חיפוש

טיול בהולנד עם ילדים – טיפים לחופשה מנצחת

לא תופתעו לשמוע כי הולנד מככבת ברשימת היעדים האהובים ביותר על התייר הישראלי ובאופן כללי על תיירים מרחבי העולם, שהרי מדי שנה פוקדים את המדינה היפהפיה עשרות מיליוני מבקרים ועל פי דיווחים רובם המוחלט חוזרים מהחופשה עם טעם של עוד.

עם זאת, אחד הדברים שעשויים להפתיע אתכם היא העובדה כי בשנים האחרונות הפכה הולנד לאחד היעדים הפופולאריים ביותר גם בקרב הורים לילדים המחפשים יעד לא יקר ולא רחוק במיוחד עבור חופשה משפחתית.
בהולנד ישנן ערים רבות המתאימות לחופשה אורבנית קצרצרה, אפילו לסוף שבוע בלבד, והן כפרים ציוריים ועיירות קטנות שניתן לשכור רכב ולטייל ביניהן שבוע ימים ואף יותר.
הן בערים והן בכפרים ניתן ללון כמעט בכל תקציב שתחשבו עליו, החל מהוסטלים למטיילים בהם תוכלו לשריין חדר שלם עבורכם בלבד כמשפחה וכלה במלונות יוקרה בהם תוכלו להתפנק יחדיו.

מבחינת כרטיסי טיסה, אם אינכם מתכוונים לטוס בשיא עונת התיירות תוכלו למצוא כרטיסים לטיסה ישירה בסכומים שלא עולים על 100 דולר (דרך חברות לואו קוסט כמו EasyJet  ו-Transavia) ואם תזמינו גם את מקומות הלינה מראש תוכלו להנות ממחירים זולים במיוחד. בהקשר זה תשמחו לשמוע כי בהולנד שפע של מקומות לינה המתאימים גם לאירוח משפחתי במחירים תחרותיים.

במהלך הטיול תוכלו להנות משפע של אטרקציות להנאת המשפחה כולה ועם תכנון מקדים תוכלו להבטיח חוויה מוצלחת במחיר שלא יקרע את הכיס – היסטוריה מרתקת, מבנים מרשימים, גנים קסומים עם מרבדי דשא ירוקים וצמחיה יחודית, פארקי שעשועים, מוזיאונים, מסעדות ואתרי תרבות ומורשת – כל אלו מחכים לכם ולקטנטנים שאיתכם שתגלו אותם.

 

אטרקציות לילדים בהולנד

  • אופניים – אחת הדרכים שמאפיינות ביותר את התחבורה בהולנד היא ההתניידות ברחבי הערים, העיירות והכפרים באמצעות אופניים. ישנם מקומות רבים להשכרה קצרה או ארוכה של אופניים מסוגים שונים ומדובר בדרך נעימה המאפשרת זווית ייחודית לחוות את היעד וגם לשמור על כושר (מה שתמיד נחמד במהלך חופשה בה זוללים מכל הבא ליד).
  • טחנות רוח – לעתים בביקור באירופה יש תחושה כי התפאורה חוזרת על עצמה וכל מה שמשתנה במעבר בין המדינות היא רק השפה המדוברת על ידי המקומיים. בהולנד מדובר בתפאורה שונה מעט, יפה כל כך כאילו נלקחה מתוך גלויה. טחנות הרוח המסורתיות מקשטות את הדרכים כמו אבני חן והתעלות והגשרים הופכים את הנוף לקסום.
  • רכב – בשונה ממדינות אחרות בהן הנסיעות עשויות להיות ממושכות ואף מייגעות, המרחקים בהולנד אינם גדולים וישנן סוכניות רבות להשכרת רכב במחיר שאיננו גבוה. זוהי הזדמנות טובה להנות מנוחות מקסימלית, במיוחד כאשר מטיילים עם זעטוטים.
  • אם אינכם מוגבלים לתקופת הקיץ או החגים מומלץ לטוס להולנד דווקא בעונות המעבר ואפילו בחורף. בשונה ממדינות אחרות האירופה החורף בהולנד מתון יחסית ומאפשר טיול נעים כאשר מתלבשים בהתאם. בתקופה זו כרטיסי הטיסה והמלונות זולים משמעותית והתורים לאטרקציות מתקצרים.

לסיכומו של עניין, הולנד עם ילדים היא חוויה מיוחדת במינה. לא מדובר בעוד מדינה באירופה אם כי בחוויה שונה בתכלית ותכנון מקדים יאפשר לכם להנות מהשפע שמציעה המדינה הכל כך יפה הזאת.

הולנד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא