חיפוש

חופים בדובאי שאסור לפספס

מזג האוויר החמים והמדברי בדובאי יוביל אתכם לחופי הים המרהיבים שלה המציעים מנוחה, בתי קפה, מסעדות וספורט ימי לאורך החלק הדרום מזרחי של המפרץ הפרסי.

ישנם מספר חופים שאסור לפספס בעת הביקור בדובאי.

כאן תמצאו את ההמלצות על חופי הים האטרקטיביים ביותר.

 

אום סוקים

חופים בדובאי הם חופים מרהיבים המהווים ניגוד מוחלט לגורדי השחקים ולפאר האופייני לאמירות. גם שם ההשקעה של האמירתיים ניכרת בבתי המלון הסמוכים לקו החוף, במסעדות ובאטרקציות השונות. אחד החופים המפורסמים הוא אום סוקים שמשמעותו חוף השקיעה. התמונות של החוף כשברקע מלון בורג' אל ערב המפורסם הן אטרקציה בפני עצמה. בחוף ניתן לעסוק בספורט ימי כמו גלישה, ליהנות מפארק המים הסמוך או פשוט לנוח עם ספר טוב אותו מציעה ספריית החוף הממוקמת בו. ניתן אף לשחות בחוף בשעות הלילה עד חצות כאשר הכל מואר מסביב.

 

רודף העפיפונים

אחד החופים הפופולריים בדובאי והמועדפים על זוגות ומשפחות הוא חוף העפיפונים. שמו ניתן לו מאחר ומעליו מעיפים עפיפונים צבעוניים. ברצועת חוף זו ניתן לגלוש עם מצנח, לשוט בסירות פדלים, סאפ, קייקים, סקי מים סירות בננה וגלישה, לעסוק בספורט כמו ריצה על מסלולי ריצה, לקפוץ בנג'י, להלך על חבלים מאתגרים וגבוהים או לנוח על החול הלבן. לאוהבי האקסטרים, בחוף גם נמצא המתקן ששמו הקליע האנושי בו ישגרו אתכם לגובה במהירות. למי שרוצה משהו יותר רגוע ניתן לטייל בטיילת ולשבת לארוחה טעימה באחת מהמסעדות. הילדים ימצאו ענין במתחם המשלב טרמפולינות, החלקה על סקטים בטיילת או בפארק המים הסמוך.

 

החוף לה מאר

החוף לה מאר בג'ומיירה הוא אחד החופים בהם נמצאות מסעדות מפורסמות כמו זוזו וקאץ' 22. מעבר לכך יש מגוון קולינרי רחב של מסעדות באזור, גלידריות ובתי קפה מהם ניתן ליהנות מנופו הקסום של החוף. בסמוך הילדים יוכלו לקפץ בפארק הטרמפולינות או לבלות בפארק המים לגונה והמבוגרים ייהנו להשתזף ולטבול במים הקרירים. גם בחוף זה ניתן לעסוק בספורט ימי כמו: אופנועי ים, ג'ט סקי, סאפ סירות משוטים או פדלים, אבובים ועוד.

 

אל ממזאר בדיירה

חוף אל ממזאר בדיירה הוא החוף המפריד בין דובאי לאמירות שארג'ה הסמוכה. מדובר על רצועת חוף באורך של 3 ק"מ עם שוברי גלים שמעניקים הזדמנות לשחות במים ללא גלים ולעסוק בשנורקלינג חוץ מספורט ימי אחר. ניתן להתרשם גם מהפארק הסמוך לחוף בו עצי קוקוס ודקלים, לעשות על האש באזורים בהם יש ציוד לברביקיו ושולחנות לישיבה ולעסוק בפעילות המתאימה בעיקר לילדים. למשל, לשחק כדורסל או כדורגל, לבלות בבריכות השחייה, לנסוע ברכבת הפארק הקטנה או לבלות בגני השעשועים. לסיכום, כאשר מסתובבים בפארקים הסמוכים לחופים חשוב להקפיד על לבוש מלא ולא להסתובב עם בגדי ים. לעומת זאת בחופים אין בעיה ללבוש גם ביקיני.

מלון

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא