חיפוש

מה המחיר של התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי?

עמדת הטעינה לרכב חשמלי היא חלק מהותי וחשיב עבור מי שיש בבעלותו רכב חשמלי כמובן. כלי רכב חשמליים הופכים פופולריים יותר ויותר, ובדיוק מהסיבה הזו חשוב לוודא שיש לכם בבית (או במשרד) את התשתית המתאימה כדי לשמור עליהם במיטבם עם ״פול טנק״.

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי היא דרך מצוינת לא רק בכדי לוודא שהרכב שלכם טעון במלואו בכל רגע נתון, אלא גם בכדי להעלות את ערך הנכס שלכם במקרה של מכירת הדירה.

 

למה אתם צריכים עמדה?

בראש ובראשונה, התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי חשובה על מנת להבטיח שלרכב החשמלי שלכם תהיה בטרייה טעינה כמובן. כפי שהוזכר, כלי רכב חשמליים הופכים פופולריים יותר מדי שנה, וככל שהפופולריות שלהם עולה, כך גם הצורך בעמדות טעינה גדל. יתכן ותגיעו לקניון ללא סוללה אך מכיוון שהרכבים החשמליים הפכו כה פופולריים, כל עמדות הטעינה בחניון יהיו תפוסות. אם תהיה לכם עמדה בבית, לא תצטרכו להשתמש העמדות טעינה ציבוריות.

רכב חשמלי

העלאת שווי הנכס

על ידי התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי אצלכם בבית, אתם מוודאים שהנכס שלכם אטרקטיבי לרוכשים פוטנציאליים המעוניינים לרכוש את הדירה שלכם אשר הם במקרה גם בעלי רכב חשמליים. בנוסף, זה חשוב מאד גם לעסקים, שכן תחנת טעינה לרכב חשמלי יכולה לעזור למשוך הן לקוחות והן עובדים שאולי מחסור בעמדת טעינה לרכב בעבודה יכל להיות דיל ברייקר עבורם עקב המרחק של הבית מהעבודה וכדומה.

 

כמה עולה עמדת טעינה?

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי היא השקעה גדולה שתשתלם בטווח הארוך. בהתאם לסוג העצדה, עלות התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי יכולה להשתנות. עלות התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי תלויה במגוון גורמים, ביניהם סוג עמדת הטעינה, המותג, גודל התחנה, החיווט, עבודת ההתקנה ודמי ההיתר. יש גם עלויות נוספות שיש לקחת בחשבון, כמו עלות החשמל ועלות התחזוקה והתיקונים. אך העלות הזו היא עלות תחזוקתית כמובן שלא כלולה במחיר התקנה.

רכב חשמלי

אחזקה שוטפת

כפי שהוזכר, חשוב לקחת בחשבון את עלות החשמל בעת התקנת עמדת טעינה. בהתאם לסוג עמדת הטעינה ולספק, עלות החשמל יכולה לנוע בין שקלים בודדים לקילו-ואט ועד ליותר מעשרה שקלים לקילו-ואט. סביר להניח שבכל מקרה העניין משתלם יותר מתדלוק בתחנת הדלק וכמובן שהוא זול יותר מתדלוק בעמדות טעינה ציבוריות.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, התקנת עמדת טעינה לרכב היא חלק מהותי מעתיד הרכבים בישראל. זה לא רק יעזור לכם להיות בטוחים שלרכב שלכם יש את התשתית הדרושה לו, אלא גם עוזר להפוך את האזור לאטרקטיבי ללקוחות פוטנציאליים במידה ואתם בעלי עסק ואף להעלות את ערך הנכס במידה ואתם מתקינים עמדה בביתכם.

ככל שרכבים חשמליים הופכים פופולריים יותר ויותר, חשוב לוודא שיש להם את התשתית המתאימה לתחזוקה שוטפת ונוחה. אין ספק כי התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי היא דרך מצוינת לעשות זאת.

רכב חשמלי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא