה קשור לתזונה, משהו פיזי או צרכים, אל תהססו ולכו לווטרינר. כמובן לא להגזים שכן לא צריך ללכת 10 פעמים בשנה לווטרינר אף על פי האהבה הכבירה לכלב שלכם שמובילה אתכם לדאוג קצת יותר מדי!

למאכלי ומוצרים לכלבים בקרו באתר של צא'ו צא'ו.

 

בדיקה שגרתית לכלב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוכי בבית
4 טיפים לגידול תוכי בבית

בני האדם גידלו ציפורים מיוחדות כבר לפני אלפי שנים, ואם אנו מדברים על ציפורים מיוחדות, כמובן שתוכים נמצאים גבוה מאוד ברשימה. מדובר על ציפורים יפות

קרא עוד »