חיפוש

חמישה גזעי כלבים שלא הכרתם

מדי פעם מגיחים לתודעה זני כלבים מיוחדים בעקבות סרט או דמות מפורסמת שמחזיקה בהם בדיוק כפי שקרה לדלמטים עם יציאת הסרט '101 דלמטים' או כלבי הפומרנייאן שניצפו בזרועות סלבריטאים עשירים. ברחבי העולם קיימים מאות סוגי כלבים וזנים חדשים עדיין מתפתחים מדי פעם. במאמר זה נציג בפניכם חמישה זנים שבוודאי לא הכרתם עד היום.

 

פורטל פטנט

פורטל פטנט הוקם כדי לאגד תחת קורת גג אחת את כל מה שתצטרכו עבור חיית המחמד שלכם. באתר תוכלו למצוא וטרינרים, מאלפי כלבים, מספרות, חנויות לממכר אוכל חיות, נותני שירותים שונים וכמו כן מידע רב אודות חינוך וגידול בעלי חיים. האתר מתאים לכל חובבי הכלבים, החתולים, התוכים והחיות האקזוטיות ומכיל גם פורום אנשי מקצוע לכל שאלה.

 

חמישה גזעי כלבים שלא הכרתם

סוגי כלבים רבים הינם נדירים במיוחד או אנדמיים למקום שבו הם גדלים כך שרק בביקור במקום או בתערוכות כלבים ניתן יהיה לראות אותם. חלקם גם מצריכים טיפוח, תחזוקה ותנאי גידול מיוחדים ולא יוכלו לגדול בבית רגיל. להלן חמישה גזעים שכנראה לא הכרתם עד היום:

 

פולי

כלבלב שחרחר ומתוק זה אשר פרוותו עשוייה גלילי שיער כמעין 'ראסטות' היה בוודאי משתלב נהדר בג'מייקה, אבל הוא יליד הונגריה והוא אינו משמש כחיית מחמד למרות המראה המצודד שלו, אלא ככלב עבודה לרעיית צאן.

 

קאי קן

הקאי קן הינו כלב יפני ששימש בעבר את אצילי יפן בציד פסיונים ואיילים. הקאי קן מסוגל לחצות בשחייה נהרות ולטפס על עצים והוא נחשב אינטיליגנטי במיוחד, אולם קשה מאד לגידול בשל אופיו הפראי למחצה.

 

טוי רוסי

כלבלב מתוק זה זכה בעברו לליטופים מצארים ואצילי רוסיה ובהחלט ניתן להבין למה. מדובר באחד מכלבי השעשוע האינטיליגנטים והנוחים ביותר לגידול. הוא דורש הרבה תשומת לב אך מחזיר הרבה מאד אהבה, נאמן ביותר לבעליו ואוהב פינוקים כראוי לבן אצולה.

 

רטריוור מתולתל

כולנו מכירים את הגולדן רטריוור שנחשב לאחד מכלבי המשפחה האהובים ביותר בכל הזמנים, אך את הבן דוד המתולתל שלו מכירים פחות. הכלב שחור הפרווה ובעל התלתלים הארוכים והיפים מיועד למחייה באיזורים קרים ומסוגל גם לשחות באגמים בטמפרטורות השואפות לאפס.

 

טרייר רוסי שחור

הגזע בעל השיער השחור, הסמיך והארוך שימש ככלב לוויה לאצילים רוסים. הכלב המאסיבי אשר משקלו יכול להגיע לחמישים קילוגרם הינו ענק עדין במיוחד. הוא נחשב לכלב המתאים גם למשפחות עם ילדים בשל נאמנותו, מזגו השקט ואופיו הרגוע.

 

לסיכום

פטנט הינו פורטל לבעלי חיות מחמד המאגד תחת קורת גג אחת וטרינרים, מאלפי כלבים, מספרות, חנויות לממכר מזון לבעלי חיים, פורומים של אנשי מקצוע, מאמרים ועוד, כדי שתוכלו למצוא כל מה שחיפשתם עבור חיית המחמד שלכם בקלות ובנוחות.

חיות מחמד

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוכי בבית
4 טיפים לגידול תוכי בבית

בני האדם גידלו ציפורים מיוחדות כבר לפני אלפי שנים, ואם אנו מדברים על ציפורים מיוחדות, כמובן שתוכים נמצאים גבוה מאוד ברשימה. מדובר על ציפורים יפות

קרא עוד »