חיפוש

חופשי על הבר – 4 טיפים לעיצוב הבר

אחד הטרנדים החמים ביותר כיום בעולם עיצוב הפנים הוא המעבר של פינות בילוי מבחוץ פנימה, אל תוך הבתים הפרטיים שלנו. אחת הפינות שנמצאת במקום גבוה ברשימה היא הבר. כולנו אוהבים לשתות, ואם אפשר לעשות את זה בבית לבד, או יחד עם כמה, אין שום סיבה לצאת החוצה. אספנו עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם בעיצוב בר ביתי בסגנון האהוב עליכם.

 

בר ביתי

בבר מגישים אוכל ושתייה, מה שבבית פרטי קורה בעצם במטבח, ולכן הבר הביתי יהיה לרוב במטבח. הסוד טמון בפרטים שיהפכו את המטבח שלכם מעוד מטבח ביתי רגיל ומשעמם, למטבח שמהווה גם בר.

 

אופי הבר

כפי שהסבירו לנו המומחים של חברת עיצוב הכסא והבר, לכל בר יש אופי מסוים משלו. ממש כמו שלכל בר יש את האופי והסגנון המסוים שלו, גם לבר הביתי שלכם צריך להיות אופי ברור ומודגש. חשבו על האופי והסגנון שאתם רוצים לשוות לבר הביתי שלכם: מהו המשקה האהוב עליכם? בירה, יין, או אולי בכלל וויסקי. האם אתם רוצים לבנות בר בצורה של קו ישר, בצורה של ריבוע או מלבן סגורים, או אולי בכלל בר מעוגל? אחרי שתאפיינו לעצמכם איזה אופי אתם רוצים שיהיה לבר שלכם יהיה לכם קל הרבה יותר להתחיל את התהליך בפועל.

 

כיסאות בר

אחד הדברים הקריטיים ביותר בבר הם הכיסאות. כמובן שהכיסאות צריכים להיות נוחים כך שיהיה נעים וכיף לשבת עליהם, אבל לא פחות חשוב שהם יתאימו לקו העיצובי וישתלבו בו היטב. הפרטים הטכניים היבשים שצריך לקחת בחשבון הם כמובן תקציב, גודל וצורת חלל הבר, וגובה ומשקל של מי שאמור לשבת על הכס. אנו ממליצים לכם לבחור כסאות שתחתם יש אפשרות לאחסון, כך שתוכלו להכניס מתחתם את השתיה, הכוסות, ושאר הציוד שבו אתם משתמשים באופן קבוע בבר הביתי. כדי להתרשם ממגוון כסאות בר תוכלו להיכנס לאתר bar-d.co.il.

 

שתייה

אם אתם אנשים שאוהבים לארח חברים ובני משפחה, כדאי שבבר הביתי שלכם יהיו לא רק סוגי השתייה שאתם אוהבים לשתות. אם מגיעים אליכם הרבה אורחים כדאי שכל אחד יוכל למצוא משקה אחד או שניים שהוא אוהב ורוצה לשתות. בנוסף, תמיד כדאי להיפתח לטעמים חדשים ולהכיר דברים חדשים, ואף פעם לא מאוחר מדי לנסות משהו חדש. ההמלצה העיצובית שלנו היא לבחור בקבוקים יפים עם עיצוב שמתאים לאופי הבר שלכם כמובן.

 

ציוד לבר

בסופו של דבר הבר והבקבוקים הם רק ההתחלה. אל תשכחו לבחור סט כוסות שמתאים למשקאות שאתם מחזיקים בבר, על פי כמות האנשים ששותים. ויסקי ובירה לא שותים באותה כוס. בנוסף, כדאי לרכוש פותחן מהודר, ולמתקדמים יש עוד שלל פריטים וציוד שניתן לרכוש.

 

לסיכום

אין ספק שבר ביתי מעוצב יהפוך את הבית שלכם לאטרקציה ולמוקד חברתי תוסס.

קיר בקבוקים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא