חיפוש

מהי העלות עבור חציבת בטון וכיצד היא מחושבת?

בטון מהווה את אחד החומרים החזקים ביותר המשמשים לצורך בנייה. למעשה, כמעט לא קיימים מבנים רציניים שלא כוללים בתוכם מרכיבים מסוימים של בטון. כמו כן, קיימים מקרים רבים בהם עולה צורך לחצוב בבטון, הן אם מדובר בצרכים קוסמטיים והן אם בצרכים פרקטיים.

בשל העוצמה של הבטון, לא ניתן לחצוב בו באמצעים רגילים, ולשם כך נדרשים כלים ייעודים ואנשי מקצוע מיומנים. מכאן, עולה השאלה הטבעית – כמה זה עולה ואיך מחשבים את זה? התשובות בהמשך.

 

חציבת בטון – איך זה עובד?

כאמור, בטון הוא אחד מחומרי הגלם החשובים ביותר כשזה נוגע לבנייה. בהתאם, מלאכת חציבת הבטון היא הכרח בעולם הבנייה. כמו כן, מעבר לחשיבותו של הבטון כחומר גלם מרכזי, מדובר בחומר בעל עוצמות יוצאות דופן, כך שחציבתו דורת אמצעים בלתי רגילים. כדי לעשות זאת, יש לפנות לאנשי מקצוע מיומנים, כמו למשל המנסרים החזקים, ולדאוג לחציבה איכותית, מקצועית ואמינה.

 

מה מייחד את אנשי המקצוע?

אנשי המקצוע שעוסקים בבטון מחזיקים בשני יתרונות מרכזיים ביחס לשאר האוכלוסייה: ניסיון וכלי עבודה ייחודים. באשר לניסיון, מעבר לקושי שכרוך בחציבת בטון, קיימים מרכיבים של בטיחות והבנה עמוקה של מבנים. שכן, חוסר הבנה של תפקיד הבטון במערך המבנה עלולה לגרום נזקים קשים.

כמו כן, בשל העוצמה של הבטון, נדרשים כלים ייחודים לחציבה בו, כאלה שלא תמצאו בארגז הכלים הסטנדרטי. השילוב בין ניסיון עשיר בשטח ובין שימוש בכלי עבודה ייעודים, מביאים את אנשי המקצוע להיות היחידים שיכולים לעסוק בתחום באופן ראוי.

 

כמה זה עולה לי?

לאחר שניתן רקע באשר לחציבת הבטון וכן לאנשי המקצוע שעוסקים במלאכה – הגיע הזמן לדבר תכלס. תמחור של חציבה בבטון לפי מטר רץ תלוי בשני גורמים עיקריים: עובי הבטון והיקף העבודה. כמו כן, מטרת הניסור גם כן מהווה גורם חשוב במחיר, כך שלצורך העניין חציבה לצורך התקנת דלת תתומחר באופן שונה ביחס לחציבה בבטון לצורך התקנת חלון.

באופן טבעי, כדי לדעת מה יהיה המחיר המדויק תצטרכו להבין כמה עובי אנשי המקצוע יצטרכו לחצוב בתוך הבטון, וכן לאורך כמה מטרים יתבצע הניסור בעובי המבוקש.

 

אנשי מקצוע שונים מתמחרים באופן שונה?

באופן כללי, אנשי המקצוע הרציניים לא אמורים לדרוש מחירים עם שונות גדולה אחד מהשני. יחד עם זאת, תמחור נמוך באופן דרמטי משאר אנשי המקצוע, צריך לעורר חשד. שכן, אנשי מקצוע רציניים בעלי ניסיון מתאים לא ידרשו מחיר שלא מגלם את העבודה הנדרשת.

 

לסיכום – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר

בטון הוא חומר גלם מרכזי בכל הנוגע לעולם הבנייה. כמו כן, חציבה וניסור בבטון נדרשים למטרות רבות, כך שכמעט לא קיים מבנה שלא שהבטון שבו לא ייחצב בשלב כזה או אחר. כדי להבטיח חציבה בטיחותית, חשוב לפנות לאנשי מקצוע אמינים ומיומנים, בהצלחה!

חציבת בטון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חקר תכונות הקרקע
מהי הנדסת קרקע ומתי תזדקקו לה  

הנדסת קרקע היא תחום הנדסי ממוקד אשר עוסק בחקר תכונות הקרקע ויישומן בתחום הבנייה. מהנדסי קרקע בודקים את הרכב הקרקע ותכונותיה הפיזיקליות והכימיות באתר נתון,

קרא עוד »