חיפוש

חושבים לרכוש דירה בחו"ל? קבלו שלושה טיפים חשובים

אם אתם מתחילים לחשוב על קניית דירה בחו״ל קודם כל נהדר! זה אומר שאתם נמצאים בנקודה בחיים שלכן בה אתם מוכנים לעלות שלב, ולהתחיל לתכנן את ההווה והעתיד הכלכלי והפיננסי שלכם. השקעות נדל״ן בחו״ל יכולות להיות דבר מצוין. בחלק מהמקומות בחו״ל יש פוטנציאל תשואה נהדר. אך לפני הכל חשוב להבין – בהשקעות תמיד קיים סיכון.

לכן חשוב ללמוד היטב את השוק ואת התחום בו אתם רוצים להשקיע. יש ללמוד על הסיכונים, האפשרויות השונות, המורכבות של המיסוי והאפשרויות השונות של הלוואות או משכנתאות. במידה ואתם מתחילים להתעניין ברכישת דירה בחו״ל התחילו קודם כל מקריאת בלוגים שונים בנושא ונסו להתמקד באיזה מדינה תרצו להשקיע. הכנו לכם מדריך עם שלושה טיפים מובילים וחשובים על נדל״ן בחו״ל. קיראו בעיון ואל תפספסו אף פרט!

 

שלושה טיפים חשובים מאד להשקעה בנדל״ן בחו״ל!

הגדירו את המטרות שלכם וחפשו נכסים בהתאם

בראש ובראשונה חשוב שתגדירו לעצמכם מה אתם מחפשים ומה סדר הגודל של ההשקעה אותה תרצו לבצע. עליכם לחפש שוק שהוא מצד אחד יציב ומתפתח, ומצד שני מתאים לסכום ההשקעה אותו תרצו לבצע. תוכלו להתעניין לדוגמא, בקניית דירה בבוקרשט, שם המחירים פתוחים לכל סוגי המשקיעים וישנן תשואות יפות באיזורים מסוימים.

תוכלו לקרוא גם על השוק האמריקאי בו ישנו פוטנציאל לתשואות גבוהות. בכל מקרה נסו לצבור כמה שיותר מידע לפני שאתם לוקחים החלטות. למידה של שוק חדש יכולה לקחת קצת זמן ובנדל״ן כמו בהרבה דברים אחרים בחיים – ידע זה כוח!

קניית דירה בחו"ל

מיסוי ובירוקרטיה

מיסוי ובירוקרטיה הם שני נושאים שחשוב מאד להכיר לעומק לפני שנכנסים להשקעה כזו או אחרת. מיסוי על רווחים מנכסים משתנים ממדינה למדינה. בכל מקום יהיו חוקים אחרים ולדבר תהיה השפעה ישירה על הרווח שלכם. לכן, כשאתם מתחילים להתעניין במיקום מסוים לרכישת דירה להשקעה – לימדו לעומק מה המס על שכירויות או על רווחים ממכירה.

המידע הזה יכול להשפיע על ההחלטות שלכם. בנוסף לכל מקום יש את הבירוקרטיה שלו וגם אותה חשוב להכיר. כאשר מדובר במדינה בה אתם אינכם דוברים את השפה חשוב מאד לעבוד עם אנשי מקצוע שכבר מכירים את השוק, את המיסוי ואת הבירוקרטיה היטב על מנת למנוע הפתעות בעתיד.

 

עבדו עם אנשי מקצוע מעולים

חקרו היטב את השוק וחפשו מומחי נדל״ן אמינים בעלי מוניטין מצוין. בכל עסקה כזו יהיו מעורבים עורכי דין ולעיתים אף שמאים ועוד בעלי תפקידים שונים. חשוב לעבוד עם אנשים איתם יש לכם תקשורת טובה ויש לכם תחושת בטן טובה. אך אל תסתפקו רק בתחושת הבטן.

חפשו המלצות וביקורות על אנשי המקצוע ורק אז החליטו לעבוד איתם. אז אם החלטתם להתחיל להשקיע בנדל״ן התחילו מהצעדים הכתובים במאמר זה, ובעיקר התחילו לחקור היכן ועם מי לעבוד. השקעה בנדל״ן, נושאת עימה סיכונים אך גם יכולה להיות מאד פורה ומוצלחת! בהצלחה!

נדל"ן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נדלן
3 טיפים לבחירת עו"ד מקרקעין

  בכל רכישה או מכירה של נכס, צריך להיעזר בעורך דין מקרקעין שילווה אתכם בתהליך. בכל הקשור לרישום זכויות, ירושה, פתרון סכסוכים על נכסים שונים,

קרא עוד »