חיפוש

6 טיפים לחסוך בכסף לפני החופשה בחו"ל

אם אתם מתכננים חופשה בחו"ל אתם ודאי נרגשים ובצדק – כל אחד זקוק לחופשה כדי להתרענן מהשגרה השוחקת ולאגור כוחות להמשך. אבל בד בבד אתם ודאי תוהים האם תצליחו לעמוד בתקציב שהגדרתם מראש והאם תצלחו את הנופש בלי לקחת משכנתא. למרבה השמחה, באנו לעזרת חבר וריכזנו עבורכם כמה טיפים מנצחים איך לחסוך בעלויות ולסיים את החופשה עם עודף בכיס.

 

1. טיימינג

טיימינג הוא אולי הנושא הכי לא מדובר וזה שאפשר לחסוך באמצעותו הכי הרבה. למה הכוונה? לרוב אנחנו מחפשים יעדים חמים לטוס אליהם ואם מדובר ביעד קר, לעיתים קרובות מדובר בחופשת סקי או ספורט חורפי אחר. בשני המקרים מדובר בשיא עונת התיירות, אז המחירים גבוהים ביותר. לעומת זאת, תזמון החופשה ל-Off Season תאפשר לכם ליהנות ממחירים שפויים בהרבה והזדמנות להכיר את היעד לעומק, בלי המולת התיירים מסביב.

1. טיימינג

 

2. טיסה

זה לא סוד – ככל שתקדימו להזמין את הטיסה (רצוי 3-6 חודשים מראש) תיהנו ממחירים אטרקטיביים יותר. אך בנוסף, אם תגלו גמישות ביום ושעת הטיסה ותקפידו לרכוש כרטיס לכל אחד מבני המשפחה בנפרד (כלומר לא רכישה של כמה כרטיסים בו זמנית) תחסכו המון.

 

3. לינה

בדומה לטיסה, ככל שתקדימו להזמין מלונות תיהנו מהיצע גדול יותר ומחירים נגישים. בהקשר זה, כדאי לבחור בלוקיישן מוצלח שיאפשר לכם להגיע לאטרקציות המרכזיות ברגל וכך לחסוך בעלות התחבורה הציבורית. אם בכל זאת יש צורך להשתמש בתחבורה ציבורית – ריכשו כרטיס חופשי שבועי (או אחר).

 

4. ביטוח

ביטוח נסיעות לחו"ל זה חובה, אבל גם כאן יש מקום לחסכון – בצעו השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל על מנת למצוא היכן הכי משתלם לכם לעשות ביטוח מדויק למידותיכם ואם יש לכם שאלה כלשהו, פנו למומחים של מישורים ביטוח שיסייעו לכם לבחור פוליסה שתדאג לכם מ-א' עד ת'.

 

5. ציוד

בין אם אתם מסוג האנשים שלוקחים את כל הבית או פחות, אתם ודאי מכירים את התחושה שוואלה, ארזתם יותר מדי דברים ולא השתמשתם אפילו בחצי. מה עושים? זוכרים שאם לא שולחים מזוודה לבטן המטוס חוסכים לפחות 60 דולר לכיוון! ואם חייבים מזוודה? אפשר לאחד כוחות עם אחד הנוסעים האחרים (מתוך בני המשפחה, כן?). לגבי הטיסה חזור – הקפידו להזמין מראש מזוודה כדי שתוכלו ליהנות משופינג ושאר תענוגות וגם במקרה זה, ניתן להזמין מזוודה אחת לכמה נוסעים.

 

6. אטרקציות

הדרך הטובה ביותר לחסוך באטרקציות היא לברר איזה אטרקציות חינמיות יש ביעד – פארקים, חופים, שווקים ועוד. ובאשר לאטרקציות בתשלום – יעדים רבים מציעים כרטיס משולב שיחסוך לכם עשרות עד מאות דולרים ובנוסף, ישנם אתרים שמציעים כניסה חינם בימים מסוימים ושווה להתעדכן טרם הביקור כדי לבנות מסלול מתאים ולא לפספס את ההנחות השונות.

6. אטרקציות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
6 יתרונות לביטוח בניין משותף
6 יתרונות לביטוח בניין משותף

כאשר מדובר בבעלות על נכס בבניין משותף, ישנה חשיבות מכרעת לרכישת ביטוח בניין מקיף. ביטוח בניין משותף, מעניק כיסוי לשטחים המשותפים והמבנים המשותפים של הבניין,

קרא עוד »