חיפוש

חושבים על אימוץ כלב? 3 דברים לקחת בחשבון

בימים האחרונים אנו שומעים על לא מעט משפחות שבוחרות להשאיר את הכלב שלהן מאחור לאחר שזה גדל איתן במשך כמה שנים טובות. הדבר גרם לנו להבין כי יש צורך בהעלאת המודעות בכל הנוגע לאימוץ של כלב. לכן, החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיציג בפניכם, קוראים יקרים, את 3 הדברים שכדאי שתיקחו בחשבון כדי שלא תמצאו את עצמכם מוותרים על בן הבית שלכם בשלב מאוחר יותר.

 

תכירו את הסיפור רקע של המדריך

אנו מוכרחים לציין בפניכם מעט בהרחבה כי המקרה האחרון ששמענו עליו נגע לליבנו.  מדובר בשכנים שלנו שבחרו להשאיר את בונו, הכלב שלהם, מאחור. בונו גדל עמם מעל ל  – 5 שנים. הם מצאו את עצמם אורזים את הבית בהתראה מהירה בגלל רילוקיישן ובונו, נשאר ברחוב. הוא מגיע לבקר אותנו בכל כמה ימים כדי לבדוק אם הם חזרו, אך הוא מגלה בכל פעם מחדש שהם לא נמצאים. נקרע לנו הלב מהמקרה המצער ולכן, החלטנו לכתוב מדריך בנושא שאולי יביא לשינוי בקרב מאמצים עתידיים.

 

חושבים על אימוץ כלב? דבר מספר 1 שאתם צריכים לקחת בחשבון

אם אתם חושבים על אימוץ של כלב, אתם צריכים קודם כל לקחת בחשבון שמדובר בעניין שמצריך כסף. מדובר ממש בעוד ילד בבית שצריך שידאגו לו לאוכל, משחקים וטיולים. אז שימו לב שיש לכם תקציב שמתאים לרכישה קבועה של אוכל לכלבים, משחקים וגם הוצאות על ווטרינר. ברגע שתהיו מודעים לסכומים אלו, אתם תוכלו להתנהל נכון בהמשך.

 

חושבים על אימוץ כלב? דבר מספר 2 שאתם צריכים לקחת בחשבון

אם אתם חושבים על אימוץ של כלב, עליכם לדעת שיש כלבים מסוימים שמנשירים לא מעט שיער. מדובר בעניין שעשוי להיות מורכב עבור מי מכם שדואגים שהבית יהיה תמיד נקי. שכן, עם כלבים לעיתים יש שערות שמפוזרות מסביב. אפשר כמובן לפנות אל מספרת כלבים במודיעין או בקרבת אזור המגורים שלכם כדי להפחית את כמות השיער, אבל זה לא תמיד עוזר.

 

חושבים על אימוץ כלב? דבר מספר 3 שאתם צריכים לקחת בחשבון

הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לקחת בחשבון זו העובדה שמדובר בהתחייבות לטווח רחוק. הכלב צפוי להיקשר אליכם, בדיוק כמו שאתם תיקשרו אליו. הוא יהיה חלק מהמשפחה ואתם צריכים להיות צמודים אליו ולטפח אותו כל עוד הוא חי וקיים. לכן, אתם צריכים להסתכל על העתיד שלכם ולראות אם אתם מסוגלים להתחייב ליצור מתוק שכזה ל – 10 – 15 שנים הבאות.

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים החשובים שעליכם להכיר מקרוב ולקחת בחשבון רגע לפני שאתם מאמצים כלב. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע, נותר לכם רק לבדוק את העניין עם עצמכם ולהחליט האם זה נכון עבורכם גידול של כלב או שאולי עדיף לחכות קצת.

קערת אוכל

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוכי בבית
4 טיפים לגידול תוכי בבית

בני האדם גידלו ציפורים מיוחדות כבר לפני אלפי שנים, ואם אנו מדברים על ציפורים מיוחדות, כמובן שתוכים נמצאים גבוה מאוד ברשימה. מדובר על ציפורים יפות

קרא עוד »