חיפוש

 3 טיפים שיווקיים במכירת מוצרי תינוק

כל תהליך שיווקי נכון מתחיל את דרכו כאסטרטגיית מיתוג מעמיקה, לפיה יש לבחון את קהל היעד, את ערוצי התקשורת השונים , את התמהיל התקשורתי ואת מסגרת התקציב עבור המיתוג.

התחרות הקבועה בין הרשתות הגדולות והחנויות השונות, מובילה משווקי מוצרי תינוקות לבדוק מהי הדרך הנכונה לפרסום ומיתוג החנות והמוצרים שלהם, כמובילים בתחום.

אם נתמצת בשתי מילים את השיטה, הרי שהדרך היא "להציע ערך". קראו על הטיפים לשיווק אפקטיבי של מוצרי תינוקות.

 

"אמא, הבשורה שלך נמצאת כאן!"

חשוב מאוד, כחלק מתהליך שיווקי מתוחכם, לגרום להורי תינוקות להבין, שאתם ודווקא אתם, אלו שמציעים את מה שהם מחפשים. כדי לעשות זאת יש לפתח אסטרטגיה ייחודית למציאת הערך המוסף של המוצר, ולתרגם את המסר לאמצעיים ויזואליים ותקשורתיים. אספנו לכם טיפים איכותיים לשיווק נכון של מוצרי תינוק.

 

  1. בדלו את עצמכם מהמתחרים

בידול הינו אחד הערכים החשובים אותם אתם מציעים ללקוח, כי אם לדוגמה כל רשתות השיווק מציעות עריסות, לא תחדשו דבר, אם תודיעו גם אתם על היצע העריסות שלכם, אולם אם תציעו לקהל היעד עריסה מתחברת לדוגמה, שנצמדת למיטת ההורים – כאן כבר הגשתם ללקוחות הפוטנציאליים אמירה ייחודית שמבדילה אתכם משאר נותני השירות. אבחנו מהו הערך המוסף אותו מעניק העסק ללקוחות שלכם, והשתמשו בשפת עיצוב אישית כדי למתג אותו. חשוב לשכנע את הלקוחות כי אתם אלו המציעים את הפתרון עבור הבעיות שלהם.

 

  1. עצבו את המוצרים שלכם בצורה מושכת

עיצוב תעשייתי נכון של מוצרי תינוקות, אריזה בעיצוב מרהיב או קופסה יחודית יגרמו ללקוחות להסב מבט אל המוצרים שלכם דווקא. הקפידו לחשוב אילו צבעים, אלמנטים ותמונות יהוו אפקט של משיכה עבור ההורים. חשוב למצוא צורה שונה לעיצוב מוצרים, שוב, כדי לבדל אתכם מהמתחרים בשוק.

 

  1. הגישו מידע אמין ללקוחות

אחד הערכים החשובים ביותר, ביצירת תקשורת בין לקוח למותג, הוא בניית קשר של אמון, אנחנו הרי לא רוצים שהלקוח יסתפק ברכישה חד פעמית של המוצר, ואחר, ינטוש אותו באכזבה, רצוי שהלקוח ייהנה מחוויית שימוש איכותית מה שיגרום לשיווק המוצר מפה לאוזן.

לכן, חשוב להעניק מידע שיווקי והסברתי מדויק על אריזת המוצר, לדייק בהוראות הפעלה או הרכבה, ולתת נתוני יצירת קשר בכל מקרה של היתקלות בבעיה, כך אתם יוצרים חוויית שימוש חיובית ללקוח, שירצה לנסות בהמשך את שירותי החברה פעם נוספת.

 

שיווק של מוצרי תינוקות – העניקו שירות מצטיין

לאחר שיישמתם את 3 הטיפים הבסיסיים בשיווק מוצרי תינוקות, חשוב שלא תפספסו שלב חשוב מאוד בניהול נכון של הליך פרסומי. עליכם להשקיע במתן שירות איכותי ללקוחות שלכם. שירות אמנם לא נתפס ככזה, אולם הוא נחשב לחלק בלתי נפרד מהשיווק. לקוח מרוצה יעביר את המסר הלאה, וייתן ביקורות חיוביות, מה שימנף את המותג, ויגרום למוצרים שלכם להגשים את ייעודם, כלומר להיות מובילים בשוק המוצרים לתינוק.

קנייה דרך מחשב

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
פיתוח מוצר
5 שלבים בדרך לפיתוח מוצר

  בעולם המהיר של היום, ההתקדמות הטכנולוגית ממשיכה לעצב את הדרך בה אנו חיים ועובדים. מסמארטפונים ועד מכוניות חשמליות, מוצרים חדשניים צצים כל הזמן, שובים

קרא עוד »