חיפוש

חימום תת רצפתי – מגלים את כל הסודות

העולם המודרני מתקדם בכל יום שעובר. אפשר לראות סמארטפונים חדשים עם טכנולוגיות שבעבר אפילו לא חלמו עליהן. האדם כבר הגיע לירח, חלליות נחתו במאדים, אנשים מסוגלים לדבר זה עם זה בין יבשות כאילו היו בחדר הסמוך וההתקדמות המטאורית רק ממשיכה. תחום החימום גם הוא לא נשאר אחור. אם בעבר היו מחממים בעזרת תנורי נפט ומדורות, כיום הכול שונה לגמרי. חימום מבוסס חשמל כבר נכנס לפעולה, אך לא רק בדמות רדיאטורים ותנורים. חימום תת רצפתי הפך להיות שיטת החימום המתקדמת והיעילה ביותר שהכי כדאי להכיר. הנה כמה פרטים שחשוב לדעת ויתרונות של המערכת שמאוד כדאי להכיר.

 

היכרות מעמיקה – חימום תת רצפתי

את המערכת ניתן לבסס על חימום חשמלי או חימום באמצעות מים. החימום החשמלי משתמש בגופי חשמל המפוזרים לכל אורך המרצפות שבבית ומפיצים את החום ישירות אל המרצפות והחלל המצוי מעליהם. חימום באמצעות מים מבוסס על צינורות מים אשר גם הם נמצאים מתחת לכל המרצפות ובאמצעות הזרמת מים חמים אל הצינורות מופץ החום כלפי מעלה. המים מתחממים באמצעות משאבת מים מיוחדת האחראית על החימום ומאפשרת חימום זול ונוח.

הסודות

 

יתרונות של המערכת

איכות הסביבה

בניגוד למערכות אחרות המבוססות על סולר או בנזין ופולטות עשן וגזים אל הסביבה, מערכות חימום תת רצפתי הן נקיות לגמרי. מאחר והן מבוססות על אנרגיה חשמלית הן פולטות פחות עשן, פחות גזים ונחשבות ליעילות ונקיות יותר ממערכות חימום אחרות.

 

אין תלות בספק חיצוני

במערכות המבוססות על דלק יש צורך לוודא מה רמות הדלק בכל שלב, לתאם הזמנה עם ספק, לוודא שהוא מגיע ואכן מתדלק ולשלם על כל ביקור שכזה עלויות מצטברות וגדלות. לעומת זאת, חימום תת רצפתי אינו דורש דלק חיצוני ומבוסס על חשמל, כך שאין תלות בספק או בכמויות הדלק במערכת וניתן להפעיל אותה בכל שלב ללא צורך בתיאומים ובדיקות.

 

מערכת פשוטה וקלה להפעלה

חימום תת רצפתי ניתן להדליק פשוט בלחיצת כפתור. יש צורך לגשת, לכוון את התרמוסטט לצרכים האישיים של המשתמש ולהפעיל. לעומת זאת, מערכות המבוססות על אפשרויות אחרות דורשות עדכון קבוע, שימוש בדלק, זיהום סביבתי והפעלה מסובכת יותר הדורשת איזון של הנתונים הפנימיים של המערכת עצמה.

 

עלויות

אחת הבעיות המרכזיות איתן מתמודדים אנשים בכל חורף היא עלות החימום. רבים נמנעים מהדלקת החימום עקב העלויות הגבוהות המלוות את התהליך ומחפשים תחליפים אחרים. באמצעות חימום תת רצפתי אפשר לשכוח מהבעיות הללו ופשוט להתחמם. המערכת נחשבת לאפשרות הזולה ביותר המצויה כיום בשוק, כאשר היא משאירה מאחור דרכי חימום מסורתיות כמו רדיאטורים ותנורים. מאחר והעלויות משמעותית נמוכות יותר הדבר מאפשר שימוש במערכת לכל אורך חודשי הסתיו והחורף, ומאפשר חימום לזמן ארוך יותר במחיר נמוך יותר.

באדיבות ספקטרום אנרגיה בע"מ

סודות החימום

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כלי גינה
6  כלי עבודה שימושיים

בין אם אתה גנן מושבע או חובב עשה זאת בעצמך, הכלים הנכונים חיוניים לפרויקטים מוצלחים של תחזוקת גינות ובנייה. הכלים הנכונים לא רק מקלים על

קרא עוד »
במה כרוכה בניית פרגולה?

בנייה של פרגולה מעץ זה לא עניין של מה בכך. לאחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים של אנשים שחושבים אחרת ומנסים לבנות את הפרגולה באופן

קרא עוד »