חיפוש

לא גרים לפני שחותמים – חשיבותו של ביטוח דירה

הרגע האחרון בתהליך רכישת הדירה, הוא לעיתים קרובות הקשה ביותר.

האנרגיות הנפשיות נמצאות בקצה שלהן וכל מה שרוצים לעשות הוא להיכנס כבר אל הדירה החדשה, להתמקם בה, ולמצוא מחדש את שגרת החיים השקטה והאהובה שלכם.

למרות הפיתוי לסיים הכול במהירות האפשרית, יש עוד אתגר אחד שעליכם לעמוד בו – ביטוח הדירה.

מאמר זה יעסוק בחשיבותו של ביטוח הדירה ומדוע הוא הכרחי.

 

מדוע ביטוח דירה חייב להיחתם כמה שיותר מהר?

ביטוח דירה נועד לשמור על הנכס היקר ביותר שלכם מפני נזק. הביטוח הסטנדרטי מכסה לרוב גם את עלויות השיפוץ במקרה של נזק חמור למבנה הבית, וגם כולל החזר במידה והנזק אינו בר תיקון. לעיתים קרובות, מעבר לביטוח המבנה מכיל ביטוח דירה גם ביטוח תכולה, אשר מעניק לכם החזרים על פגיעה בריהוט ובמכשור החשמלי שלכם המאוחסנים בבית. הסיבה לכך שכדאי לסיים עם ביטוח הדירה כמה שיותר מהר היא מורכבת. קודם כל, אי אפשר לדעת בדיוק מתי יכה האסון בבית אם בכלל. יתכן והוא יכה מיד, יתכן כעבור שנה, ויתכן שלעולם לא. כאשר אתם חותמים על ביטוח דירה אתם יודעים שאתם מוגנים באופן מלא. נוסף על כך, בזמן הכניסה לדירה, קל לזכור לעשות את הביטוח כחלק מהמשימות השוטפות הרבות הנמצאות באחריותכם, ומדובר בשעת כושר שחבל לבזבז לסיום ההליך פעם אחת ולתמיד.

 

בעזרת ביטוח דירה דיגיטלי אפשר לסיים את ההליך תוך דקות ספורות

https://www.hommie.co.il הוא אתר מוביל לביטוח דירה דיגיטלי. חוסר האנרגיה הכרוך בכניסה לבית חדש, מוביל פעמים רבות להימנעות מחתימה על ביטוח דירה, בין השאר בגלל החשש ממעבר אין סופי בין מבני משרדים ופגישות חסרות טעם. בעזרת ביטוח דירה דיגיטלי, כל הטרחה הזו תעלם כמעט לחלוטין, וביטוח הדירה שלכם יהפוך להיות עניין פשוט כמעט כמו ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח הדירה הדיגיטלי מבוצע דרך אתר האינטרנט מההתחלה ועד הסוף. תוכלו לסיים את ההליך בעודכם יושבים על הספה, לאחר שעברתם על הצעות שונות, ובחרתם את החבילה המתאימה לכם ביותר. תוכלו גם לקבל ייעוץ ממומחים בתחום על פי רצונכם, ובתנאים שלכם בלבד.

 

ניתן לבחור את הביטוח הבסיסי או חבילה מורחבת יותר

כאשר בוחרים ביטוח דירה, וחותמים על החוזה מול חברת הביטוח, חשוב לבחור את החבילה שתתאים לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר. חלק מהאנשים ירצו שביטוח הדירה שלהם יכלול אחריות מלאה של חברת הביטוח על תיקון נזקים בבית, כולל הזמנת בעלי מקצוע מטעמה, תוך מינימום מאמץ לבעלי הבית. אחרים יעדיפו להרחיב את חבילת הביטוח שלהם כך שתכלול הגנה מפני פריצות, מעשי טרור או אסונות טבע בקנה מידה גדול. כל אחד והחששות שלו, כל אחד והחבילה המתאימה לו, כל אחד עם הביטוח שישמור עליו מכל פגע.

 

חתימה על מסמך

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נדלן
3 טיפים לבחירת עו"ד מקרקעין

  בכל רכישה או מכירה של נכס, צריך להיעזר בעורך דין מקרקעין שילווה אתכם בתהליך. בכל הקשור לרישום זכויות, ירושה, פתרון סכסוכים על נכסים שונים,

קרא עוד »