חיפוש

10 טיפים לבחירת עורך דין לענייני משפחה

שימו לב לניסיון שלו

אחד הדברים החשובים ביותר אצל כל עורך דין זה השאלה כמה הוא מנוסה. ככל שהעורך דין יותר מנוסה כך זה סימן שהוא יודע יותר טוב את העבודה וזה סימן שהלקוחות מרוצים ממנו כי הוא שרד שנים רבות בעסק.

 

קראו פסקי דין שבהם העורך דין מעורב

לפני שאתם בוחרים עורך דין כדאי לכם לקרוא פסקי דין שהוא מעורב בהם ואז להבין האם הוא עורך דין מוכשר וחכם או עורך דין שלא כדאי לבחור בו.

 

הבינו מהעורך דין מהי האסטרטגיה המשפטית של

עליכם להבין כי בכל תיק יש אסטרטגיה משפטית ואתם חייבים להבין מה האסטרטגיה הזאת אצל העורך דין שלכם כאשר אתם באים לבחור בו. ככל שהאסטרטגיה תהיה יותר טובה כך הניצחון שלכם בתיק יהיה עם סיכוי גבוה יותר.

 

שימו לב לצוות המסייע של העורך דין

עורך דין לא עובד לבד, יש לו צוות מסייע כמו מזכירה, מתמחים, עורכי דין זוטרים ועוד. עליכם להבין מי הם הצוות המסייע של העורך דין כאשר אתם באים לבחור בו וכך לבחור את העורך דין הטוב ביותר עם הצוות המקצועי ביותר שיש.

 

שימו לב היכן העורך דין ממוקם

כאשר אתם פונים אל עורך דין לענייני משפחה באר שבע עליכם להבין כי יש משמעות אדירה לשאלה היכן העורך דין ממוקם. עליכם להבין כי למשל עורך דין בבאר שבע יהיה הרבה יותר מקצועי מאשר עורך דין במרכז וזאת עקב העובדה כי התחרות על כל לקוח בדרום היא הרבה יותר גדולה ולכן עורכי הדין חייבים להיות ברמה מאוד גבוהה.

 

קבלו המלצות על העורך דין לפני שאתם בוחרים בו

לפני שאתם בוחרים עורך דין כדאי לכם לקבל עליו המלצות מלקוחות אשר עבדו עמו בעבר ורק אז לבחור בו. עליכם להבין כי המלצות שוות המון ולא כדאי לבחור עורך דין ללא המלצה.

 

וודאו כי העורך דין מומחה לענייני משפחה

עוד נקודה חשובה ביותר היא העובדה כי העורך דין חייב להיות מומחה לענייני משפחה ולא לנושאים אחרים וזה משהו שאתם חייבים להבין.

 

שימו לב לאתר האינטרנט של העורך דין

כאשר אתם באים לבחור עורך דין אתם צריכים להתרשם מאתר האינטרנט שלו וזאת בכדי להבטיח כי האתר ברמה גבוהה מה שמעיד על עורך דין ברמה גבוהה.

 

שימו לב לשכר הטרחה של העורך דין

אי אפשר לדבר על עורך דין מבלי להזכיר את שכר הטרחה שלו ואנו חייבים לוודא כי השכר הזה הוא הגיוני ולא גבוה מדי.

 

אל תבחרו את העורך דין הלוחמני ביותר שיש

אל תבחרו את העורך דין הלוחמני ביותר שיש מכיוון שפעמים רבות דווקא דרך הפשרה היא הטובה ביותר בשבילכם ובשביל התיק שלכם.

 

פטיש בצבע זהב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עורך דין צבאי
הוטרדתי בצבא מה עושים?

לאחרונה שמענו על מקרי הטרדות מיניות שאירעו למכרים שלנו במסגרת השירות הצבאי. אלה פנו אלינו, כדי לקבל כתף תומכת ולהתייעץ בנוגע לבאות. החלטנו שלא להישאר

קרא עוד »