חיפוש

יום גיבוש בכדור פורח

היתרונות של צוות עובדים מגובש הם עצומים; עבודה שמתקתקת בגלל אכפתיות הדדית בין כולם, אווירה טובה במקום העבודה, ומינימום התעסקות בסכסוכי עבודה מיותרים.

ימי גיבוש חווייתיים יעזרו לכם לגבש בין העובדים שלכם, ומה יותר חוויתי בטיסה בכדור פורח?

 

חשיבות ימי הגיבוש

חשיבותם של ימי הגיבוש עולה יותר ויותר בשנים האחרונות. ימי העבודה הארוכים, והלחץ שמתלווה כמעט לכל משרה, גורמים לעובדים לאבד את המוטיבציה ומורידים\ את התפוקה שלהם. יציאה ליום גיבוש מגבירה את התחושות החיוביות של העובדים כלפי המשרד, מספקת להם משהו לצפות לו ויוצרת חיבור בין העובדים, התורם בתורו לעבודה פרודוקטיבית יותר.

 

טיסה בכדור פורח

גם אם עוד לא התנסיתם בטיסה בכדור פורח, וודאי ראיתם אחד. מדובר בבלון גדול, אליו מוזרם אוויר חם הגורם לו להישאר באוויר. הנוסעים בכדור הפורח יושבים בסל נצרים גדול, המתרומם אט אט וכך מאפשר להם ליהנות מחווית הטיסה בנוחות מרבית. מדובר בחוויה בטיחותית לחלוטין, על אף שבעיני המתבונן מהצד, הדבר נראה קצת חסר שליטה. טיסה בכדור פורח לרוב אורכת כשעה בממוצע, בה תחלפו על פני נופים מרהיבים אותם תוכלו לראות ממעוף הציפור.

 

יום גיבוש – טיסה בכדור פורח

החוכמה היא לא להוציא את העובדים לסתם עוד יום גיבוש, אלא ליצור משהו מעניין שיגרום להם לחכות לו. טיסה בכדור פורח הינה חוויה ייחודית, שהעובדים שלכם לא יתנסו בה במקום אחר. תוכלו לבקש שאת ניפוח הבלון של הכדור הפורח יבצעו העובדים שלכם יחד, עד שיעמוד יציב מעל לסל הנצרים. משימה זו דורשת שיתוף פעולה מצד כולם, ותורמת להעצמת החיבור בין כל העובדים. כמובן כי אם תעדיפו להגיע ישירות לטיסה, כדור פורח מוכן יחכה לכם.

 

היתרונות בטיסה בכדור פורח

טיסה בכדור פורח היא אטרקציה שלא עושים בכל יום. סביר להניח שזו תהיה הפעם הראשונה של מרבית העובדים שלכם, דבר שיגרום ליום הגיבוש להיחרט בזיכרונם. שנית, הטיול בכדור פורח הוא טיסה איטית ונעימה, המאפשרת לראות את כל הנופים שתטוסו מעליהם, כמו שדות ירוקים, פרדסים או שדות אדומים של כלניות – כמובן שאופי הנופים תלוי באזור בו אתם טסים ובעונה.

 

לסיכום

יצירת יום גיבוש לצוות העובדים שלכם הוא דבר הכרחי וחשוב. כמו שהוא תורם רבות לעובדים עצמם – הוא גם תורם לכם כמעסיקים, בכך שהתפוקה ושיתוף הפעולה בין העובדים עולים. בחירת יום גיבוש חוויתי במיוחד יוודא כי כל העובדים יגיעו אליו, ואף יזכרו אותו לטובה. טיסה בכדור פורח, היא חוויה בטיחותית ומיוחדת, המאפשרת לנוסעים בה ליהנות מהנוף מסביבם ומתחתם בנוחות, תוך טיסה איטית. בחירה בטיסה בכדור פורח כיום גיבוש, יכולה להעצים את הקשר בין העובדים לא רק דרך טיסה חוויתית, אלא גם בלקיחת חלק מתוך החוויה שבניפוח הבלון הפורח.

 

כדורים פורחים באוויר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אירוע חברה מושלם
איך לתכנן אירוע חברה מושלם

העובדים שלכם נותנים מעצמם הרבה בימי העבודה, משקיעים זמן אנרגיה ומסירות רבה למשימות שלהם ואוהבים לבוא לעבודה – וחשוב לגרום לזה להמשיך כך. דרך מעולה

קרא עוד »