חיפוש

וילונות לבית או לעסק – האם באמת צריך אותם

בתקופת הקורונה, היינו יותר בבית מאשר בעסק שלנו.

ובימים רגילים, היינו בעסק יותר מאשר בבית.

כאשר הבית שלנו הפך להיות הבית מקדש שלנו, העסק שלנו והמקום שבו אנחנו מבלים כל היום.

הכללים השתנו והפרטיות אפילו הפכה לחשובה יותר ויותר.

 

וילונות במשרד

כאשר אנשים רבים בפגישות במשרדם, חשובה להם מאוד הפרטיות. הפרטיות חשובה לכל עובדי המשרד בפרט מנהלים שמקיימים פגישות על בסיס יומיומי. ישנם תחומים במשרד שנעשים ״בדלתיים סגורות״, וצריכים להישאר כך. וילונות תריסים יכולים לסייע בכך מאוד ולעזור לשמור על פרטיות העובדים. וילונות במשרד יכולים גם למנוע סנוור לא נעים בשעות שהשמש מציקה בעיניים.

הסנוור יכול להיות כל כך לא נעים שיכול להפריע לעובדים להתרכז בתפקידם במהלך העבודה. הווילון יכול לפתור את הבעיה בקלות תוך מספר שניות. הווילון יכול ליצור פרטיות וגם יכול למנוע חום קיצוני שנכנס למשרד, סנוור, ושמירה על טמפרטורות החדר.

 

וילונות במשרד עושים רושם טוב

וילונות הם אחד מהפריטים שלא יוצאים מהאופנה כמעט אף פעם. וילונות אלגנטיים וקלאסים יוכלו לתת לעסק שלכם טאץ אלגנטי ונעים מאוד לעין. לכל וילון יש את הייחודיות שלו, ואתם תוכלו ליצור איזה תחושות אתם תרצו לתת כאשר מגיעים לעסק שלכם. כך תוכלו לבחור את הווילונות לפי טעמכם האישי ולסגנן אותם לפי טעמכם האישי.

 

וילונות בבית

וילונות לבית חשובים לנו במיוחד. בטח כאשר הקורונה נכנסה לתמונה והמשרד הפך לבית, והבית הפך למשרד. הווילונות יכולים לעזור לנו בעיקר ולעזור לנו בכמה סיטואציות:

פרטיות 

וילונות הם אחד מהמוצרים שמעניקים הכי הרבה פרטיות. כאשר אנו רוצים לנהל למשל פגישה בזום וזקוקים לכמה שיותר פרטיות, הווילון נותן לנו מרחב פרטי לניהול הפגישה. הווילון יכול למנוע מאיתנו להסתנוור, ולא להצליח לראות את המסך. הווילון יכול לתת הפרדה גם מכל מה שקורה בבית כאשר אתם עובדים וכך לתת להם פרטיות מלאה.

 

ויסות החום והקור 

לא נעים לקפוא מקור וגם לא נעים להזיע בבית. הווילונות יכולים לכסות את החלונות ובכך ליצור ויסות נהדר של קור וחום בבית.

 

תדמיתית 

בואו לא נהיה תמימים. כאשר אנו מקיימים שיחת עבודה בבית, חשוב לנו שהרקע מסביב יראה יפה, נקי ואסתטי. הרושם שאנו רוצים ליצור על אנשים שעובדים איתנו הוא חיובי. וילון אלגנטי יכול לתפוס את ההצגה ולתת לכם רקע נפלא לשיחות וידיאו מהבית. או בלי שום קשר לעבודה, ליצור רושם תדמיתי מצוין עבור כל מי שמבקר אצלכם בבית.

 

לסיכום

וילונות יכולים להעניק המון פרטיות וליצור רושם, בין אם מדובר בבית שלכם ובין אם מדובר בעסק שלכם. בעזרת הווילונות תוכלו ליצור אווירה כפי שתרצו ליצור בחלל הציבורי והפרטי שלכם. וילונות יכולים לתרום מאוד לפרטיות, לוויסות של חום וקור, לרושם טוב וגם למנוע סנוור עובדים בשעת עבודתם.

 

סלון ביתי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא