חיפוש

טיפ עסקי לבעלי חברות: איך לגייס מוטיבציה בקרב העובדים גם אם אינך מכיר אותם לעומק

העולם מתחלק ל-2: אלו שאוהבים מתנות ואלו שאוהבים מתנות ומי שיאמר לכם אחרת עושה שקר בנפשו ומתכחש לאחת מתכונות הנפש היותר בסיסיות. המתנה יוצרת בנפש המקבל השפעה חיובית על הדימוי העצמי, מפתיעה ובוזקת ריגוש לחיי העבודה השוטפים. 

קבלת מתנה יוצרת התניה במוח בין עשיה פורה לתגמול שווה ומעודדת באופן תת הכרתי לעשיה נוספת  – כך על רגל אחת בונים מערכת עבודה משומנת היטב במוטיבציה ומוטיבציה בקרב העובדים היא הנכס היקר ביותר בעסק שלכם, כידוע. איפה קונים מוטיבציה לעובדים? דקה מזמנכם, 300 מילים לקריאה ואתם רוכשים ידע יקר בתחום הנעת עובדים של העידן המודרני.

 

הרגשתם פעם דג מחוץ לאקווריום?

אם יצא לכם לשבת על הכיסא המשרדי, ללעוס מסטיק שעות ארוכות ולבהות במסך מרצד שמנפיק משימות בקצב של מכונת ירייה, הרי שהתחושה מהכותרת לא זרה לכם. הכירו: עובד נטול מוטיבציה, אחד מגורמי ההרס למרקם הפנים ארגוני. עובדים עם פרצוף שיעמום ואפס רצון להוביל – הם מקל בגלגלי החברה. אנחנו כאן כדי לגרום לתופעה הזו להצר היקפים.

 

שייכות, ריגוש, הערכה – שלושת העקרונות להנעת עובדים

כדי להפעיל עובד אנחנו נזקקים לתאוריה הפסיכולוגית שטוענת כי שייכות, התרגשות ותחושת הערכה הם כלים שיוצרים תגובה חיובית בקרב העובדים וממילא מחדשים את מלאי המוטיבציה ומובילים להישגים והישגיות.

נתינת שי אישי לעובד מאת המעסיק יוצרת תחושת קרבה, משדרת הערכה על הישגים אותם הביא עד כה לחברה ומעניק תחושה של התחדשות. אם כך, איך נדע מה משמח את העובדים שלנו ואילו מתנות הם יעדיפו?

 

המתנות האוניברסליות – נראה עובד שיסרב להן

חברת גרומנס מוצרי פרסום מציעה מניסיונה מגוון מתנות המתקבלות בברכה בקרב עובדים מכל הסוגים ללא הבדלי דת, גזע ומין: "אין צורך לבצע היכרות מעמיקה עם העובדים", הם מסבירים, "הניסיון העולמי מראה שבעולם הצועד לקראת חדשנות, מתנות הדיגיטל והגאדג'טים השונים נמצאים במקום הראשון". לצידם במצעד המתנות המובילות לעובדים נמצאות מתנות היין, אביזרים למטבח ותלושים למימוש במסעדות, אתרי בילוי ומלונות.

 

כאן באים ליהנות. אה, וגם לעבוד…

תוכלו לפנק את העובדים שלכם במגוון פיצ'פקעס חמודים שיהפכו את סביבת העבודה למקום שכיף לשהות בו: שעונים חכמים, תמונות מגניבות, משחקי מנהלים וספלי קפה מעוצבים. העובדים שלכם משתגעים על ספורט? יאללה, פנקו אותם בסט אימון מקצועי או בבקבוק ספורט ממותג – מגיע להם, מה יש?! לעובדים חובבי טבע וקמפינג ניתן לרכוש סט בישול לטיולים או תרמיל איכותי – עם לוגו של החברה כמובן ואם בא לכם ממש להתפרע אתם מוזמנים להעניק ערכת ברמן להכנת קוקטיילים. השמים הם הגבול לסוגי המתנות השונות ולהצלחת החברה שלכם שקשורה אליהן בקשר ישיר.

 

תנו בראש – קבלו בכיס

ככל שתפתיעו יותר, תרגשו ותעניקו ערך – אתם עתידים לראות את העובדים שלכם מחוברים יותר למקום העבודה ומביאים תוצרת. זו משוואה ברורה, קלה ועם השקעה די מינימלית תוכלו להגיע לתוצאות מקסימליות.

צוות עובדים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא