חיפוש

יין אדום על הספה? אל דאגה, יש לנו טריק

בסוף הצלחתם –  ערב רומנטי רק אתם על הספה, הילדים (או הכלב) סוף סוף ישנים, יש פסטה לשניכם, יש נרות, והכי חשוב – שתי כוסות יין. אבל אופס, תנועה אחת לא נכונה ואוי לא! הכוס באוויר, אתם חסרי אונים מסתכלים עליה בהילוך איטי, וכל היין נשפך, איך לא, על הספה האהובה שלכם. יודעים מה? אל דאגה. שזה לא מה שיהרוס לכם את הערב. הכתם – עלינו.

 

תשאירו את זה למקצוענים

יש פתרונות קלילים וכמה טיפים וטריקים שתכף נצלול אליהם, אבל לפני זה נציע להשאיר את הטיפול בכתמים הסוררים, ובכלל את ניקיון הבית –  בידיים מקצועיות. מבריק בצ'יק מציעים שירותי ניקיון מכל הגוונים ולכל מקום, בפריסה ארצית! בין אם אתם מחפשים שירות ספציפי (כמו ניקוי בדים וספות), מחפשים שירותי ניקיון למשרד, או אפילו רוצים לרענן מעט את האוטו ולנקותו – שווה לבדוק מה למבריקים יש להציע…

 

עזרה ראשונה

ברגע שנשפך יין אדום, וזה טיפ שכולל גם בגדים, שטיחים, וכל בד – לא רק ספות, כדאי לפעול מהר כדי לצמצמם כמה שיותר את הנזק. אז קודם כל – לספוג. רוצו לנייר הסופג הקרוב והתחילו להספיג את הבד, עד שיתייבש. אם נראה שספגתם הכול, תפסו מטלית לחה או מגבון לח, עם מעט סבון כלים ומעט מים, ושפשפו (בעדינות!) את האזור המוכתם.

ההמלצה היא על שפשוף בתנועות מעגליות, ושוב, בעדינות רבה. עוד המלצה היא לרכז את התנועה מבחוץ פנימה – כך לא תפרסו בטעות את הכתם לשטח גדול יותר. בסוף התהליך טבלו עוד מטלית לחה הפעם במים בלבד, והסירו את שאריות הסבון מן הבד.

 

ומה הלאה?

אחרי הטיפול הראשוני תוכלו לראות לרוב שיפור במצב הכתם, אך אם הוא עדיין לא נעלם לו כליל, יש לנו עוד טיפ בשבילכם – חומץ. כן כן, חומץ, הכי פשוט, כזה שמגיע בבקבוק מהסופר. החומץ עוזר לפרק את הכתם, ולהפחית את נוכחותו כמעט עד להיעלמות. ואל תדאגו, הריח? מתנדף לו כלא היה, מהר מאוד.

 

עוד חומרים לא צפויים

על להילחם באש עם אש כבר שמעתם, אבל על להילחם ביין עם.. יין? כן כן! היין הלבן גם הוא אלכוהולי, ומעט ממנו יכול לסייע בהרחקתו של אחיו הסורר והמכתים, היין הלבן. היין מדלל את החומר, והופך את הסרת הכתם לקלה במיוחד. עוד רעיונות? קצף גילוח! תנו לו לשבת על הכתם, ולספוח אליו את החומר. זו פעולה שאפשר לחזור עליה כמה פעמים, עד להשגת התוצאה הרצויה.

בקיצור, בלי פאניקה, גם כתמי יין אדום הם לא לנצח, ועם קצת מאמץ והאמונה הספה שלכם תחזור לעצמה בכלום זמן. אבל אולי באמת הגיע הזמן לנקות כבר את כולה, ולא רק את הקטע המוכתם… ניקוי נעים!

יין אדום על הספה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משאבי אנוש
המידע המלא אודות תפקידו של HR

HR או "Human Resources" הוא תחום ניהולי העוסק בניהול ההון האנושי בארגון. תפקיד מחלקת משאבי אנוש הוא לקדם ולשמור על סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומתגמלת

קרא עוד »