חיפוש

זרי פרחים לחתונה – כל מה שצריך לדעת

 האירוע המרגש ביותר בחייהם של זוג אוהבים מצריך התייחסות גבוהה לעיצוב וסגנון האירוע. חלק גדול מהאווירה והתחושה הכללית באולם תלוי בעיצוב הפרחים ופיזורם באופן נכון ואותנטי. איך לבחור נכון את הפרחים? איך לסדר אותם באירוע ?? מיד נבין.

 

התאמה של זרי פרחים לסוג האירוע

יצא לי להיות בהרבה אירועים שסידור זרי פרחים לא התאימו לסגנון העיצוב והצבעים באירוע וזה היה פשוט אסון עיצובי! הפרחים אותם נבחר חייב להתאים לסגנון וסוג האירוע כי ישנם פרחים המתאימים יותר לאולם אירועים וישנם זרי פרחים המתאימים יותר לאירוע בטבע. בדיוק כמו שלא היינו רוצים להציג בלוויה עיצובי פרחים של יום הולדת או לידה, ככה גם לא נרצה להציג בחתונה שלנו זרי פרחים שמתאימים ללווייה או משהו כזה ולכן רוב האנשים נוהגים להשתמש בניסיון ומקצועיות של חנות פרחים ותיקה המתמחה בסידורי פרחים לאירועים.

 

גיוון התאמה וכמות ליצירת עיצוב מופל

באותה מידה כמו שעיצוב פרחים לחתונה יכול לשדרג בכמה רמות את רמת העיצוב, הוא גם יכול להרוס במידה ולא מבינים איך עושים זאת נכון מכיוון שהפרזה בכמות הפרחים וסידורים באופן לא נכון יכול ליצור אווירה קצת צפופה ומחניקה. ולכן כדאי להסתכל על סידורי הפרחים מזווית כוללת של המראה הכללי באולם על מנת להימנע מטעות זו. עוד מהלך חכם מאוד "עיצובית" הוא לגוון במראה הפרחים ובצבעים שלהם אך יש כאן גם מוקש. על מנת שנוכל מצד אחד לגוון בסידורי הפרחים וגם להישאר בהתאמה לשאר העיצוב אנו נבחר משפחת פרחים שהצבעים בהם הם באופן טבעי הולכים ביחד (למשל: לבן, סגול וכחול) והם יהוו לנו את הבסיס לכל העיצוב באולם.

 

זרי כלה למראה כלה מושלם

איך אפשר לדבר על זרי פרחים לחתונה מבלי לדבר על זר הכלה? ברור לכולנו שהדבר החשוב ביותר לכלה בכל אירוע הוא הלוק שלה באירוע וכאשר אנו מדברים על טוטאל לוק אנו חייבים לציין את השילוב שבין התסרוקת, שמלת הכלה, איפור וזר כלה. חשוב מאוד שזר כלה יהיה בצבע המתאים לשאר האלמנטים שציינו וכמו כן שלא יגנוב את כל הפוקוס ולכן עדיף זר שיהיה פרופורציונלי לגוף וישמש אביזר קישוט נלווה להופעה מרשימה ולא יגנוב את כל הפוקוס מהמראה הכללי.

זר מעוצב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא