חיפוש

חושבים על הכדור: 3 סיבות לעבור לחשמל סולארי לעסק

השמש, כמקור אנרגיה זמין ובלתי נדלה המספק אנרגיה חינמית, ניתנת מלבד יתרונותיה השונים גם להפקת חשמל. משאבי הטבע המסורתיים שנוצלו עד עתה כמו: פחם ונפט מהווים גורמים מזיקים לאקלים וכחלק  מהמהפכה הירוקה, עסקים רבים בוחרים לעבור לאספקת חשמל סולארית לעסק על מנת ליהנות מהיתרונות השונים הטמונים בהפקת חשמל באמצעות לוחות סולאריים. קראו על היתרונות השונים במעבר לצריכת חשמל סולארי בעסקים.

 

חשמל סולארי – מהו?

אנרגיה סולרית הינה אנרגיה המיוצרת באמצעות המרה של קרני שמש לאנרגיה חשמלית או לאנרגיית חום. יצירת אנרגיה תרמית מתאפשרת באמצעות חימום מים להוצאת קיטור, הקיטור מניע טורבינות שמפיקות חשמל. הפקת אנרגיה תרמית דומה להפקת אנרגיה של באמצעות דודי שמש. לעומת הפקת אנרגיה תרמית, יצירת חשמל סולארי לעסק ישירות מקליטה של קרני שמש הינה תהליך יותר מסובך.

בתהליך הפקת חשמל מהשמש משתתפים רכיבים המאיצים זרם אלקטרונים כתגובה למפגש עם קרני שמש. זרם האלקטרונים הנקלטים נקראים תאים פוטו וולטאים או פאנלים סולאריים. הזרם של האלקטרונים אחראי ליצירת מתח חשמלי וניתן לעשות בו שימוש מיידי וכן לאגור אותו לצורך שימוש עתידי.

חושבים על הכדור: 3 סיבות לעבור לחשמל סולארי לעסק

שימוש באנרגיה סולארית לעסקים – למה זה שווה לכם?

השיטה הסולארית להפקת חשמל ממקור אנרגיה שאינו מתכלה

מדינת ישראל בורכה בשעות שמש בכמות רבה יחסית לשאר מדינות העולם מה שמאפשר ניצול חינמי שלה כמשאב לייצור חשמל. עם הקדמה הטכנולוגית ופיתוח פתרונות ניצול אנרגיה יעילים, הופכת הפקת האנרגיה מהשמש ליעילה ואפקטיבית ביותר. משאב זה בהיותו חינמי מספק לחברות מקור זול להפקת חשמל כפי התצרוכת הנדרשת.

 

שיטת הפקת אנרגיה ירוקה

אין זה סוד כי השימוש במשאבים פוסיליים גורם לפליטת גזי חממה הפוגעים באקלים ובאוזון ברמה גבוהה. הפגיעה הסביבתית הקשב גורמת למחקר של הענף ולמציאת פתרונות אנרגיה. עסקים המעוניינים בעולם ירוק יותר שחושב קיימות ואינו מניח לנזקי סביבה להתרחש, ישתמשו בהפקת אנרגיה סולארית כדרך מועדפת לניצול אנרגיה מהשמש כמקור בלתי מתכלה נקי ממזהמים.

 

אנרגיה סולארית – השקעה משתלמת

בנוסף ליתרונות שנמנו לעיל, אנרגיה סולארית ניתנת לשימוש כמקור הכנסה נוסף עבור עסקים מסוגים שונים. שכן, למעט הוצאו התקנה ראשונית למערכת אנרגיה סולארית אין צורך בהשקעה נוספת. ניתן להגיע באמצעות ניצול אנרגיה סולארית לתשואה של 20%.

חשוב לדעת כי במדינת ישראל ישנו חוזה כי חברת החשמל מתחייבת לרכישת החשמל הסולארי מבעל העסק למשך תקופה של 25 שנה מיום ההתקנה. ניתן להשתמש בגג מבנה שאינו מנוצל על מנת לייצר הכנסה פסיבית.

 

חשמל סולארי לעסק – לעסקים שחושבים מחר

חשמל סולארי עבור עסקים מהווה מקור הכנסה, השקעה משתלמת בטווח הארוך וכן פעילות למען איכות הסביבה. העולם מתקדם לקראת חשמל סולארי עבור בתי מגורים, עסקים וארגונים שונים. היו גם אתם חלק ממהפכה ירוקה והפכו את היקום למקום שטוב ונכון יותר לחיות בו.

חושבים על הכדור: 3 סיבות לעבור לחשמל סולארי לעסק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא